Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > 35 Plus

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 8 October 2007, 02:48   #1
Cool Novice

Geslacht: M
Karma Power: 0 BartV is op een gedistingeerde weg
Massa monster?

Stel, je begint op je 38 ste te trainen (maar hebt vroeger al wat jaartjes getraint), is het dan nog mogelijk om een massa monster te worden? (theoretische vraag)

Nog een vraag, zijn 20ers qua kracht sterker dan 35ers en ouder?

Mvg
BartV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2007, 05:36   #2
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 60
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
je kunt wel groeien natuurlijk maar er zijn natuurlijke grenzen ;en het is gewoon een feit dat na je 40ste je gh productie stil ligt en je testosteronwaarde afneemt dus het gaat gewoon niet meer zo snel(kijk bij hrt)......en sterker tja dat is persoonlijk ik ben op het moment sterker als de meeste bij ons op de sportschool en ik ben een van de oudere ...nu zijn in het algemeen bij ons de oudere sterker als de jongere raar maar waar...lijkt ook wel dat wij meer inzet hebben maar dat zal over al wel verschillend zijn.

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 16 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2007, 05:45   #3
Freaky Bodybuilder

arnoldfan's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 16
arnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realm
Als je het op de juiste manier aanpakt.Maar weet niet wat jij onder massamonster verstaat.
arnoldfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2007, 08:06   #4
Freaky Bodybuilder

olddutch's Avatar

Leeftijd: 38
Geslacht: V
Karma Power: 26
olddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma King
Hallo Bart,

Het gigantisch grote voordeel is als je vroeger al jaartjes hebt getraint is het memory effekt, binnen Ca. 6 Maanden zou je theoretisch weer op je top van "vroeger" kunnen zitten (of dat een massamonster was weet ik niet ).

http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38

-----------------------------------------
olddutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2007, 08:15   #5
Dutch Bodybuilder

Joop Braakhekke's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 1 Joop Braakhekke is gewoon erg aardigJoop Braakhekke is gewoon erg aardigJoop Braakhekke is gewoon erg aardigJoop Braakhekke is gewoon erg aardigJoop Braakhekke is gewoon erg aardig
Ik heb van mijn 19e tot tot min 24e heel erg fanatiek aan BB gedaan. Wegesn omstandigheden ben ik daarna ineens gestopt.

Nu ben ik 27 en weer een half jaar aan het trainen. Hetgeen ik nu merk is dat ik veel sterker ben dan dat ik vroeger was. Op mijn top drukte ik vroeger met bankdrukken 100kg en dat is nu na een half jaar trainen al 105kG
Joop Braakhekke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2007, 08:43   #6
Freaky Bodybuilder

olddutch's Avatar

olddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma Kingolddutch is DBB's Karma King
Dat is het leuke van het memoryeffekt, het "nadeel" (of eigenlijk het grappige) is dat de mensen meteen denken dat je aan het "gebruiken" bent, omdat je in 6 Maanden zoveel gaint als een "normale" in rond 3-4-5 jaren

Ps. goed dat je weer aan het trainen bent

Oud 8 October 2007, 08:47   #7
★ Universal Muscle Ape ★
Elite Member

Antropoid's Avatar

Karma Power: 44
Antropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma PimpAntropoid is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (1 foto's)
Ja je kan nog steeds een massamonster worden.

Nee 30 plussers zijn over het algemeen veel sterker in de sportscholen waar ik getraind heb.
Oud 8 October 2007, 08:52   #8
Cool Novice

Odinn's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 1 Odinn is een prachtig lichtbakenOdinn is een prachtig lichtbakenOdinn is een prachtig lichtbakenOdinn is een prachtig lichtbakenOdinn is een prachtig lichtbakenOdinn is een prachtig lichtbaken
Citaat:
Origineel gepost door Joop Braakhekke Bekijk Post
Ik heb van mijn 19e tot tot min 24e heel erg fanatiek aan BB gedaan. Wegesn omstandigheden ben ik daarna ineens gestopt.

Nu ben ik 27 en weer een half jaar aan het trainen. Hetgeen ik nu merk is dat ik veel sterker ben dan dat ik vroeger was. Op mijn top drukte ik vroeger met bankdrukken 100kg en dat is nu na een half jaar trainen al 105kG
Heel herkenbaar. Voor m'n stop heb ik ooit één keer 90 bankdruk gehaald.
Nu train ik zo'n 4 maanden en zit ook weer op 90 kg! Erg leuk
Oud 8 October 2007, 10:56   #9
Cool Novice

Karma Power: 0 BartV is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door arnoldfan Bekijk Post
Als je het op de juiste manier aanpakt.Maar weet niet wat jij onder massamonster verstaat.

Awel, zoals een Frank McGrath he
Nee, zo nu ook weer niet maar toch....
BartV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2007, 11:35   #10
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 5 harpep heeft veel om trots over te zijnharpep heeft veel om trots over te zijnharpep heeft veel om trots over te zijnharpep heeft veel om trots over te zijnharpep heeft veel om trots over te zijnharpep heeft veel om trots over te zijnharpep heeft veel om trots over te zijnharpep heeft veel om trots over te zijnharpep heeft veel om trots over te zijnharpep heeft veel om trots over te zijnharpep heeft veel om trots over te zijnharpep heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door BartV Bekijk Post
Stel, je begint op je 38 ste te trainen (maar hebt vroeger al wat jaartjes getraint), is het dan nog mogelijk om een massa monster te worden? (theoretische vraag)

Mvg
antwoord 1: Nou ja, MONSTER misschien niet, maar misschien nog wel een monstertje....

antwoord 2: Gemiddeld genomen niet. Krachtpiek (grootste krachtpotentieel)ligt meestal zo rond de 35 jaar oud.
harpep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2007, 12:37   #11
Freaky Bodybuilder

olddutch's Avatar

Een echt massa MONSTER worden kan altijd, zelfs zonder te trainen kan je prachtige bulten op je lichaam spuiten, kijk en huiver

of deze hier, ook een "massa" MONSTER

deze mijnheer is ook prachtig

Oud 8 October 2007, 15:25   #12
Competitive Bodybuilder

obikoe's Avatar

Leeftijd: 39
Karma Power: 6 obikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenobikoe heeft een sterk verlangen om herboren te worden
aargghh vieze venten........
obikoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2007, 16:43   #13
Ripped Bodybuilder

Kazz Unit's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 13
Kazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (7 foto's)
als je goed eet,traint en de rest ook goed doet is het perfect mogelijk.
Je moet wel de genen ook hebben anders is het wat laat...

remember,remember, the 5th of november

In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron
Kazz Unit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2007, 16:12   #14
Advanced Bodybuilder

diky's Avatar

Karma Power: 7 diky heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door Kazz Unit Bekijk Post
Je moet wel de genen ook hebben anders is het wat laat...
Helaas......als je niet de 'goede genen' hebt zal je, naar mijn mening, nooit een massamonster worden. Een goede fysiek echter behoort wel tot de mogelijkheden.
En zoals al vermeldt, je oude proporties kunnen snel terugkeren (mogelijk het voordeel van de opgerekte bindweefselvliezen).

Laatst aangepast door diky : 9 October 2007 om 16:17.
diky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2007, 19:02   #15
3XL
Super Moderator
Super Moderator

3XL's Avatar

Karma Power: 26 3XL heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
- wat versta je onder massamonster ?

Citaat:

Mvg

dat ligt er maar net aan:

-trainen ze beiden? zoja hoelang?
-doel en dus manier van trainen.
-aanleg (de een is nu eenmal sterker dan de ander, denk aan vezeltypen en aanhechtingslokaties)
-enz

©3XL ®2000

The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I

Doing more exercise with less intensity has all but destroyed the actual great value of weight training. Something must be done . . . and quickly." (," Arthur Jones)

Geloof niets, probeer alles
3XL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2007, 19:16   #16
Advanced Bodybuilder

mammoth's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 5 mammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijnmammoth heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (1 foto's)
over het algemeen zijn de '' oudjes'' vaak toch wel wat sterker dan de ''jongkies''
Maar de jongkies krijgen veel makkelijker een gespieder en geript lichaam.
Je ziet toch vaak dat de ouderen vaak problemen met gebieden rondom de buik en minder vasculariteit hebben
mammoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2007, 20:15   #17
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 franckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwe
idd, is zo, ik was op 1 augustus toen ik begon te trainen en bulken, graatmager, 62kg voor 1m80, bulkte verkeerd, na 2 maanden,8/9 kg bij, maar owee, een buikje en grote zwemband in de taille, door aanpassing voeding, al goed verbeterd, blijf nu bijna 2 weken steken op 70/71 kg, maar dat vet is al aardig weg.
Ik dacht ook niet zo gemakkelijk vet op te stapelen.
marja, ben pas begonnen, met inspanning komt alles wel ok
franckylanssens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2007, 20:21   #18
Freaky Bodybuilder

arnoldfan's Avatar

arnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realmarnoldfan is herboren in de Halfgod realm
Wat dacht je van zoiets ? dit is niet haalbaar meer maar wel een massamonster.Maar je kunt wel een eind komen.

Oud 9 October 2007, 20:25   #19
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 franckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwefranckylanssens is een juweel in het ruwe
iss idd mooi wel als massamonster, nee is helemaal niet mijn doel, mijn doel is eerder mens' healt-type, mannelijk fotomodel, goed gespierd, maar nog geen BB-beest
doe het vooral ook als vorm van fitnes, had zin om als veertiger te sporten, en moest geen sport kiezen om te vermageren lol
franckylanssens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2007, 20:31   #20
Freaky Bodybuilder

arnoldfan's Avatar

Zoiets?
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels