| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Ben weer terug, wel spieren-weinig power Dag beste lotgenoten. Na 2 jaar afwezigheid (hardnekkige burn-out was de diagnose) wordt ik weer gesignaleerd in de gym. Ik ben alles weer rustig aan het opbouwen, nu na 3 maanden train ik 3 maal p/w full body en de eerste resultaten (in de spiegel) zijn al waarneembaar Zit nog wel een taai isolatie laagje, maar dat komt nog wel. Ik ben nooit groot geweest, meer van het atletische....maar de kracht, of liever het gebrek aan kracht, zeker als je boel ziet opzwellen, tijdens en na de training, vind ik wel iritant Ik weet wel dat het belang van het "juiste" gewicht met een correcte uitvoering veel belangrijker is.....maar mijn ego wil ook wel eens wat! Ik ben 39, vreet goed en pak mijn rust op zijn tijd, wat denken jullie.....gewoon doorwerken en niet naar de kg kijken? Of toch maar es zwaarder pakken en dan maar wat sjoemelen? Groet Odan |
| | |
| | #2 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik zou in ieder geval niet voor het sjoemelen gaan. Probeer de compounds goed uit te voeren en per week gewicht toe te voegen. |
| | |
| | #3 |
| Bajes Beest | Je wil graag snel weer knallen met die gewichten. Heb enkele weken geleden een auto-ongeluk gehad en ben vandaag weer voor het eerst in de sportschool geweest. Het is zoooo verleidelijk om weer die grote DB's te pakken, maar vergis je niet, je lichaam moet er echt weer keihard aan wennen. Ik zie dat je al 3 maanden bezig bent... in dat geval zou ik zeggen, begin weer lekker te knallen, de basis is denk ik weer gelegd.
__________________ Buk... en gij zult voelen Trainingslog: http://www.jhuchshorn.blogspot.com Progressiefoto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-jizza-133522/ |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | afhankelijk van je doel, groeien of sterker worden, zou ik zelf niet naar de kg kijken, gaat er toch om dat je het resultaat ziet. ken wel het gevoel, zelfde hier, kracht komt na het eerste groeien wanneer op leeftijd en timeout van langere periode. ikzelf begin nu pas na 7 weken weer sterker te worden, maar train wel 5 dagen in de week split schema (1-1.5 uur per dag). ook nooit groot geweest in het verleden, maar zelfde bouw als jij denk ik, behoud het ook zonder trainen alleen beetje kleiner succes met groeien, en volhouden, oefeningen perfect uitvoeren is de key.. |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Karma Power: 5 | phoe 5 maal per week! Ik dus 2 a 3 maal p-w full body, wel bijna 2 uur per keer. Loop dan wel 2 dagen met een "vol"gevoel rond. Ik heb ook wel wat last van een te hoog vetrandje, krijg namelijk retehonger als ik flink train en zet dan toch wel wat van het verkeerde spul aan. Groet Odan en bedankt voor the suport |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice | Ik ga altijd voor correct met dan maar minder gewicht
__________________ Leven, meervoud van lef! Stats januari: 90 kg 20% vet Stats februari: 84 kg 16% vet Stats maart: 82 kg 14% vet Stats april 81 kg: 13% vet Stats eind april 78,5 kg 11% vet |
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder | Succes . Begin met wat laag gewicht en na een maandje ga je wat zwaarder . Als je echt meer kracht wil , ga dan tussen de 3 en 6 reps zitten .
__________________ Squat RX , must reader ! |
| | |
| | #8 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ben zelf sinds januari na een pause van 3 jaar weer gestart. Ik ging behoorlijk vooruit van 3 x weeks full body naar 3 x weeks benen/rug/bicips om borst/schouders/tricips. Op 1 of andere manier reageerd mijn lichaam daar beter op.Maar ieder reageerd weer anders, succes |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |