Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > 35 Plus

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 9 December 2007, 10:16   #41
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
Geslacht: M
Karma Power: 60
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Sculpture Bekijk Post
ivm revalideren heb ik dit product besteld,schijnt dat ook bodybuilders die niet een blessure hebben dit gebruiken,tenslotte opbouw en herstel van weefsel is mooi meegenomen.
Ben er erg benieuwd naar.

http://clients.eskae.nl/tnhc/shop/pr...roducts_id/370
daar ben ik ook wel benieuwd naar is misschien wel iets voor mij want ja begin toch wat kwaaltjes te krijgen dus als je je bevindingen zou willen posten zou ik en misschien nog wel meerdere je daar dankbaar voor zijn.

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 16 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2007, 17:44   #42
Advanced Bodybuilder

diky's Avatar

Karma Power: 7 diky heeft Karma uitgeschakeld
Jacky hier een link naar bevindingen van medeforummers.....

Cissus RX
Oud 9 December 2007, 18:09   #43
nic
Cool Novice
Elite Member

nic's Avatar

Leeftijd: 35
Karma Power: 5 nic is gewoon erg aardignic is gewoon erg aardignic is gewoon erg aardignic is gewoon erg aardignic is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (3 foto's)
ZMA voor het slapen
nic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2007, 18:11   #44
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 1 Moj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardigMoj0 is gewoon erg aardig
Stuur een bericht via MSN naar Moj0 Stuur een bericht via Yahoo naar Moj0
Citaat:
Origineel gepost door MasterR Bekijk Post
ja logisch, maar hier is de vraag: Welk supplement kan daarbij helpen?
hehe met je eens lol
Moj0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2007, 19:24   #45
Advanced Bodybuilder
Powerlifter

JvR90's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 6 JvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren wordenJvR90 zal spoedig herboren worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
Amino zuuren schijnen ook voor herstel te zijn. Gebruik zelf vloeibare, lekker goedkoop.

Squat: 80kg
BP: 95kg
DL: 140kg
Bent over row: 75kg
Standing Military Press: 62kg

Traint sinds maart '07

Status: Cut!

The only people who are gifted, are those who are truly motivated!

OBAMA FOR PRESIDENT!
JvR90 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2007, 19:29   #46
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 31
Karma Power: 6 teddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijnteddybeerke heeft veel om trots over te zijn
Aminos voor het herstel van de spieren maar niet voor pezen en gewrichten
teddybeerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2007, 20:04   #47
Dutch Bodybuilder

Sculpture's Avatar

Leeftijd: 38
Karma Power: 2 Sculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allen
Citaat:
Origineel gepost door diky Bekijk Post
Jacky hier een link naar bevindingen van medeforummers.....

Cissus RX
Gelezen ja,nou mij benieuwen heb het nog niet binnen heb het bij TNHC besteld.
Blijf iedergeval voorlopig erbij wel revalideren neem geen onnodige risico's wil deze sport nog langer doen dan vandaag.
Sculpture is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2007, 11:51   #48
Dutch Bodybuilder

Sculpture's Avatar

Karma Power: 2 Sculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allenSculpture is een naam gekend door allen
Gebruik het nu 11 dagen 3 Capsules in de ochtend en 3 s'avonds.
Merk er geen moer van ook niet dat binnen een paar dagen een zgn. pijnstillende werking zou moeten optreden.

Gebruik het bij mijn revalidatie omdat ik in Juli ben geopereerd aan mijn linkerschouder (kijkoperatie)

Blijf ze slikken totdat de pot leeg is,werkt het niet gaat er 1 hele boze mail na de fabrikant.
Oud 25 December 2007, 13:50   #49
Dutch Bodybuilder

Sculpture's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door obikoe Bekijk Post
ik alleen whey en creatine.
de rest heb ik geen vertrouwen in .
99% van de supplementen werkt niet aantoonbaar.
voor dat geld koop ik liever een vette biefstuk of spruitjes.....
In het verleden ook 1000en guldens/Euro's uitgegeven aan supplementen.
Bar weinig wat echt doet wat het beloofd.
Het is gewone een hele (marketing) industrie.

Gros is gewoon crap!
Oud 26 December 2007, 10:18   #50
Advanced Bodybuilder

diky's Avatar

Karma Power: 7 diky heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door Sculpture Bekijk Post
In het verleden ook 1000en guldens/Euro's uitgegeven aan supplementen.
Bar weinig wat echt doet wat het beloofd.
Het is gewone een hele (marketing) industrie.

Gros is gewoon crap!
Helemaal mee eens.
Ik ben (een beetje) blij dat ik het allemaal zelf heb uitgeprobeerd en dus heb ondervonden dat het vrijwel allemaal zinloze produkten zijn, alleen goed voor de portemonnee van de verkopende partij.
Er had voor dat geld echter ook een hele mooie auto voor de deur gestaan en de sportieve prestaties waren er niet minder om geweest.
Oud 18 January 2008, 13:18   #51
Cool Novice

koolstofje's Avatar

Karma Power: 1 koolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zich
3 gekookte tomaten per dag! Goed tegen rimpels en voor strakke huid.
koolstofje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 January 2008, 11:07   #52
Cool Novice

Oempf's Avatar

Leeftijd: 34
Karma Power: 1 Oempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardig
Ik blijf bij de "standaard supplementen" Whey en Creatine.
Voor herstel goed eten en rusten.
Oempf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2008, 11:30   #53
Dutch Bodybuilder
Elite Member

Gert Jan's Avatar

Karma Power: 5 Gert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren wordenGert Jan zal spoedig herboren worden
Het beste supplement is....RUST, RUST en nog eens RUST!
Vergeet alle poeiers en pillen, alleen een goede multivitamine en misschien een goede anti oxidant, voor de rest heb je niets nodig.
129kg
Gert Jan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2008, 15:30   #54
Dutch Bodybuilder

grosje's Avatar

Karma Power: 2 grosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardiggrosje is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (2 foto's)
's-morgens een multivitamine (van het kruitvat) + wat extra vitamine c
En als ik te veel spierpijn heb koop ik wey erbij zodat de spieren beter herstellen.
Verder gebruik ik wel eens creatine maar dat is ook niet regelmatig
Andere supplementen gebruik ik niet (te duur en onduidelijk of het wel werkt)
grosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2008, 18:04   #55
Advanced Bodybuilder

rusher's Avatar

Karma Power: 4 rusher heeft veel om trots over te zijnrusher heeft veel om trots over te zijnrusher heeft veel om trots over te zijnrusher heeft veel om trots over te zijnrusher heeft veel om trots over te zijnrusher heeft veel om trots over te zijnrusher heeft veel om trots over te zijnrusher heeft veel om trots over te zijnrusher heeft veel om trots over te zijnrusher heeft veel om trots over te zijnrusher heeft veel om trots over te zijnrusher heeft veel om trots over te zijn
ZMA is idd 1 van de weinige dingen die echt iets toevoegen.... en is ook niet zo achterlijk duur! Genoeg studies die de werking bevestigen ook..
rusher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2008, 21:33   #56
Ripped Bodybuilder
Powerlifter

christG's Avatar

Leeftijd: 34
Karma Power: 60
christG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma PresidentchristG is DBB's Karma President
Citaat:
Origineel gepost door grosje Bekijk Post
's-morgens een multivitamine (van het kruitvat) + wat extra vitamine c
En als ik te veel spierpijn heb koop ik wey erbij zodat de spieren beter herstellen.
Verder gebruik ik wel eens creatine maar dat is ook niet regelmatig
Andere supplementen gebruik ik niet (te duur en onduidelijk of het wel werkt)
Idem hier.

No More Mr Nice Guy

God hates us all!

Log: bigger, stronger, better
christG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2008, 21:38   #57
Competitive Bodybuilder

redhead's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 9 redhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Visolie,Multivitamine,Vitamine C en ZMA voor diepere en betere slaap.

Marcus Ruhl: "I love to shock people"
redhead is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels