| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Misteryland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Massa monster? Stel, je begint op je 38 ste te trainen (maar hebt vroeger al wat jaartjes getraint), is het dan nog mogelijk om een massa monster te worden? (theoretische vraag) Nog een vraag, zijn 20ers qua kracht sterker dan 35ers en ouder? Mvg |
| | |
| | #2 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | je kunt wel groeien natuurlijk maar er zijn natuurlijke grenzen ;en het is gewoon een feit dat na je 40ste je gh productie stil ligt en je testosteronwaarde afneemt dus het gaat gewoon niet meer zo snel(kijk bij hrt)......en sterker tja dat is persoonlijk ik ben op het moment sterker als de meeste bij ons op de sportschool en ik ben een van de oudere ...nu zijn in het algemeen bij ons de oudere sterker als de jongere raar maar waar...lijkt ook wel dat wij meer inzet hebben maar dat zal over al wel verschillend zijn.
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 16 | Als je het op de juiste manier aanpakt.Maar weet niet wat jij onder massamonster verstaat. |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | Hallo Bart, Het gigantisch grote voordeel is als je vroeger al jaartjes hebt getraint is het memory effekt, binnen Ca. 6 Maanden zou je theoretisch weer op je top van "vroeger" kunnen zitten (of dat een massamonster was weet ik niet
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik heb van mijn 19e tot tot min 24e heel erg fanatiek aan BB gedaan. Wegesn omstandigheden ben ik daarna ineens gestopt. Nu ben ik 27 en weer een half jaar aan het trainen. Hetgeen ik nu merk is dat ik veel sterker ben dan dat ik vroeger was. Op mijn top drukte ik vroeger met bankdrukken 100kg en dat is nu na een half jaar trainen al 105kG |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | Dat is het leuke van het memoryeffekt, het "nadeel" (of eigenlijk het grappige) is dat de mensen meteen denken dat je aan het "gebruiken" bent, omdat je in 6 Maanden zoveel gaint als een "normale" in rond 3-4-5 jaren Ps. goed dat je weer aan het trainen bent
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #7 |
| ★ Universal Muscle Ape ★ | Ja je kan nog steeds een massamonster worden. Nee 30 plussers zijn over het algemeen veel sterker in de sportscholen waar ik getraind heb.
__________________ Stop whining about your karma and go to the gym........ |
| | |
| | #8 | |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
Nu train ik zo'n 4 maanden en zit ook weer op 90 kg! Erg leuk
__________________ Odinn Goes Berserk | |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Misteryland Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #10 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
antwoord 2: Gemiddeld genomen niet. Krachtpiek (grootste krachtpotentieel)ligt meestal zo rond de 35 jaar oud. | |
| | |
| | #11 |
Karma Power: 26 | Een echt massa MONSTER worden kan altijd, zelfs zonder te trainen kan je prachtige bulten op je lichaam spuiten, kijk en huiver ![]() of deze hier, ook een "massa" MONSTER ![]() deze mijnheer is ook prachtig ![]()
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: onbewoond eiland... Leeftijd: 39 Geslacht: M
Karma Power: 6 | aargghh vieze venten........ |
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder | als je goed eet,traint en de rest ook goed doet is het perfect mogelijk. Je moet wel de genen ook hebben anders is het wat laat...
__________________ http://timdewever.x10hosting.com remember,remember, the 5th of november In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron |
| | |
| | #14 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | Helaas......als je niet de 'goede genen' hebt zal je, naar mijn mening, nooit een massamonster worden. Een goede fysiek echter behoort wel tot de mogelijkheden. En zoals al vermeldt, je oude proporties kunnen snel terugkeren (mogelijk het voordeel van de opgerekte bindweefselvliezen).
__________________ "Less is more" Laatst aangepast door diky : 9 October 2007 om 16:17. |
| | |
| | #15 | ||
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
Citaat:
dat ligt er maar net aan: -trainen ze beiden? zoja hoelang? -doel en dus manier van trainen. -aanleg (de een is nu eenmal sterker dan de ander, denk aan vezeltypen en aanhechtingslokaties) -enz
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Doing more exercise with less intensity has all but destroyed the actual great value of weight training. Something must be done . . . and quickly." (," Arthur Jones) Geloof niets, probeer alles | ||
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder | over het algemeen zijn de '' oudjes'' vaak toch wel wat sterker dan de ''jongkies'' Maar de jongkies krijgen veel makkelijker een gespieder en geript lichaam. Je ziet toch vaak dat de ouderen vaak problemen met gebieden rondom de buik en minder vasculariteit hebben |
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 1 | idd, is zo, ik was op 1 augustus toen ik begon te trainen en bulken, graatmager, 62kg voor 1m80, bulkte verkeerd, na 2 maanden,8/9 kg bij, maar owee, een buikje en grote zwemband in de taille, door aanpassing voeding, al goed verbeterd, blijf nu bijna 2 weken steken op 70/71 kg, maar dat vet is al aardig weg. Ik dacht ook niet zo gemakkelijk vet op te stapelen. marja, ben pas begonnen, met inspanning komt alles wel ok |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 16 | Wat dacht je van zoiets ? dit is niet haalbaar meer maar wel een massamonster.Maar je kunt wel een eind komen. ![]() |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 1 | iss idd mooi wel als massamonster, nee is helemaal niet mijn doel, mijn doel is eerder mens' healt-type, mannelijk fotomodel, goed gespierd, maar nog geen BB-beest doe het vooral ook als vorm van fitnes, had zin om als veertiger te sporten, en moest geen sport kiezen om te vermageren lol |
| | |
| | #20 |
Karma Power: 16 | Zoiets? |
| | |