MuscleMeat

N.K YBF 3 december 2006.....

Bezoekers in dit topic

Blowy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
229
Waardering
0
Wie gaan er voorbereiden op de N.K van de YBF op 3 december in Beverwijk???
 
Blowy zei:
Wie gaan er voorbereiden op de N.K van de YBF op 3 december in Beverwijk???


Ik ben van de partij!!!:p
 
Ik kom alleen kijken denk ik.. :)
 
Blowy zei:
Wie gaan er voorbereiden op de N.K van de YBF op 3 december in Beverwijk???

Ik ben trouwens ook erg benieuwd. Van MyOwn, Ryu en mij weten de meeste wel dat ze meedoen....... Verder doet nog een maat van me mee waar ik regelmatig mee train.. Doe jij ook mee dan blowy??
 
btw wil ik even vermelden dat mijn 'trainer' en de eigenaar van CS Muscle Club, Cor Scheerder, op 65ste jarige leeftijd ook van de partij zal zijn!!!
 
Als ik groot genoeg ben voor die tijd doe ik mee [dus count me out :P]
ik ga zeker kijken!
DBB feest erna? :)
 
Jonko zei:
Als ik groot genoeg ben voor die tijd doe ik mee [dus count me out :P]
ik ga zeker kijken!
DBB feest erna? :)

Als ik je foto's moet geloven ( die geloof ik wel ) zie je er netjes uit!!! DBB feest lijkt me wel lagge:P
 
mass_builder zei:
Als ik je foto's moet geloven ( die geloof ik wel ) zie je er netjes uit!!! DBB feest lijkt me wel lagge:P
thx :) maar ben klein en maar 66 kg [ongeveer] moet nog HEEL wat aan wil ik meedoen :P [tenzij er een lichtgewichtklasse is? dan heb ik zeker wel interesse :)]

DBB feest moet gewoon komen dus!
 
Jonko zei:
thx :) maar ben klein en maar 66 kg [ongeveer] moet nog HEEL wat aan wil ik meedoen :P [tenzij er een lichtgewichtklasse is? dan heb ik zeker wel interesse :)]

DBB feest moet gewoon komen dus!


Kerel: bij de YBF heb je geen gewichtsklassen alleen leeftijdsklassen en daarin niveau-klassen: de licht gespierde jongens, de zwaardere, en de superzware jongens bij elkaar. Je hebt dus waarschijnlijk met eerlijke concurrentie te maken.

66kg? Gewicht boeit niet. Appie Steenbeek werd wereldkampioen toen hij 70kg woog:D De mensen die de wedstrijd organiseerden wilden hem verwijzen naar de zwaargewichten, toen wist hij dat hij gewonnen had:P

Dus? als je 70kg weegt kun je eruitzien als 110! Bodybuilding is optisch, niet metisch! ( als het anderzom was won ik haha, wat een flauwekul! )
 
Misschien dat ik nog mee doe, eerst nog even wat massa terug winnen. die ik op zeker weer na me vakantie kwijt ga raken.
Maar goed. ik ga me best doen en of ik 3 dec op het podium sta of niet. we zullen het zien.

Hoe gaat het met jou voorbereiding Mass_B? hoe staat het met je vet? en je gewicht ?
 
hmmm, klinkt interessant :) en nog genoeg tijd om groot te worden en te cutten voor die tijd :D Lijkt me erg leuk een keer mee te doen, ik ga es even kijken of ik wat plaatjes kan vinden van de leeftijdscategorie/klasse waar ik in zou komen :)
 
jordy zei:
Misschien dat ik nog mee doe, eerst nog even wat massa terug winnen. die ik op zeker weer na me vakantie kwijt ga raken.
Maar goed. ik ga me best doen en of ik 3 dec op het podium sta of niet. we zullen het zien.

Hoe gaat het met jou voorbereiding Mass_B? hoe staat het met je vet? en je gewicht ?

hoe meer ziel hoe meer vruegd:D

Jordy mijn bf is na mijn laatste foto's licht gedaald. In de maand juli ben ik op vakantie. Ik probeer deze maand en juli nog wat massa te plakken links en rechts ( met betrekking tot wijdte ). Als ik dan eind juli terugkom draait alles nog maar om een ding::::: je raad het al:D SEKS!!! haha nee, droog worden:D
 
mass_builder zei:
hoe meer ziel hoe meer vruegd:D

Jordy mijn bf is na mijn laatste foto's licht gedaald. In de maand juli ben ik op vakantie. Ik probeer deze maand en juli nog wat massa te plakken links en rechts ( met betrekking tot wijdte ). Als ik dan eind juli terugkom draait alles nog maar om een ding::::: je raad het al:D SEKS!!! haha nee, droog worden:D

Maar hoe zit het met je gewicht en je vet% aangezien het de laatste keer vrij hoog was, en uit ervaring weet ik dat het er af krijgen van. nog al wat werk is.

Ga je het wel redden voor 3 december. het zijn dan nog maar 4 maanden.

Maar je hebt iig wel goede begeleiding. ik doe het voorlopig nog even alleen. met de hulp van DBB.

veel succes met je verderen voorbereiding.
 
jordy zei:
Maar hoe zit het met je gewicht en je vet% aangezien het de laatste keer vrij hoog was, en uit ervaring weet ik dat het er af krijgen van. nog al wat werk is.

Ga je het wel redden voor 3 december. het zijn dan nog maar 4 maanden.

Maar je hebt iig wel goede begeleiding. ik doe het voorlopig nog even alleen. met de hulp van DBB.

veel succes met je verderen voorbereiding.


mijn gewicht is bijna 7kg gedaald. Daar zit ik nu een tijdje stil op omdat ik op advies van Morren nog eventjes moest blijven eten. Mijn dieet is namelijk niet echt pussy dat ik van hem krijg. Ook krijg ik van hem poseerles. Ik heb nu mijn koolhydraten weer wat naar beneden gehaald+cardio.

Heel erg bedankt voor je beste wensen, en natuurlijk jij ook heeel veel succes!
 
mass_builder zei:
mijn gewicht is bijna 7kg gedaald. Daar zit ik nu een tijdje stil op omdat ik op advies van Morren nog eventjes moest blijven eten. Mijn dieet is namelijk niet echt pussy dat ik van hem krijg. Ook krijg ik van hem poseerles. Ik heb nu mijn koolhydraten weer wat naar beneden gehaald+cardio.

Heel erg bedankt voor je beste wensen, en natuurlijk jij ook heeel veel succes!

dat haalt niet weg dat ik af en toe bang ben dat het ripped worden niet gaat lukken. Ik ga mijn best doen, verder 'op hoop van zegen'

stel het droog worden lukt niet, zul je mij uiteraard in het publiek zien ipv het podium. Maar ik doe er alles aan om dat te voorkomen
 
mass_builder zei:
dat haalt niet weg dat ik af en toe bang ben dat het ripped worden niet gaat lukken. Ik ga mijn best doen, verder 'op hoop van zegen'

stel het droog worden lukt niet, zul je mij uiteraard in het publiek zien ipv het podium. Maar ik doe er alles aan om dat te voorkomen

Haha dus misschien staan we naast elkaar. of op het podium of ernaast.:o
 
er bestaat nog steeds een hele grote kans dat ik ook mee ga doen.
 
Back
Naar boven