| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: drachten Geslacht: M
Karma Power: 1 | Wat eten 35+sers Ben benieuwt wat 35+sers eten en naar binnen werken, aangezien de stofwisseling wat lager komt te liggen en je sneller vet aanzet. Ik ben dan 41 en moet erg goed uitkijken wat ik naar binnen werk, aan de ene kant zit ik dan op 8% vet, maar als ik een paar maaltijden naar binnen werk zet het gelijk aan op de buik Als je35 geweest bent moet je dan meer op je tellen letten wat je naar binnen werkt? |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Nergens geen last van, begin van nieuwe schema vreet ik als de ........ na week of 3-4 neem ik wat gas terug. |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | Een beetje meer penibel met de kalorien omgaan, dan past het allemaal wel. kleine "stapjes" per 200 kals naar boven of naar beneden, dan lukt het wel.
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
Karma Power: 10 | 20+sers |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 5 | tja, idd, wel oppassen met 's avonds, na 20u... als dan de honger (lees : goesting) toeslaat, is het wel oppassen om geen chips/cola/ijs/friet/pizza... binnen te spelen. de volgende dag kan je het zo aflezen van de weegschaal. en afkrijgen is nog altijd veel moeilijker dan bijkrijgen :-( |
| | |
| | #7 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Ik eet in de avond geen koolhydraten meer....simpel & werkt goed voor mij. Ja ik weet 31....maar toch.
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #8 | |
| ★ Universal Muscle Ape ★ | Citaat:
Maak daar maar als je 30 geweest ben van hoor.
__________________ Stop whining about your karma and go to the gym........ | |
| | |
| | #9 |
| Novice Geregistreerd: Sep 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 52 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Eet vetarm en vergeet je eiwitten niet, je ken ook je training aanpassen door lange lichte sets te draaien zo ken je ook lichaam bijhouden en vergeet je buikspier oefeningen niet[wil wel eens helpen met je vet te verbranden op die bepaalde plek]. Verder succes toegewenst |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: drachten Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik denk dat ik wel een belangrijk punt heb, na het avond eten niets meer naar binnen werken, kan ik wel eens rustig mee gbeginnen, en die eiwitten krijg ik wel binnen, maar die werk ik in de ochtend naar binnen, voor en na de training. Hoe doe je dat?..vet verbranden op de buik. Daarvoor doe ik wel een top xt geval. Maar vet verbranden kan toch haast niet op bepaalde plaatsen? |
| | |
| | #11 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: USA Leeftijd: 44 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
Wat vet verbranden lijkt me dat je lichaam zelf bepaalt waar het het vet vandaan haalt... | |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Idd, plaatselijk vet verbranden is onmogelijk... |
| | |
| | #13 | |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: België Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
er gewoon opletten dat je na 16 u weinig of geen koolhydraten meer naar binnen speeld en je zal het verschil wel merken | |
| | |
| | #14 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
Na de training zijn KH's belangrijk
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- | |
| | |
| | #15 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Even een vb van wat ik op een typische werkdag naar binnenwerk. - vlak na opstaan, 25-30gr wei concentraat - in de auto naar werk, 1 mueslireep + een kiwi of mandarijn - rond 8.00u, 2-3 boterh. met jam oid + 2st ei (met dooier) - rond 10.00 uur 2-3 boterh. met kaas en worst + 2st ei (zonder dooier) - rond 12.00u 2-3 boterh. met .......... + 25-30 gr wei concentraat - rond 14.00u schaaltje cruesli + 2st ei (zonder dooier) - rond 15.30u (pre) 50gr hydrolisaat - vlak voor en tijdens trainen ca 1dl siroop - rond 17.00u (post) 50gr hydrolisaat (ben weer gestopt met Vitargo) - rond 18.30u 150gr rundvlees + rauwkost (halve papikra, half bosje radijs, 1 peen, 1 tomaat, halve appel, pijnboompitten, 1 eetl. olijfolie) + groente + aardapp/rijst/oid - rond 20.30, idem - rond 11.00, 25-30cr caseine/blikje vis met brood + 2eetl. zalmolie bij dit alles gaat meestal een pak geiten- en een pak karnemelk op. Sávond drink ik meestal een pak icetea (groen) overdags koffie, thee, water Mischien nog wat vergeten, maar kan zo snel niets bedenken. Hoeveel dit alles bij elkaar is ? ? ? was vroeger op het obsessieve af maar ben op een gegeven moment gestopt met tellen en ga nu op gevoel en ervaring. Dietary Fats, Prostaglandins and Hormones: Part I, II & III
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #16 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik eet nu : ontbijt : 150 gr brinta (ongeveer) 40 gr whey en 400 ml melk volgende is 30 gr casseinne eiwit 9.30 2 boterhammen met kipfilet 12.00 60 gr rijst blikje tonijn ,75 gr annanas 14.30 2 boterhammen met kipfilet 17.00 aardappelen met kipfilet en groenten voor het trainen casseine eiwit 30 gr na het trainen 40 gr dextro 40 gr whey voor het slapen 500 gr kwark alles bij benadering wegen doe ik niet echt
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen |
| | |
| | #17 |
Karma Power: 26 | Lichtjes in de cut nu, dan eet ik volgende shit : 07:30Direkt na het opstaan 15 gram Whey. 08:00 Na het douschen of 80gr. havermout/180gr. kwark/banaan of 100gr. Reist/100 gr Kip. ( plus supplementen : visoliekaps, zma, vit B kompl) 10:00 50 Gr Reist/zoulose Reistwafels 100 gr. Kip/Vis. 12:00 Rijst/Aardappels/Volkorenspagetti en groenten met 100 gr. kip/vis 14:30 Rijst/Aardappels/Volkorenspagetti en groenten met 100 gr. kip/vis 16:30 50gr Rijstwafels klein stukje kip/vis, 3 amino tabs. 17:15 Training, tijdens de training 10 gr. BCAA, 3 gr. Glutamin 19:15 Preworkout shake Createston (all-in-one Formula) 20:00 Rijst/Aardappels/Volkorenspagetti en groenten met 100 gr. kip/vis 21:30 Probiotischer Yoghurt met zoetstof 23:00 200 Gr kwark, 15 gr whey, 1 eetlepel lijnolie 03:00 als ik moet pissen (dat is bijna altijd zo) : 20 Gr. whey, visolie kap. ben nu in 4-5 weken rond 4 kilo afgevallen van de 107 naar 103 kilo, zonder enig spier/kracht verlies. probeer dit jaar eens te cutten naar een procentje of 7 als het me lukt (aktueel ongeveer 13%), en dus merk dat ik niet te veel spier verlies, reken dan met een kilo of 92 maar dan eens een keer kurk droog
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- Laatst aangepast door olddutch : 26 March 2008 om 18:59. |
| | |
| | #18 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 37 Geslacht: M
Karma Power: 3 | ook ik merk dat mijn stofwisseling iets langzamer wordt, maar ik heb er gelukkig nog niet te veel last van..... Maar ik moet wel oppassen met de bunkerdagen dat het niet te veel wordt. Die is mijn voedingsschema wat ik dagelijks binnen krijg, ik zit zo rond de 3100cal. Bij opstaan: 300ml yoghurtmet 200ml vruchtensap met 45gram brinta of 250ml Hangop Ontbijt: 4 sneeën volkorenbrood met pindakaas of kaas/smeerkaas of rookvlees of tonijn uit blik Tussendoortje: krentenbol Lunch: 4 sneeën volkorenbrood met 2 plakken kaas jong belegen met 50gram kalkoenfilet met 2theelepels sambal Tussendoortje: 2 stuks fruit: peer of appel en banaan Avondeten: 200gram aardappels/pasta/rijst met 200gram groente en 200gram vlees Bedsnack: 300ml yoghurt met 200ml vruchtensap en 45gram brinta of 250ml hangop drinken: 3 liter water, 2glaasjes cola, 3 mokken thee met suiker supplementen: 10 gram creatine en 10 gram glutamine
__________________ Geniet van de dag, niks moet alles mag...... |
| | |
| | #19 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 37 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Muesli, tonijn, kip, magere kwark, Muesli, tonijn, kip, magere kwark, Muesli, tonijn, kip, magere kwark, Muesli, tonijn, kip, magere kwark, Muesli, tonijn, kip, magere kwark, Muesli, tonijn, kip, magere kwark, Muesli, tonijn, kip, magere kwark, Muesli, tonijn, kip, magere kwark, Muesli, tonijn, kip, magere kwark...... |
| | |