| | #1 |
| Cool Novice | hinderlijk snelle pomp krijg hier nu toch problemen mee, als ik bijv. borst train, bankdrukken, dan raken gelijk biceps/triceps volledig vol, hetzelfde wanner ik rug train. na 5 minuten zijn mijn bovenarmen op maximale uitslag aanbeland, wat problemen geeft als ik na borst triceps train, of na rug biceps. zijn er truukjes om de pomp te verminderen? problemen zijn volgens mijn gevoel minder kracht vooral voor biceps, lijkt net op een ballonnetje dat gaat knallen. wat is een normale pomp voor armen, dus verschil tussen koud/warm bij ongev. 40 cm koud? ik ben er best lang uit geweest, dus mocht het een domme vraag zijn, excuses..
__________________ BP-4*90 (pr) DL-6*90 SQ-6*80 |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Wat is eigenlijk het voordeel van "pomp" ? ik vind het wel lekker voelen maar heeft het ook echt voordelen??
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | lekker toch hoe sneller je de pomp heb hoe eerder je klaar bent. bij mij is vol = vol dus ga ik naar huis. |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | dan zit ik na 5 minuten weer thuis..
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder | Ik vind het inderdaad ook maar irritant, en heb het gevoel alsof het mijn trainen belemmert.
__________________ Klik hier voor mijn Bill Star logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-153940/ Foto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444 176 cm lang 64 kg Spoiler |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice | wimpienl traint gij bij aad de hoog of delta sport, bij andere clubs lijkt me sterk als je in spijkenisse traint.. |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice | btw doordat je lang eruit bent gewwest raken je spieren veel sneller vol, maar je kan bijvoorbeeld minder snel trainen waardoor je minder een pomp kan krijgen, dus lange rust tussen de stes door denk aan een 90 sec ofzo ipv 40sec ofzo |
| | |
| | #8 |
| Ripped Bodybuilder | Gebruik je toevallig arginine? Ik vind een pomp zelf maar niks, zorgt bij mij niet voor groei.
__________________ Who needs abs, when you've got traps? What doesn't kill you, makes you stronger. |
| | |
| | #9 | |
| BK junkie Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Behind you waiting to steal your protein! Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 36 | Citaat:
Pomp is niet gelijk aan groei of een goede trainingsprikkel. | |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice | ik gebruik geen supplementen of iets dergelijks, ben alleen iets meer gaan eten (sneller honger gevoel). Danidoenie, ik denk dat je gelijk hebt, ik train alleen, en doe misschien alles wat te snel, ga je tip opvolgen, tnx. ik train in kleine sportschool nabij spijkenisse akkers..ik weet niet eens de naam Power Energie Studio is de naam
__________________ BP-4*90 (pr) DL-6*90 SQ-6*80 Laatst aangepast door wimpienl : 15 April 2008 om 18:51. Reden: naam toegevoegd |
| | |
| | #11 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 5 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ga eens wat zwaarder in gewicht (80~90% 1RM) bij met minder reps (3~5 reps) of 3*3, 5*5, enz. suc6!
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice | ok, gaat inderdaad al wat beter met meer pauze ertussen, series van 5 met 6 reps en opbouwend gewicht. tnx guys..
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder | Ik zou eerser minder zwaar gaan en geconcentreerder werken. Dat je armen snel oppompen wil mss zeggen dat je teveel op de spieren werkt die je op dat moment niet wil trainen maar als het werkt met minder hh en meer gewicht dan moet je dat blijven doen. |
| | |
| | #14 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | of gewoon doorbijten en door de pomp heen trainen is niet makkelijk maar het kan wel ik heb dat vaak met rug trainen schieten mijn onderarmen vol en dat is dan op de tandjes bijten en doorgaan.
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 8 | Daar heb ik ook last van. Echt vervelend.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52 Geslacht: M
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #17 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 8 | Hoe zorg je trouwens voor een betere grip bij deadliften? Ik heb wel handschoenen maar is niet voldoende. Tip iemand?
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #18 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
Ohja, vergeet magnesium niet inplaats van handschoenen!
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Status: 87KG But the marketing teams of the pharmaceutical companies do what they can to soothe parents' concerns by separating the image of street-speed-users from the clean, clinical, healthy use of their products. | |
| | |
| | #19 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Citaat:
| |
| | |
| | #20 |
| Ripped Bodybuilder | Hoe ziet je opwarming eruit? Als je met 3 setjes van 15 opwarmd zou ik het niet gek vinden dat je een pomp krijgt binnen no-time... Probeer eens anders op te warmen, als je bijv een setje wilt doen op 80% van je max: 15xstang; 8x40% 6x60% 3x70% werksetje:80% En hiernaast over het algemeen wat lagere herhalingen aanhouden op basisoefeningen. |
| | |