| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Karma Power: 1 | en nog een herstarter Hi, Na geregeld hier op het forum te hebben meegelezen, dacht ik laat ik me maar eens registeren. Na een lange tijd uit de gym te zijn gebleven,wegens omstandigheden. Ben ik maar weer eens begonnen (nu alweer een 1,5 jaar). Eerste half jaar niet echt serieus bezig geweest, maar nu weer volop. Maar goed. Ik ben Remco aka Jiggie heb vanaf mijn 18de jaar in de gym rond gehangen tot een aantal jaar terug toen abrupt gestopt, dit vanwege dat mijn vader overleed. (helaas bijna aan het einde van een behoorlijke Kuur). Hierdoor ben ik bijna alle opgebouw massa kwijt geraakt en in de tijd daarna bestaande massa, door niet/nauwelijks goed te eten.. Ben nu weer aan het bulken hoop binnenkort weer op een goed gewicht te komen (hopelijk werkt het spiergeheugen ook een beetje mee) Maak geen (nog niet) gebruik van een goed eetschema, maar ik hou wel rekening dat ik minimaal 5x per dag eet, wel kwaliteits voeding. (tonijn, kip, rijst, etc), met als aanvulling 3a4x per dag een Weightgainer (mammoth2500), dit om iets makelijker terug te komen op gewicht, dus geen MAC voer. KCAL inname +/- 2500/3000 Voedings balans : 60% KH 30% Ei 10 % Vet (Ongeveer, vaak lastig uit te rekenen), Probeer vaak hoger in KH te gaan zitten ivm. snelle stofwisseling. Zal later wel eens mijn nieuwe Voeding-/Trainingsschema posten..Voor commentaar Stats Toen 1.80m 84kg 7-10% Nu 1.80m 65kg niet bekend Doel voor 2008 naar de 70-75 kg |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 30 | Welkom en veel plezier/succes met het behalen van je doelen |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 0 | Heb me net als jij ook hier op het forum geregistreerd (bij het zg. vrouwengedeelte). Veel succes! |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | Welkom allebei, en veel succes!
__________________ BP-4*90 (pr) DL-6*90 SQ-6*80 |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 0 | Dank je wimpienl. |
| | |
| | #6 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | welkom beide en suc7
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen |
| | |
| | #7 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 44 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Welkom bij de ouden van dagen |
| | |
| | #8 |
| Jumping to greatness | Welkom en veel succes.. Je spiergeheugen zal het gerust nog wel doen
__________________ ***Update*** Na 2 jaar weer beginnen huidig 24-04-2008 : 88,5 Kg - ~22% Vet vroeger 17-05-2006 : 80 Kg - 11,2% Vet |
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Karma Power: 1 | @Sgt skip idd. begin alweer wat massa te zien (de vorm komt weer wat terug) en wordt ook weer iets zwaarder.. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |