Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > 35 Plus

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 9 October 2007, 20:34   #21
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 42
Geslacht: M
Karma Power: 1 franckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwe
tjaa, ongeveer, ik heb er een leuke hobby/sport in gevonden, train, let op voeding, en zie wel wat er komt, ik wil op deze leeftijd niks forceren, gezondheid gaat voor
franckylanssens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2007, 20:39   #22
Freaky Bodybuilder

arnoldfan's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 16
arnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door franckylanssens Bekijk Post
tjaa, ongeveer, ik heb er een leuke hobby/sport in gevonden, train, let op voeding, en zie wel wat er komt, ik wil op deze leeftijd niks forceren, gezondheid gaat voor
oh ?
arnoldfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2007, 08:25   #23
Freaky Bodybuilder

olddutch's Avatar

Leeftijd: 38
Geslacht: V
Karma Power: 26
olddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door arnoldfan Bekijk Post
Wat dacht je van zoiets ? dit is niet haalbaar meer maar wel een massamonster.Maar je kunt wel een eind komen.

ziet er goed uit dit massabeest, hoe heet deze BB'er ?

http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38

-----------------------------------------
olddutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2007, 09:07   #24
Ripped Bodybuilder

punani's Avatar

Karma Power: 13
punani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realmpunani is herboren in de Mens realm
foto shop
punani is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2007, 09:30   #25
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Karma Power: 60
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
hmmm mooie naam voor een bodybuilder heej meneer fotoshop

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 16 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2007, 11:08   #26
Dutch Bodybuilder

Blokkieblok's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 3 Blokkieblok is een prachtig lichtbakenBlokkieblok is een prachtig lichtbakenBlokkieblok is een prachtig lichtbakenBlokkieblok is een prachtig lichtbakenBlokkieblok is een prachtig lichtbakenBlokkieblok is een prachtig lichtbaken
Bekijk Galerij (2 foto's)

6e S&F cup 2007
1e Hercules cup 2007 (heren tot 90 kg)
4 e Rotterdamcup(2007)
3e YBF (Superbody 2 , 2007)
3e Atlascup

Status: bulking and building

Its all about the game,and how you play it !!!

Born naturall ,alway's be naturall !!!!!
Blokkieblok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2007, 17:24   #27
Dutch Bodybuilder
Elite Member

B2006's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 5 B2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allen
onze sportschoolhouder is begonnen op zen 32e en die heeft nog veel wedstrijden gedraait en is nu nog echt heel biggie. Zijn laatste wedstrijd was zo'n 3 jaar terug. Hij is nu ver in de 50, geloof 56. Dus je kan nog een massamonster worden .

Ligt eraan wat je er voor wilt gaan doen en hoe ver je wilt gaan. Ik denk dat je dat echt heel erg lang nog massa aan kan zetten. Ik heb wel eens een topic gezien van een man in de 70 a 80 die zelfs toen nog eens begon, ook hij zette nog massa aan. Wellicht is zijn limiet beperkter maar er is altijd nog veel mogelijk.

Ik denk dat je de massa die je opbouwt best goed kan vasthouden tot op hoge leeftijd. Het lichaam blijft verassen, ook op hoge leeftijd.

Misschien is dit een rare vergelijking maar een oudere man heeft denk ik hogere test levels dan een jonge vrouw, en vrouwen (ook oudere vrouwen) kunnen ook behoorlijk naturel massa aanzetten. Dus waarom een oudere man (50+) niet? We kijken misschien wel teveel naar getalletjes en onderzoekjes, ipv dat we keihard beuken in de gym en eruit halen wat erin zit!
B2006 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2007, 04:57   #28
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
hmmm tja zullen die onderzoeken het dan allemaal verkeerd hebben dan ;ik denk dat we echt allemaal wel knallen op de gym daar ben ik gewoon zeker van;
en vraag eens aan je sportschoolhouder of ie ook eerlijk durft te zeggen dat het zonder het gebruik van aas is dan??

Oud 11 October 2007, 17:48   #29
Dutch Bodybuilder
Elite Member

B2006's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 5 B2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allenB2006 is een naam gekend door allen
Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels Bekijk Post
hmmm tja zullen die onderzoeken het dan allemaal verkeerd hebben dan ;ik denk dat we echt allemaal wel knallen op de gym daar ben ik gewoon zeker van;
en vraag eens aan je sportschoolhouder of ie ook eerlijk durft te zeggen dat het zonder het gebruik van aas is dan??
Dat zeg ik ook niet en ik bedoel ook niet aanvallend hoor. Misschien breng ik het wat ongenuanceerd maar ik bedoel dat we ons vaak en veel laten beinvloeden door theorie en dat het misschien veel onzekerheid of beperking geeft terwijl dit misschien minder nodig is dan we denken.

Net als met alcohol bijvoorbeeld, theoretisch gezien is het funest voor trainen. Ik heb hierdoor 3 jaar lang bijna geen alcohol gedronken puur voor het trainen, nu doe ik het wel 1 keer in de week vrij stevig (5 tot 10 glazen) en ik merk er echt helemaal niks van, sterker nog , ik ga meer vooruit dan daarvoor.

Waarschijnlijk omdat ik psychisch wat beter in mijn vel zit als ik me soms eens wat meer ontspan. Waarom zou het ook niet zo werken met andere dingen? Ik denk dat negatieve gedachtes (onzekerheid, beperking) of het 'niet lekker in je vel zitten' een grote invloed heeft op je gains en wellicht op je hormoonhuishouding.

Misschien is dit voorbeeld niet helemaal in het goede context maar ik denk dat mijn punt wel duidelijk is.

Over je laatste punt: daarom zei ik ook : het is maar net hoe ver en hoe veel je er voor wilt doen.
B2006 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2007, 17:05   #30
Monstrous Giant

wazzup's Avatar

Karma Power: 38 wazzup heeft Karma uitgeschakeld
20 - 25 kilo erbij is nog steeds mogelijk ook als je 40 bent. Kijk maar hoeveel talent je hebt en waar het schip strand. Een postuur als meneer photoshop krijg je alleen met een forse hoeveelheid anabolen (en een beetje hulp van photoshop misschien)
wazzup is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2007, 17:24   #31
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 franckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwe
idd wazzup, iets als mr photoshop vind ik prachtig om te zien op foto, maar zou zeker nooit mijn doel zijn, in het dagelijkse leven is zo'n postuur veel te opvallend, te onrealistisch? ja mijn doel is die 20/25 kg bij.
ben op 1 augustus begonnen met 62 kg voor 1m80, nu 70 kg met zelfde bf, mijn doel is tussen 80/85 kg met vooral natuurlijke, sterk getrainde spieren, en dan zo lang ik kan voorttrainen is gewoon een leuke hobby geworden voor mij.
franckylanssens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2007, 17:30   #32
Cool Novice

Karma Power: 0 BartV is op een gedistingeerde weg
Ok dan zal ik er maar voor gaan he lol, (nu niet voor een massamonster, we zien wel hoever), allez, ben wel nog geen 40 maar wel 38
Vandaag eerste keer terug borst getraind, gebenched met 80 kg, ging redelijk goed, ook triceps getraind.
Moet wel zeggen, mijn borst trilt helemaal nu, zal wel goed stijf worden komende dagen.... No pain No gain zeker?

Nog een vraagje, mag je vlak na je gewichten training cardio doen of doe je dit best op je off-days?
Split of full body? Ik weet het, het is hier al veel aan bod gekomen, maar is het toch niet beter om split te nemen omdat je je dan veel zwaarder kunt laten gaan op 2 spiergroepen per sessie?

Zal me ook maar serieus informeren op het gebied van voeding.
Nog iets lastigs, ik sta in fullcontinue ploegensysteem, zijn er hier mensen die dit goed kunnen combineren met zware training?

Mvg
BartV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2007, 17:32   #33
Freaky Bodybuilder

hardcorebuilder's Avatar

Karma Power: 20
hardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realmhardcorebuilder is herboren in de God realm
tuurlijk kan je massa aanmaken op die leeftijd
kijk maar eens naar die gasten hieronder

marcus ruhl bijv

of deze zwarte!

ronnie natuurlijk

en jay niet te vergeten

ja en zelfs dat kleine pikkie van jouw kun je massa aankomen
hoef je ook niet meer te schamen bij de meisjes

dat ja dat kan
dat zie je toch!!!
De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt.
De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje.

hardcorebuilder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2007, 17:56   #34
Cool Novice

Karma Power: 0 BartV is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door hardcorebuilder Bekijk Post
tuurlijk kan je massa aanmaken op die leeftijd
kijk maar eens naar die gasten hieronder........................

WOW ongelooflijk, hoe lang moet je ervoor trainen? Toch niet meer dan 2 maand hoop ik? En wees gerust, over mijn "pikkie" schaam ik me niet, ze moeten maar kontent zijn met wat ik heb, als ik mijn plezier maar heb lol
BartV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2007, 17:59   #35
Freaky Bodybuilder

arnoldfan's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 16
arnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door BartV Bekijk Post
WOW ongelooflijk, hoe lang moet je ervoor trainen? Toch niet meer dan 2 maand hoop ik? En wees gerust, over mijn "pikkie" schaam ik me niet, ze moeten maar kontent zijn met wat ik heb, als ik mijn plezier maar heb lol
Maak je geen zorgen , met een goede schema ben je er binnen 3.5 week.
arnoldfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 October 2007, 20:42   #36
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Karma Crown
hahahaha B2006 ik voel me niet aangevallen maar ik draai al wat jaartjes mee en weet er denk ik wel het een en ander van ik kan natuurlijk ook fout zitten maar dat is menselijk he.

maar dat het kan dat weet ik wel want heb gister weer een paar voorbeeldjes gezien op de ybf daar waren een paar masters en die waren goed zeker gezien hun leeftijd.

Oud 19 October 2007, 16:02   #37
Cool Novice
Strongman

Leeftijd: 51
Karma Power: 1 Lukie is gewoon erg aardigLukie is gewoon erg aardigLukie is gewoon erg aardigLukie is gewoon erg aardigLukie is gewoon erg aardig
Question

Citaat:
Origineel gepost door arnoldfan Bekijk Post

Zoiets?
zou als vijftiger nog graag zo worden maar ik denk dat dit een utopie is.
Ben toch al bijgekomen.
Werk enorm om een strakke buik te kruigen
doe 3x per week aan dragon flags.
Is dit goed ?
Wie geeft mij raad ?
Lukie
Lukie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2007, 09:16   #38
Novice

Leeftijd: 44
Karma Power: 0 durfal is op een gedistingeerde weg
herbeginnen

Dag allemaal,
Mijn naam is Gert-Jan en ik wil na een dubbelle breuk in mijn rechterelleboog
mn oude sport b building weer oppakken.
Ben nu 43 jaar 1.75 lang en ongeveer 86 kilo en finaal out of shape.
Heb vroeger bolletjes gebruikt zag er in 2002 echt top uit 90 kilo rond 9 a 10 % het hele jaar door.
Totdat ik vrij hoog van een ladder af op het beton stuiterde...einde oefening voor jaren en jaren.
Elleboog nog steeds niet helemaal top maar ik mag nu eindelijk weer een beetje trainen.
Wil geen bolletjes meer gebruiken op mijn leeftijd.
Maar kan iemand mij een goed onderbouwde suggestie doen hoe ik met de huidige supplementen op natural of pre hormoon basis (als dat werkt) weer in een goede shape kan komen??
Bij voorbaat dank
durfal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2007, 14:10   #39
Freaky Bodybuilder

ironmike86's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 22
ironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realmironmike86 is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (6 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door durfal Bekijk Post
Dag allemaal,
Mijn naam is Gert-Jan en ik wil na een dubbelle breuk in mijn rechterelleboog
mn oude sport b building weer oppakken.
Ben nu 43 jaar 1.75 lang en ongeveer 86 kilo en finaal out of shape.
Heb vroeger bolletjes gebruikt zag er in 2002 echt top uit 90 kilo rond 9 a 10 % het hele jaar door.
Totdat ik vrij hoog van een ladder af op het beton stuiterde...einde oefening voor jaren en jaren.
Elleboog nog steeds niet helemaal top maar ik mag nu eindelijk weer een beetje trainen.
Wil geen bolletjes meer gebruiken op mijn leeftijd.
Maar kan iemand mij een goed onderbouwde suggestie doen hoe ik met de huidige supplementen op natural of pre hormoon basis (als dat werkt) weer in een goede shape kan komen??
Bij voorbaat dank
bolletjes?

drop?tic-tac?smarties? M&M's?mentos?Xtc?oxy,dianabol,winny,anavar?

WACHT MAAR ALS IK GROOT BEN...!!! :D

pics 20/01/2008:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f...5/#post2530887

pics 09/03/2008

http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2664819

pics 30/03/2008:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2724555
ironmike86 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2007, 16:23   #40
Competitive Bodybuilder

Leeman's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 8 Leeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door ironmike86 Bekijk Post
bolletjes?

drop?tic-tac?smarties? M&M's?mentos?Xtc?oxy,dianabol,winny,anavar?
hahahaha
Leeman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels