| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: België Leeftijd: 37 Geslacht: M
Stats: Karma: | mijn homeys worden wrakken...
Nu het weer wat warmer is ga ik weer regelmatig naar mijn stamkroeg overdag als ik niet moet werken (heb door recup veel vrij). Maar ik begin me te realiseren dat het er een olifantenkerkhof aan het worden is. Maat (48 of zo) van mij met zware leverstoornissen was weer Duvels aan het hijsen met een flesje cola ernaast en vol coke. Belt zijn vriendin en hij: Nou schat, ik ben her met Danny een colaatje aan het drinken, denk dat ik vannacht wel thuis raak. Andere veertiger die ik al 20 jaar ken zat wat zat tegen me te lallen (twijfel of hij me herkende). Nog een stomdronken vijftiger zit overenthousiast te verkondigen over dat de Belgen (meerbepaald Ambiorix) de dapperste aller galliërs was en dat hij schijt had aan Julius Caesar.(weet niet wat hij allemaal binnen had). Nog een maat van mijn leeftijd vertelde me samenzweerderig dat hij beregoeie pep heeft en al 3 dagen wakker is (vroeg me of ik geen zin had om mee naar de hoeren te rijden in Antwerpen met hem). Hij had er trouwens nog 100gr van liggen, dus die is nog wel even wakker. Dit was op een gewone dinsdagnammidag. Heb me eigenlijk eens ernstig afgevraagd of ik daar wel wil blijven tussenhangen en over 10 jaar ook zo wil zijn.. (ik trok meestal met maten op die wat ouder zijn dan ik). Maar ja, op mijn leeftijd vindt je niet zomaar snel nieuwe vrienden waarbij je je thuisvoelt en ik hou wel van de "freak"-levenstijl, maar zo wordt je natuurlijk niet oud. Probleem is dat er in België al zo lang drugs verkrijgbaar zijn dat er nu een hele hoop oudjes zijn die vroeger met een biertje rustig aan tafel zaten te kaarten, nu heel de tijd volledig losgaan en niet beseffen dat het na 30-35 allemaal wel degelijk zeeer ongezond is, die levensstijl. Een andere maat van me was onlangs vrijgelaten uit de gevangenis na 7 jaar. Hij was 36 en enkele maanden later vinden ze hem dood op zijn bed met een OD.. Kennen de oudere leden ook dat gevoel? Laatst aangepast door Danny Vermeulen : wo 29 apr 2009 om 02:07 |
| | |
| | #2 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: mijn homeys worden wrakken...
Teeeering kerel ... Ik heb ook een tijdje met zulke figuren doorgebracht. Allemaal goed en wel maar op een bepaald moment moet je het verstand hebben dat leven te laten varen. Of je zelf zo wordt, dat heb je per slot van rekening toch helemaal zelf in de hand
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4717082 Spoiler: Toon |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder | Re: mijn homeys worden wrakken...
Tja Danny, ik denk dat je inmiddels al op het punt staat om je levenswijze om te gooien. Kies voor een kwaliteits toekomst, lijkt mij dat je jezelf beter fit en gezond kunt voelen dan dronken of stoned. Het komt er voor jou misschien op neer, nog 40 gezond doorgaan, of 10 jaar ongezond en dan het loodje leggen als je in de voetsporen van je "vrienden"treed. Het gaat snel allemaal, en je kunt het niet overdoen.. |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | Re: mijn homeys worden wrakken...
Dat is geen vriendschap meer maar een onderling stervenspact heb ik het idee. Ik zou iig proberen ze ervan te overtuigen dat als ze ouder dan 60 willen worden ze het ietsje rustiger aan moeten doen.
__________________ † bp 110 dl 230 sq 180 Clean and Jerk 90. Gruupske vûr Noord-Brabanders of meese die dé ôk wel gèère un bietje zén. http://forum.dutchbodybuilding.com/g...hp?groupid=104 Van dikke pens naar ripped mofo(foto's) Sjekoog's cutlog: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...jekoog-233829/ |
| | |
| | #5 |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: mijn homeys worden wrakken...
Me vroegere huisgenoot zat in een afkickkkliniek om oa van ghb af te komen, daar heeft ie een speedmeisje ontmoet en nu verwachten ze een kleine!
|
| | |
| | #6 |
| Monstrous Giant | Re: mijn homeys worden wrakken...
Weet hoe het is. Was al toen ik net 20 was en de helft van mijn vrienden was in de zomer een witte kerst aan het vieren als je begrijpt wat ik bedoel. Toen vroeg ik mij al af waar deze jongens zouden zijn als ze 30 waren. Ik koos een andere weg. Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed- interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit- crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pishing you last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life... But why would I want to do a thing like that?
__________________ mc's trainingslog SQ 165 l BP 115 l DL 210 l 490 In order to heal my lower back, I should do heavy back squats and stick it through the pain? Yes! Can squats cure cancer? Yes… there is nothing heavy squats can’t cure! |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: mijn homeys worden wrakken...
er zijn altijd mensen die blijven hangen,,heb nu zelf een gezin maar zie en spreek nog genoeg oude vrienden die blijven hangen.toen was ik ook zo maar schrik er nu van.ben veel aan het sporten nu en breng veel tijd door met m,n gezin voel me supergoed zo bij mijn oude vrienden hoor ik veel twijfel en onzekerheid over hun leven
|
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Belgisch Limburg Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m83 104kg - Karma: | Re: mijn homeys worden wrakken...
Die 'vrienden' van je gaan ooit wakker worden en beseffen dat ze het beter anders hadden aangepakt. Natuurlijk zijn ze dan te lam om er alsnog iets aan te veranderen. In mijn omgeving zie ik zulke zaken soms ook. De meeste vrienden vinden een vriendin, gaan samenwonen, krijgen kinderen... Er zijn er altijd enkelingen die precies eeuwig vrijgezel blijven en blijven uitgaan en feesten. Op een dag staan ze op een feest en denken ze "shit zeg wat een hoop kinderen hier", maar tegen dan zijn ze zelf al een stuk in de 30 en zijn alle vrienden van dezelfde leeftijd thuis met het gezin... Zeg tegen je vriend met zijn duvel/cola/coke -> wake the fuck up, bitch! Als vriend kan je hem misschien wat op het rechte pad brengen.
__________________ NO PAIN, NO GAIN!!! Volg mijn trainingslog in ... jawel de sectie trainingslogs! BP 1*160 SQ 1*120 (begonnen 29.12.09) DL 1*125 (begonnen 03.03.10) - - - Op naar de 500 totaal - - - |
| | |
| | #9 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: 1m79 93kg 22% Karma: | Re: mijn homeys worden wrakken...
Citaat:
Punt is dat je gewoon iets zinnig in je leven moet hebben en niet gewoon van dag tot dag leven. | |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: mijn homeys worden wrakken...
de grote vraag is of dit nog wel vrienden zijn Danny, of zijn het meer oude bekenden. Echte vrienden zijn schaars weet je, en die zijn er ook voor je zonder drank of drugs. De meeste van dat soort gasten kunnen hun draai gewoon niet vinden en blijven hangen in iets wat (leuk) geweest is.
|
| | |
| | #11 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50% Karma: | Re: mijn homeys worden wrakken...
ja ken dat, ken zat gasten die zijn blijven hangen in hun "kindheid" elk weekend coke xtc etc...... Daar ga dus sinds 20 jaar niet meer mee om trouwens in Antwerpen is geen goede hoerenbuurt, heb in Edegem gewoont en miste daar de hoeren buurt als ex-amsterdammer
__________________ . |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jul 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Leuk vrienden heb jij Danny. Ik zou me er wat afzijdig van houden en wat andere contacten gaan opdoen.
|
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Mijn vrienden werken allemaal, zijn getrouwd, sommige gescheiden en in nieuwe relatie, verdienen goed hun boterham, komen thuis, geven de kinderen onder hun donder, eten, kijken tv en vallen in slaap met hun vrouw... Weet niet wat het beste is... lol |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: antwerpen city Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m79 84kg - Karma: | Re: mijn homeys worden wrakken...
Waar in Belgie is dat schraal cafe dan?
__________________ Sommige kijken, sommige denken |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: antwerpen city Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m79 84kg - Karma: | Re: mijn homeys worden wrakken...
Ja, denk daar maar eens over na. Doe ik ook..
__________________ Sommige kijken, sommige denken |
| | |
| | #16 |
| Cool Novice | Re: mijn homeys worden wrakken...
ik zie vrienden van mij ook wrakken worden en die zijn nog maar 22... elke dag blowen... en ik krijg het niet uit hun hoofd gepraat, onmogelijk... Ben benieuwd wanneer er bij hun een lampje gaat branden.
|
| | |
| | #17 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: België Leeftijd: 37 Geslacht: M
Citaat:
Is vooral om geen slecht voorbeeld voor mijn zoontje te zijn ook, want er wordt op zijn school over mij geroddeld hoorde ik .. | |
| | |
| | #18 | ||
| pekingeend Aangemeld: jan 2005 Locatie: ergens Geslacht: M
Stats: 1m50 150kg > 50% Karma: | Re: mijn homeys worden wrakken...
Citaat:
Citaat:
hehe idd. laat me raden: zodra de man thuiskomt van zijn werk staat zeker ook al een biertje koud en de pantoffels klaar. en in de vakantie lekker met zijn allen naar de plaatselijke camping wat 10 km van huis ligt. oh god oh god wat benijd ik dat soort mensen
__________________ __________________ ...no excuses, just do it.... Te koop: 50 euro voor 10 kg verse Whey Protein Concentrate 82% (Instantised) van Bulkpowders | ||
| | |
| | #19 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: mijn homeys worden wrakken...
Citaat:
Nou heb je altijd wel van dat soort figuren er tussen zitten maar deze knaap trekt er ook me andere vrienden er in mee
__________________ 260DL 270SQ 165CGBP Spoiler: Toon Who cares? If you're strong, it doesn't matter what you weigh or how old you are. As a side note, it's never the elite level guys who worry about their weight/strength ratio. They all recognize strong and applaud it, regardless of weight class or age group. Strong is strong. There are no two ways about it. If you worry about this or make these comparisons, you're weak. | |
| | |
| | #20 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Citaat:
Liever iets saaier en met meer zekerheden, dan zo'n coke-speed-stress-leugens-leven... Ik haal m'n kicks wel ergens anders dan... | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| homeys, mijn, worden, wrakken... |
| Topic opties | |
| |