Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > 35 Plus

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 24 March 2008, 13:01   #1
Cool Novice

Leeftijd: 37
Geslacht: M
Karma Power: 0 Raphie is op een gedistingeerde weg
Smile Raphie's 35+ topic

Hoi, ik ben Raphie en ben 37 jaar.
Ben op m'n 17e begonnen met Body Building en heb de afgelopen 20 jaar getrained met diverse ups en down en jaren ook van inactiviteit.
Ben sinds 2 maanden weer volledig gemotiveerd en weer druk bezig de draad weer op te pakken.

Ik train al jaren thuis en heb op dit moment de volgende apparaten:
HAMMER Multistation (120KG steekgewichten)
1.60m Barbel met maximaal 90kg
2 dumbbells van max 15KG
Ab bankje (gebruik ik nooit meer)
oud Weider drukbankje

Ik heb ook net de volgende producten aangeschaft:
BodyCraft F602 bank
Kroon squat/press rack
kroon Olympische halter tot 140KG
Hex rubber coated dumbbell set (8KG tot 20KG)
dumbbell rack.

Al met al een redelijk complete setup waar ik de rest van m'n leven wel mee vooruit zal moeten kunnen komen.

Ik heb tot de recente aanschaf besloten omdat ik bij de Multistation (die ik nu 3 jaar heb) toch wel het gevoel mis van losse gewichts training.
Daarnaast is het altijd al een droom van mij geweest om 1x een volledig beladen olympische halter (140KG) te kunnen drukken (zit op dit moment op 1x 85KG en m'n top zo'n 15 jaar geleden was 95KG)

Verder ben ik 1.92m weeg op dit moment 91KG en m'n BF is zo rond de 15/18% ben m'n "love handles" al wel kwijt, zie al weer een redelijke "pump"
maar heb nog geen "cut" terug.

Verder ben ik altijd volledig natural geweest, 1x een maandje creatine geprobeerd en een paar keer een box proteine. Maar vind supplementen eigen te duur en commercieel. Ik gebruik nu een Multivitamine van de ALDI, redelijke mix voor een eerlijke prijs.

Wat zijn mijn doelen:
- Naar 140KG benchpress, ben dus op zoek naar tips om door het 80/90kg plateau heen te breken en door te stoten naar 100+KG