Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > 35 Plus

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 15 April 2008, 16:09   #1
Cool Novice

wimpienl's Avatar

Leeftijd: 43
Geslacht: M
Karma Power: 1 wimpienl zal spoedig beroemd wordenwimpienl zal spoedig beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar wimpienl
Bekijk Galerij (3 foto's)
hinderlijk snelle pomp

krijg hier nu toch problemen mee, als ik bijv. borst train, bankdrukken, dan raken gelijk biceps/triceps volledig vol, hetzelfde wanner ik rug train.
na 5 minuten zijn mijn bovenarmen op maximale uitslag aanbeland, wat problemen geeft als ik na borst triceps train, of na rug biceps.
zijn er truukjes om de pomp te verminderen?
problemen zijn volgens mijn gevoel minder kracht vooral voor biceps, lijkt net op een ballonnetje dat gaat knallen.
wat is een normale pomp voor armen, dus verschil tussen koud/warm bij ongev. 40 cm koud?
ik ben er best lang uit geweest, dus mocht het een domme vraag zijn, excuses..
wimpienl is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2008, 16:12   #2
Competitive Bodybuilder

Tjooky's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 15
Tjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (6 foto's)
Wat is eigenlijk het voordeel van "pomp" ? ik vind het wel lekker voelen maar heeft het ook echt voordelen??
vet (te vet)

En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor:

Bosje
"In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij"
Tjooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2008, 16:15   #3
Competitive Bodybuilder

Den_bb's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 7 Den_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te worden
lekker toch hoe sneller je de pomp heb hoe eerder je klaar bent.

bij mij is vol = vol dus ga ik naar huis.
Den_bb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2008, 16:17   #4
Cool Novice

wimpienl's Avatar

Karma Power: 1 wimpienl zal spoedig beroemd wordenwimpienl zal spoedig beroemd worden
Citaat:
Origineel gepost door Den_bb Bekijk Post

dan zit ik na 5 minuten weer thuis..
Oud 15 April 2008, 16:24   #5
Competitive Bodybuilder

Jorin's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 6 Jorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren wordenJorin zal spoedig herboren worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
Ik vind het inderdaad ook maar irritant, en heb het gevoel alsof het mijn trainen belemmert.

Foto's:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2835444

176 cm lang
64 kg

Spoiler
Jorin is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2008, 17:11   #6
Cool Novice

Leeftijd: 22
Karma Power: 4 danidoeni is op een gedistingeerde weg
wimpienl traint gij bij aad de hoog of delta sport, bij andere clubs lijkt me sterk als je in spijkenisse traint..
danidoeni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2008, 17:12   #7
Cool Novice

Leeftijd: 22
Karma Power: 4 danidoeni is op een gedistingeerde weg
btw doordat je lang eruit bent gewwest raken je spieren veel sneller vol, maar je kan bijvoorbeeld minder snel trainen waardoor je minder een pomp kan krijgen, dus lange rust tussen de stes door denk aan een 90 sec ofzo ipv 40sec ofzo
danidoeni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2008, 17:14   #8
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

Mr.Mike's Avatar

Karma Power: 23
Mr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het UniversumMr.Mike heerst over het Universum
Gebruik je toevallig arginine? Ik vind een pomp zelf maar niks, zorgt bij mij niet voor groei.

What doesn't kill you, makes you stronger.
Mr.Mike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2008, 17:17   #9
BK junkie
Elite Member Powerlifter

TheNose's Avatar

Leeftijd: 30
Karma Power: 36
TheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma KingTheNose is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door Den_bb Bekijk Post

Lol alles voor de pomp.
Pomp is niet gelijk aan groei of een goede trainingsprikkel.

>> Logboek <<
TheNose is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 April 2008, 17:22   #10
Cool Novice

wimpienl's Avatar

ik gebruik geen supplementen of iets dergelijks, ben alleen iets meer gaan eten (sneller honger gevoel).
Danidoenie, ik denk dat je gelijk hebt, ik train alleen, en doe misschien alles wat te snel, ga je tip opvolgen, tnx.
ik train in kleine sportschool nabij spijkenisse akkers..ik weet niet eens de naam
Power Energie Studio is de naam

Laatst aangepast door wimpienl : 15 April 2008 om 18:51. Reden: naam toegevoegd
Oud 16 April 2008, 00:56   #11
Massive Warrior
Powerlifter

klusmier's Avatar

Leeftijd: 38
Blog Berichten: 5
Karma Power: 60
klusmier is herboren als heerser van het Samsaraklusmier is herboren als heerser van het Samsaraklusmier is herboren als heerser van het Samsaraklusmier is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar klusmier
Bekijk Galerij (7 foto's)
ga eens wat zwaarder in gewicht (80~90% 1RM) bij met minder reps (3~5 reps)

of 3*3, 5*5, enz.

suc6!
squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230

Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft!
klusmier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2008, 18:47   #12
Cool Novice

wimpienl's Avatar

ok, gaat inderdaad al wat beter met meer pauze ertussen, series van 5 met 6 reps en opbouwend gewicht.

tnx guys..
Oud 17 April 2008, 19:34   #13
Ripped Bodybuilder

Diabolic's Avatar

Leeftijd: 29
Diabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma President
Stuur een bericht via MSN naar Diabolic
Ik zou eerser minder zwaar gaan en geconcentreerder werken. Dat je armen snel oppompen wil mss zeggen dat je teveel op de spieren werkt die je op dat moment niet wil trainen maar als het werkt met minder hh en meer gewicht dan moet je dat blijven doen.
Diabolic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 07:57   #14
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
of gewoon doorbijten en door de pomp heen trainen is niet makkelijk maar het kan wel ik heb dat vaak met rug trainen schieten mijn onderarmen vol en dat is dan op de tandjes bijten en doorgaan.

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 16 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 08:00   #15
Competitive Bodybuilder

Leaf's Avatar

Leeftijd: 25
Geslacht: V
Karma Power: 8
Leaf is herboren in de Mens realmLeaf is herboren in de Mens realmLeaf is herboren in de Mens realm
Citaat:
Origineel gepost door jacky den bels Bekijk Post
of gewoon doorbijten en door de pomp heen trainen is niet makkelijk maar het kan wel ik heb dat vaak met rug trainen schieten mijn onderarmen vol en dat is dan op de tandjes bijten en doorgaan.
Daar heb ik ook last van. Echt vervelend.

karma bounces back!
Leaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 08:09   #16
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Leeftijd: 52
Karma Power: 2 yourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door Tjooky Bekijk Post
Wat is eigenlijk het voordeel van "pomp" ? ik vind het wel lekker voelen maar heeft het ook echt voordelen??
Pomp heeft geen nut voor de groei, dat is bewezen, maar het geeft wel een lekker gevoel!
yourawatse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 08:17   #17
Competitive Bodybuilder

Leaf's Avatar

Leeftijd: 25
Geslacht: V
Karma Power: 8
Leaf is herboren in de Mens realmLeaf is herboren in de Mens realmLeaf is herboren in de Mens realm
Hoe zorg je trouwens voor een betere grip bij deadliften? Ik heb wel handschoenen maar is niet voldoende. Tip iemand?

karma bounces back!
Leaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 08:38   #18
Competitive Bodybuilder

Azrael's Avatar

Karma Power: 12
Azrael is herboren in de Dier realmAzrael is herboren in de Dier realmAzrael is herboren in de Dier realm
Stuur een bericht via MSN naar Azrael
Citaat:
Origineel gepost door Leaf Bekijk Post
Hoe zorg je trouwens voor een betere grip bij deadliften? Ik heb wel handschoenen maar is niet voldoende. Tip iemand?
Gewoon trainen. Eventueel deadliften vanaf pinnen en dan vasthouden zolang mogelijk. Ook kan je eventueel "rolling thunder" doen, rondlopen met dumbbells, hangen, noem maar op. Er staat volgens mij nog een mooie sticky op dit forum over griptraining.

Ohja, vergeet magnesium niet inplaats van handschoenen!
But the marketing teams of the pharmaceutical companies do what they can to soothe parents' concerns by separating the image of street-speed-users from the clean, clinical, healthy use of their products.
Azrael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 09:23   #19
Competitive Bodybuilder

davy1010's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 14
davy1010 is herboren in de Halfgod realmdavy1010 is herboren in de Halfgod realmdavy1010 is herboren in de Halfgod realmdavy1010 is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door wimpienl Bekijk Post
krijg hier nu toch problemen mee, als ik bijv. borst train, bankdrukken, dan raken gelijk biceps/triceps volledig vol, hetzelfde wanner ik rug train.
na 5 minuten zijn mijn bovenarmen op maximale uitslag aanbeland, wat problemen geeft als ik na borst triceps train, of na rug biceps.
zijn er truukjes om de pomp te verminderen?
problemen zijn volgens mijn gevoel minder kracht vooral voor biceps, lijkt net op een ballonnetje dat gaat knallen.
wat is een normale pomp voor armen, dus verschil tussen koud/warm bij ongev. 40 cm koud?
ik ben er best lang uit geweest, dus mocht het een domme vraag zijn, excuses..
Ik word juist sterker door de pomp, kan het niet verklaren maar het is zo...
davy1010 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2008, 09:42   #20
Ripped Bodybuilder
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

adon1s's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 21
adon1s is herboren in de God realmadon1s is herboren in de God realmadon1s is herboren in de God realmadon1s is herboren in de God realmadon1s is herboren in de God realmadon1s is herboren in de God realmadon1s is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (12 foto's)
Hoe ziet je opwarming eruit? Als je met 3 setjes van 15 opwarmd zou ik het niet gek vinden dat je een pomp krijgt binnen no-time... Probeer eens anders op te warmen, als je bijv een setje wilt doen op 80% van je max:
15xstang;
8x40%
6x60%
3x70%
werksetje:80%
En hiernaast over het algemeen wat lagere herhalingen aanhouden op basisoefeningen.
20 jaar; 1,76 bij 90 kg.

log
adon1s is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels