| | #21 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 1 | tjaa, ongeveer, ik heb er een leuke hobby/sport in gevonden, train, let op voeding, en zie wel wat er komt, ik wil op deze leeftijd niks forceren, gezondheid gaat voor |
| | |
| | #22 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 16 | |
| | |
| | #23 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | ziet er goed uit dit massabeest, hoe heet deze BB'er ?
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #24 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 13 | foto shop
__________________ 2007 3e plaats NK NAC junioren C 3-10-07 1.84 90kg 6,8% 3-3-08 184 105kg 10% |
| | |
| | #25 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hmmm mooie naam voor een bodybuilder heej meneer fotoshop
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen |
| | |
| | #26 |
| Dutch Bodybuilder |
__________________ vroeger 135 kg schoon aan de haak ......... NU perfectie in de maak!!!! 6e S&F cup 2007 1e Hercules cup 2007 (heren tot 90 kg) 4 e Rotterdamcup(2007) 3e YBF (Superbody 2 , 2007) 3e Atlascup Status: bulking and building Its all about the game,and how you play it !!! Born naturall ,alway's be naturall !!!!! |
| | |
| | #27 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | onze sportschoolhouder is begonnen op zen 32e en die heeft nog veel wedstrijden gedraait en is nu nog echt heel biggie. Zijn laatste wedstrijd was zo'n 3 jaar terug. Hij is nu ver in de 50, geloof 56. Dus je kan nog een massamonster worden Ligt eraan wat je er voor wilt gaan doen en hoe ver je wilt gaan. Ik denk dat je dat echt heel erg lang nog massa aan kan zetten. Ik heb wel eens een topic gezien van een man in de 70 a 80 die zelfs toen nog eens begon, ook hij zette nog massa aan. Wellicht is zijn limiet beperkter maar er is altijd nog veel mogelijk. Ik denk dat je de massa die je opbouwt best goed kan vasthouden tot op hoge leeftijd. Het lichaam blijft verassen, ook op hoge leeftijd. Misschien is dit een rare vergelijking maar een oudere man heeft denk ik hogere test levels dan een jonge vrouw, en vrouwen (ook oudere vrouwen) kunnen ook behoorlijk naturel massa aanzetten. Dus waarom een oudere man (50+) niet? We kijken misschien wel teveel naar getalletjes en onderzoekjes, ipv dat we keihard beuken in de gym en eruit halen wat erin zit! |
| | |
| | #28 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hmmm tja zullen die onderzoeken het dan allemaal verkeerd hebben dan ;ik denk dat we echt allemaal wel knallen op de gym daar ben ik gewoon zeker van; en vraag eens aan je sportschoolhouder of ie ook eerlijk durft te zeggen dat het zonder het gebruik van aas is dan??
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen |
| | |
| | #29 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
Net als met alcohol bijvoorbeeld, theoretisch gezien is het funest voor trainen. Ik heb hierdoor 3 jaar lang bijna geen alcohol gedronken puur voor het trainen, nu doe ik het wel 1 keer in de week vrij stevig (5 tot 10 glazen) en ik merk er echt helemaal niks van, sterker nog , ik ga meer vooruit dan daarvoor. Waarschijnlijk omdat ik psychisch wat beter in mijn vel zit als ik me soms eens wat meer ontspan. Waarom zou het ook niet zo werken met andere dingen? Ik denk dat negatieve gedachtes (onzekerheid, beperking) of het 'niet lekker in je vel zitten' een grote invloed heeft op je gains en wellicht op je hormoonhuishouding. Misschien is dit voorbeeld niet helemaal in het goede context maar ik denk dat mijn punt wel duidelijk is. Over je laatste punt: daarom zei ik ook : het is maar net hoe ver en hoe veel je er voor wilt doen. | |
| | |
| | #30 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 38 | 20 - 25 kilo erbij is nog steeds mogelijk ook als je 40 bent. Kijk maar hoeveel talent je hebt en waar het schip strand. Een postuur als meneer photoshop krijg je alleen met een forse hoeveelheid anabolen (en een beetje hulp van photoshop misschien)
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #31 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 1 | idd wazzup, iets als mr photoshop vind ik prachtig om te zien op foto, maar zou zeker nooit mijn doel zijn, in het dagelijkse leven is zo'n postuur veel te opvallend, te onrealistisch? ja mijn doel is die 20/25 kg bij. ben op 1 augustus begonnen met 62 kg voor 1m80, nu 70 kg met zelfde bf, mijn doel is tussen 80/85 kg met vooral natuurlijke, sterk getrainde spieren, en dan zo lang ik kan voorttrainen is gewoon een leuke hobby geworden voor mij. |
| | |
| | #32 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Misteryland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ok dan zal ik er maar voor gaan he lol, (nu niet voor een massamonster, we zien wel hoever), allez, ben wel nog geen 40 maar wel 38 Vandaag eerste keer terug borst getraind, gebenched met 80 kg, ging redelijk goed, ook triceps getraind. Moet wel zeggen, mijn borst trilt helemaal nu, zal wel goed stijf worden komende dagen.... No pain No gain zeker? Nog een vraagje, mag je vlak na je gewichten training cardio doen of doe je dit best op je off-days? Split of full body? Ik weet het, het is hier al veel aan bod gekomen, maar is het toch niet beter om split te nemen omdat je je dan veel zwaarder kunt laten gaan op 2 spiergroepen per sessie? Zal me ook maar serieus informeren op het gebied van voeding. Nog iets lastigs, ik sta in fullcontinue ploegensysteem, zijn er hier mensen die dit goed kunnen combineren met zware training? Mvg |
| | |
| | #33 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: I from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 20 | tuurlijk kan je massa aanmaken op die leeftijd kijk maar eens naar die gasten hieronder marcus ruhl bijv ![]() of deze zwarte! ![]() ronnie natuurlijk ![]() ![]() en jay niet te vergeten ![]() ![]() ![]() ja en zelfs dat kleine pikkie van jouw kun je massa aankomen hoef je ook niet meer te schamen bij de meisjes ![]() ![]() dat ja dat kan dat zie je toch!!!
__________________ De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt. De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje. cutten: hoe begin ik? http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-begin-112937/ |
| | |
| | #34 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Misteryland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
WOW ongelooflijk, hoe lang moet je ervoor trainen? Toch niet meer dan 2 maand hoop ik? En wees gerust, over mijn "pikkie" schaam ik me niet, ze moeten maar kontent zijn met wat ik heb, als ik mijn plezier maar heb lol | |
| | |
| | #35 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 16 | Maak je geen zorgen , met een goede schema ben je er binnen 3.5 week. |
| | |
| | #36 |
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hahahaha B2006 ik voel me niet aangevallen maar ik draai al wat jaartjes mee en weet er denk ik wel het een en ander van ik kan natuurlijk ook fout zitten maar dat is menselijk he. maar dat het kan dat weet ik wel want heb gister weer een paar voorbeeldjes gezien op de ybf daar waren een paar masters en die waren goed zeker gezien hun leeftijd.
| | |
| | #37 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #38 |
| Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 44 Geslacht: M
Karma Power: 0 | herbeginnen Dag allemaal, Mijn naam is Gert-Jan en ik wil na een dubbelle breuk in mijn rechterelleboog mn oude sport b building weer oppakken. Ben nu 43 jaar 1.75 lang en ongeveer 86 kilo en finaal out of shape. Heb vroeger bolletjes gebruikt zag er in 2002 echt top uit 90 kilo rond 9 a 10 % het hele jaar door. Totdat ik vrij hoog van een ladder af op het beton stuiterde...einde oefening voor jaren en jaren. Elleboog nog steeds niet helemaal top maar ik mag nu eindelijk weer een beetje trainen. Wil geen bolletjes meer gebruiken op mijn leeftijd. Maar kan iemand mij een goed onderbouwde suggestie doen hoe ik met de huidige supplementen op natural of pre hormoon basis (als dat werkt) weer in een goede shape kan komen?? Bij voorbaat dank |
| | |
| | #39 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
drop?tic-tac?smarties? M&M's?mentos?Xtc?oxy,dianabol,winny,anavar?
__________________ I'M A MONSTER SO WHAT...you're just ugly... WACHT MAAR ALS IK GROOT BEN...!!! :D pics 20/01/2008: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...5/#post2530887 pics 09/03/2008 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2664819 pics 30/03/2008: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2724555 | |
| | |
| | #40 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | |
| | |