| | #41 | |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen | |
| | |
| | #43 |
| Cool Novice | ZMA voor het slapen |
| | |
| | #44 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #45 |
| Advanced Bodybuilder | Amino zuuren schijnen ook voor herstel te zijn. Gebruik zelf vloeibare, lekker goedkoop.
__________________ 18jr | 1,88m | 87kg Squat: 80kg BP: 95kg DL: 140kg Bent over row: 75kg Standing Military Press: 62kg Traint sinds maart '07 Status: Cut! The only people who are gifted, are those who are truly motivated! OBAMA FOR PRESIDENT! |
| | |
| | #46 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2005 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Aminos voor het herstel van de spieren maar niet voor pezen en gewrichten |
| | |
| | #47 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat: Blijf iedergeval voorlopig erbij wel revalideren neem geen onnodige risico's wil deze sport nog langer doen dan vandaag. | |
| | |
| | #48 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Gebruik het nu 11 dagen 3 Capsules in de ochtend en 3 s'avonds. Merk er geen moer van ook niet dat binnen een paar dagen een zgn. pijnstillende werking zou moeten optreden. Gebruik het bij mijn revalidatie omdat ik in Juli ben geopereerd aan mijn linkerschouder (kijkoperatie) Blijf ze slikken totdat de pot leeg is,werkt het niet gaat er 1 hele boze mail na de fabrikant. |
| | |
| | #49 | |
Karma Power: 2 | Citaat:
Bar weinig wat echt doet wat het beloofd. Het is gewone een hele (marketing) industrie. Gros is gewoon crap! | |
| | |
| | #50 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | Citaat:
Ik ben (een beetje) blij dat ik het allemaal zelf heb uitgeprobeerd en dus heb ondervonden dat het vrijwel allemaal zinloze produkten zijn, alleen goed voor de portemonnee van de verkopende partij. Er had voor dat geld echter ook een hele mooie auto voor de deur gestaan en de sportieve prestaties waren er niet minder om geweest.
__________________ "Less is more" | |
| | |
| | #51 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: drachten Geslacht: M
Karma Power: 1 | 3 gekookte tomaten per dag! Goed tegen rimpels en voor strakke huid. |
| | |
| | #52 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ik blijf bij de "standaard supplementen" Whey en Creatine. Voor herstel goed eten en rusten. |
| | |
| | #53 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: regio Amersfoort Geslacht: M
Karma Power: 5 | Het beste supplement is....RUST, RUST en nog eens RUST! Vergeet alle poeiers en pillen, alleen een goede multivitamine en misschien een goede anti oxidant, voor de rest heb je niets nodig.
__________________ Groeten, Gert Jan 1.90m 129kg |
| | |
| | #54 |
| Dutch Bodybuilder | 's-morgens een multivitamine (van het kruitvat) + wat extra vitamine c En als ik te veel spierpijn heb koop ik wey erbij zodat de spieren beter herstellen. Verder gebruik ik wel eens creatine maar dat is ook niet regelmatig Andere supplementen gebruik ik niet (te duur en onduidelijk of het wel werkt) |
| | |
| | #55 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 4 | ZMA is idd 1 van de weinige dingen die echt iets toevoegen.... en is ook niet zo achterlijk duur! Genoeg studies die de werking bevestigen ook.. |
| | |
| | #56 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2004 Locatie: Mechelen Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 60 | Citaat:
__________________ Nu: 1m83, 83,5 kg No More Mr Nice Guy God hates us all! Log: bigger, stronger, better | |
| | |
| | #57 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2003 Locatie: In het Kwarkvak van de AH Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Visolie,Multivitamine,Vitamine C en ZMA voor diepere en betere slaap.
__________________ 12 weeks Cutlog met Retain2,DCP,Redline,Thyrocuts II http://forum.dutchbodybuilding.com/f...e-caps-160149/ Marcus Ruhl: "I love to shock people" |
| | |