MuscleMeat

Hoe vonden jullie Pro Grand Prix

  • Topic starter Blowy
  • Startdatum
  • Reacties 41
  • Weergaven 7K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Blowy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
12 jan 2006
Berichten
229
Waardering
0
vond het super leuke wedstrijd in pepsi stage...maar naar mijn mening was toch Coleman the man.........:p :p :cool:
 
Helaas niet kunnen gaan:(
 
ronnie was on top of the game.. schitterend
 
Vond het een leuke wedstrijd met veel mooie athleten.
Het had me alleen wel leuk geleken als ze allemaal nog ff kris kras door het publiek waren gelopen:)
 
Was het eten weer zo slecht?
 
Mwahhh veel bijzonders was het niet eerlijk gezegd
 
ze hadden wel lekkere kip shit alleen moest je dr 30 eten voordat het een beetje vulde.. ennee broodjes paling enzo lekka.. en repen :D hmmmmmmm
 
Het was echt super, Heb enorm genoten. Zat bijna helemaal vooraan. Echt leuk met veel profs op de foto gegaan. Het was gewoon geweldig.

Vond de catering helaas op een gegeven moment een smeerboel. En er was niet genoeg.
 
Mijn zus is geweest , krijg de foto`s doorgemailt ..
Maar ik was niet in mijn hum gisteren ....:(
Ben nu ff mijn handdoeken aan het halen dus gelijk ff op internet gneh gneh gneh ...
 
Ik vond het zeker bruut. Ik heb wel wat foto's en perongelijk ook wat filmpjes gemaakt :o (mocht eigenlijk niet) :angstig:

Zal ze straks wel uploaden ergens
 
Ik vond het zeker bruut. Ik heb wel wat foto's en perongelijk ook wat filmpjes gemaakt :o (mocht eigenlijk niet) :angstig:

Zal ze straks wel uploaden ergens

Haha nee indd mocht ook niet.
Maarjah op 1 na werd er door het publiek ook niet moeilijk om gedaan
 
Ronny had moeten winnen was mijn mening
Ook was leuk na de show toen alle pro´s naar buiten gingen, Heb ik mijn vriendin nog op de foto gezet met wat pro´s.

hieronder
///edit 06-03-07///
 
Laatst bewerkt:
Damn wij dachten dat ze niet meer door die hal zouden komen waar het publiek zeg maar binnen ging.
Jammer want had nog wel leuke fotos willen schieten dan :(
 
Alleen ronny en Jay niet meer gezien,Verder is iedereen door de normale uitgang langs gekomen.
 
Haha nee indd mocht ook niet.
Maarjah op 1 na werd er door het publiek ook niet moeilijk om gedaan

Omdat er een dvd van uitkwam schijnbaar.
1 security waarschuwde een man met een behoorlijk deftige camera, en een paar min. later was ie alweer aant filmen whaha die zullen ook wel ergens opkomen voorspel ik.
 
mooie vriendin heb je :)
 
lekkere vriendin man !! :)
 
kan je niet eens ff een leuk camera'tje voor angela aanschaffen.. want dit kan natuurlijk niet he :D
 
Back
Naar boven