| | #21 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 1 | is tof reacties en tips over gyms te horen, maar heb mijn keuze al gemaakt, het wordt het sportstadion in roeselare, het gemakkelijkst daar ik het kan combineren bv de vriidagavond samen met de kunstacademie. Een passage fitness, ben ik niet zo voor, druk, veel healthers, liever waar en enkel KT gedaan wordt, kan ik nog leren aan anderen ook, en je kan in passage fitness in roeselare waarschijnlijk niet squatten en deadliften, wat een must is voor mij, is ook voor benen- en rugtrainingen dat ik een gym zou erbij nemen, omdat het daarvoor interessant is ook es toestellen te gebruiken |
| | |
| | #22 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
in Kortrijk kun je wel deadliften en squatten is de enige passage waar ze kickfun geven : goede trainer die een soort bokstraining geeft - boksen gebeurt uiteraard op staande bokspijler | |
| | |
| | #23 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: België Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 1 | de passage fitness in kortrijk heeft wel de naam dat er veel gays zitten |
| | |
| | #24 |
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #25 |
Karma Power: 1 | ok, maar kortrijk is alweer iets verder voor mij |
| | |
| | #26 |
Karma Power: 1 | jij woont in Kortemark niet ?? Kortrijk is inderdaad ver en nogeens je moet niet al geloven wat ze zeggen over de reputatie van een gym, zelf eerst gaan kijken wat die gays betreft : je staat hiervoor open of niet is zoals bij de vrouwen : als je zijn type niet bent laten ze je gerust of moesten ze je benaderen : toon geen interesse. is een slechte mythe dat bodybuilders en fitnessers gay zijn niets van waar man |
| | |
| | #27 |
Karma Power: 1 | ik woon in staden, maar kies voor het sportstadion in roeselare om te gaan trainen, zal het gemakkelijkste zijn, is in kortemark ook goede gym, maar roeselare is makkelijekr dat ik het kan combineren als ik naar de kunstacademie ga |
| | |
| | #28 | |
Karma Power: 1 | Citaat:
succes met je training let op je voeding, volg een splitschema en je komt er "clean" beetje bij beetje | |
| | |
| | #29 |
Karma Power: 1 | no prob, lukie, let goed op mijn voeding, woog verleden jaar in augustus toen ik begon amper 62kg, nu 77kg, training bouw ik beetje bij beetje op, nu ja, deadlift 6x105kg, parallelsquat 6x90kg, gaat toch al goed, ga nu ook met wat lager gewicht full squat es ertussen doen, ik hoef helemaal niet groot te worden, maar vind het erg leuk sporten, train thuis omdat het praktischer is met gezin, maar heb wel een behoeft om toch 1x per week in gym of zo, is tof en tussen anderen te trainen, en daarom liefts beetje hardcore gym, geen health-toestanden, heb een maat die me begeleidt met voeding en trainingsschema's, al krijg ik nooit de fysiek van een bodybuilder, kan me eigenlijk niet schelen, ik voel me gewoon erg goed sinds ik bezig ben, en zal wel nog sterker worden hoe langer ik het doe. ik weet wat je bedoelt met "clean", nee ik heb niks meer dang ezonde voeding nodig, sport eigenlijk voor gezondheid, dus....zoals ik al zei is voor mij letterlijk spiertraining |
| | |