| | #61 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
ja maar toch eerst krachttraining en erna cardio is niet niet mis niet ? | |
| | |
| | #62 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Krachttraining en erna cardio kan prima
__________________ heersch & rouleer |
| | |
| | #63 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Ik denk toch dat fietsen met hoge intensiteit na een voledige beentraining niet echt aan te bevelen is.
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Doing more exercise with less intensity has all but destroyed the actual great value of weight training. Something must be done . . . and quickly." (," Arthur Jones) Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #64 |
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #65 | |
| Cool Novice | Citaat:
Btw, zijn mentos en m&m's zwaarder spul dan tic-tac dan?? | |
| | |
| | #66 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 46 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Als hobby BB-er en wielrenner weet ik dat om vet te verbranden de intensiteit vrij laag moet zijn. Geen versnelde ademhaling en HR onder de 140bpm. Alleen dan verbrand je relatief veel vet in het zog van de carbs die je dan wel moet eten. Geen carbs dan na 2 uur hongerklop waarna je geleidelijk meer eiwit als brandstof gaat gebruiken. Ik fiets dan bv in 6 uur 150km en ben daarna makkelijk een kilo of meer vet kwijt. Ideaal om snel vet kwijt te raken Ook korter duurende vormen van cardio moeten met een beperkte intensiteit anders stook je teveel op suikers ipv vet. Altijd vooraf voldoende carbs...!! gr. |
| | |
| | #67 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Karma Power: 0 | [quote=Rele43;2755521]Als hobby BB-er en wielrenner weet ik dat om vet te verbranden de intensiteit vrij laag moet zijn. Geen versnelde ademhaling en HR onder de 140bpm. Alleen dan verbrand je relatief veel vet in het zog van de carbs die je dan wel moet eten. Geen carbs dan na 2 uur hongerklop waarna je geleidelijk meer eiwit als brandstof gaat gebruiken. Ik fiets dan bv in 6 uur 150km en ben daarna makkelijk een kilo of meer vet kwijt. Ideaal om snel vet kwijt te raken Ook korter duurende vormen van cardio moeten met een beperkte intensiteit anders stook je teveel op suikers ipv vet. Altijd vooraf voldoende carbs...!! Als je voor de cardio carbs neemt, pakt je lichaam die dan niet als eerst voordat hij overgaat op lichaamsvet? Ik neem zelf altijd whey tussen mijn kt en cardio in. |
| | |
| | #68 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Veldhoven Leeftijd: 46 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Hoe hoger de intensiteit des te groter zal het aandeel carbs zijn voor de energievoorziening. Als na 2 uur de meeste energy (carbs opgeslagen in de spieren ) is verbruikt gaat het lichaam over op meer vetverbranding. Dat moment wordt bij niet duursporters ervaren als de man met de hammer. Je kunt nog wel door maar niet meer volgas. Als je dan niet hebt gegeten begint je lichaam vetten en spieren te verbranden. Daarom carbs eten, om spier afbraak te voorkomen. Bij duursport train je na die 2 uur juist de vetverbranding. Met het nemen van whey na je kt zorg je ervoor dat er genoeg proteine is voor opbouw en herstel. De cardio erna gebruik je dan voor extra (vet)verbranding, mits de intensiteit laag genoeg is. De energie hiervoor kan uit whey of ander eten (carbs) komen EN uit VETverbranding. Iets aan snelle carbs eten voor de cardio is altijd goed. Je weet dan zeker dat de energie daarvoor niet uit ongewenste bronnen ( spieren ) wordt betrokken. |
| | |
| | #69 |
| ****** | onthoud wel dat als de intensiteit groter is en dus de % verdeling van carbs en vetten verbrand meer naar carb verbranding neigt dat je ook meer vet zult verbranden als op lagere intensiteit. ook al verbrand je % meer carbs. die zul je dan idd moeten bijschaften.
__________________ Mijn Havoc kuur: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-146591/ |
| | |
| | #70 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Als ik het goed begrijp eet je VOOR de cardio carbs,om te voorkomen dat je spieren aanspreekt als brandstof. En verbrand je dus uitsluitend vet omdat de energie wordt geleverd door de carbs?! Is het dan misschien wijs om dextrose te nemen ipv whey voor de cardio. Omdat anders een x-percentage van de whey verloren gaat als zijnde brandstof. Wat natuurlijk weer zonde is want we gebruiken het liever voor herstel en groei,.... |
| | |
| | #71 |
| Cool Novice | je moet er haast voor gestudeerd hebben om alles te begrijpen, maar interessante materie.. |
| | |
| | #72 |
Karma Power: 1 | nog een goede postuur voor je 43 jaar |
| | |
| | #73 |
| Cool Novice | tnx, al 6 weken volop bezig, 4 tot 5 keer per week, ze denken dat ik aan de anabolen zit omdat het zo hard gaat, maar is het bekende memory effect, ik hoop dat het nog een paar maandjes zo doorgaat, maar zal wel niet |
| | |
| | #74 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Goedendag, Ik heb zelf getrained van mijn 20ste tot 24ste. Dit deed ik toen 4x in de week en pakte elke spier 2x in de week. Tevens heb ik 3x een anabolen kuur gebruikt. Armen hadden toen een omvang van 48cm..en ik woog 134 kilo. Ben zelf 2.04M dus deze getallen zijn dan minder indrukwekkend als ze lijken Nu ben ik 36 en weer opnieuw begonnen en zo'n 3 maanden bezig. Heb wel al die tijd iets massa vast gehouden maar tevens ook veels teveel vet. Dit keer wil ik wel naturel trainen en het maximale er uit halen wat er nog uit te halen valt.Valt me trouwens ook op dat ik vergeleken met de jonkies weinig gewicht kan pakken terwijl ik wel redelijk wat massa nog heb. Vrij genant als een vent van 2.04M loopt te vechten met 90 kilo bankdrukken en een klein jochie wat veel tengerder er uit ziet makkelijk 110 drukt Nu zit ik echter met wat vragen. -Soms kan ik maar 2x in de week trainen. Is het dan beter om met elke training mijn gehele lichaam aan te pakken zodat elke spiergroep 2x in de week aangepakt wordt? Of het in 2en te splitsen en elke spiergroep dan 1x in de week aan pakken. -Na zo'n lange stop met het trainen(+/- 12 jaar) kan ik nog verwachten dat het memory effect aanwezig is?? -Wat kan je ongeveer verwachten wat je aan puur spiermassa aan kan komen in 1 jaar trainen? -Win je nu echt spiermassa met creatine of is het puur vocht wat wordt vast gehouden en houd je jezelf eigenlijk voor de gek (gevoelsmatig denk ik namelijk het laatste) Mvg.Melvin |
| | |
| | #75 | |
Karma Power: 1 | Citaat:
1x per week kickfun (1 uur) 3x splittraining (een paar spiergroepen) gevolgd door cardio of vetverbranding | |
| | |
| | #76 |
| Dutch Bodybuilder | mannen zijn rond hun 30ste et sterkste in et algemeen. dus dat is wel chill voor jou massamonster... tja dat ligt aan jezelf. als je flink gaat kuren kan je nog wel eens flink groot worden, of je dat wil is een ander verhaal.
__________________ Gain super powers and lift cars! |
| | |
| | #77 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Misteryland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Bij ons zijn de jonkies sterker door hun veelvuldig anabolen ge-experimenteer..... |
| | |
| | #78 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | hangt er volgens mij vanaf hoeveel geld je er tegenaan wilt gooien |
| | |
| | #79 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hmmm dat komt overeen met wat ik vanaf vandaag ga doen heel toevallig na de kt neem ik dus de xtargo en daarna doe ik mijn cardio en daarna mijn eiwitten .
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen |
| | |