Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 24 April 2008, 13:14   #21
Competitive Bodybuilder

Leaf's Avatar

Leeftijd: 25
Geslacht: V
Karma Power: 7
Leaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realm
Ik denk dat ik vanavond maar s onder de zonnebank ga. Je brengt me op ideeen.

karma bounces back!
Leaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 13:18   #22
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Geslacht: M
Blog Berichten: 3
Karma Power: 60
Yzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma President
En ik neem mijn shot melanotan in. Wel bruin geen kanker van UV. Slotje?

LOL @ DBB
Yzord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 13:25   #23
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

supreme's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 22
supreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realm
Dat is subcutaan toch? Hoeveel en om de hoevaak kun je dat innemen, en zijn er sides aan verbonden?
Oud 24 April 2008, 13:55   #24
Competitive Bodybuilder

Marc W's Avatar

Leeftijd: 43
Karma Power: 10 Marc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren worden
Voor je Vit-D is al heel weinig zonlicht genoeg. Alleen als je een kind was, wat in die 19de eeuw in de mijn werkte, ja dan had je te weinig Vit-D. Volgens mij is het gewoon cultureel bepaald dat zonnen goed zou zijn en bruin mooi. In de landen in het zuiden gaan ze in de middag juist binnen zitten en slapen als de zon op zijn hevigst brand. En toen de arbeiders/boeren nog de hele dag in de zon op het land moesten werken, was bleek juist het schoonheids ideaal. Ok TE is natuurlijk nooit goed, dus te bleek ook niet, maar dat eeuwige pigment kweken, ik vind het onzin.
Marc W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 14:07   #25
Dutch Bodybuilder

synthya's Avatar

Karma Power: 2 synthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijnsynthya heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door Leaf Bekijk Post
Ik verveel me niet onder de zonnebank. Vind het juist heerlijk ontspannend zo nu en dan.
Ik ook, meestal val ik in slaap.
Oud 24 April 2008, 14:12   #26
Cool Novice

bikerbitchie's Avatar

Leeftijd: 44
Karma Power: 1 bikerbitchie zal spoedig beroemd wordenbikerbitchie zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door supreme Bekijk Post
Leg mij eens uit, wat er goed is voor je spiertjes aan zonnebanken?
nou als ik wel eens rugpijn heb en alles zit vast dan is die heerlijke warmte er heel goed voor en ook voor mijn longen
bikerbitchie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 14:25   #27
Ripped Bodybuilder

Mikeh18's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 14
Mikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar Mikeh18
Bekijk Galerij (4 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door supreme Bekijk Post
Dat is subcutaan toch? Hoeveel en om de hoevaak kun je dat innemen, en zijn er sides aan verbonden?
Zoekfunctie
Oud 24 April 2008, 15:17   #28
Dutch Bodybuilder

4 Myself's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 1 4 Myself is een juweel in het ruwe4 Myself is een juweel in het ruwe4 Myself is een juweel in het ruwe4 Myself is een juweel in het ruwe
overal waar té voor staat is niet goed behalve tequila en aan elk voordeel zit zn nadeel.
het is ongezond wanneer je (plotseling) lang blootgesteld word aan de zon maar niet wanneer je regelmatig buiten bent.

@TS: je vind het misschien onzin maar dat wil nog niet zeggen dat het gevaarlijk en ongezond is.
Oud 24 April 2008, 16:56   #29
Advanced Bodybuilder

phantom1990's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 4 phantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (4 foto's)
I don't give a fuck. Wat is tegenwoordig nog wel goed voor je ?
phantom1990 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2008, 11:50   #30
Novice

Leeftijd: 23
Karma Power: 0 Icemanreturns is op een gedistingeerde weg
Ik ga zodadelijk toch ff een zonnebankje pakken. FF Chillen
Icemanreturns is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2008, 20:04   #31
Competitive Bodybuilder

Marc W's Avatar

Leeftijd: 43
Karma Power: 10 Marc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren worden
Citaat:
Origineel gepost door 4 Myself Bekijk Post
Je vind het misschien onzin maar dat wil nog niet zeggen dat het gevaarlijk en ongezond is.
Klopt. Maar als iedereen nu denkt dat het gevaarlijk en ongezond is, krijg ik nooit meer te horen dat ik te bleek ben.
Marc W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2008, 20:07   #32
Dutch Bodybuilder

4 Myself's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 1 4 Myself is een juweel in het ruwe4 Myself is een juweel in het ruwe4 Myself is een juweel in het ruwe4 Myself is een juweel in het ruwe
lol
Oud 4 May 2008, 12:58   #33
Competitive Bodybuilder

MeDieViL's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 10
MeDieViL is herboren in de Dier realmMeDieViL is herboren in de Dier realm
vroeger trouwens nog een verassend onderzoek gelezen waaruit bleek dat het verkeerd aanbrengen van zonnecreme de kans op huidkanker juist groter maakt dan als je geen zou gebruiken
Oud 4 May 2008, 14:57   #34
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Citaat:
Origineel gepost door Marc W Bekijk Post
Klopt. Maar als iedereen nu denkt dat het gevaarlijk en ongezond is, krijg ik nooit meer te horen dat ik te bleek ben.
nu je het zegt, je geeft bijna licht zo te zien aan je avatar. Dezelfde kleur als de achtergrond!
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 16:25   #35
★ lekker kontje ★
Elite Member

powerjunkie's Avatar

Leeftijd: 33
powerjunkie is herboren als heerser van het Samsarapowerjunkie is herboren als heerser van het Samsarapowerjunkie is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
bij mij is 2 jaar geleden al eens een vierkant centimetertje vlees uit m'n rug gehaald.
een vlekje als resultaat van vroeger teveel te zonnen en ben nog maar 33
een erg plezierige ervaring was het niet en heb er nog een mooi litteken aan overgehouden ook.
sindsdien zon ik met mate, maar de schrik zit er wel al voor een stuk in.

mss dat ik in de toekomst maar eens die melanotan ga proberen
Oud 4 May 2008, 16:28   #36
★ Beachboy deluxe ★
Elite Member

Muay Thai J's Avatar

Karma Power: 40
Muay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma PimpMuay Thai J is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (16 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door MeDieViL Bekijk Post
vroeger trouwens nog een verassend onderzoek gelezen waaruit bleek dat het verkeerd aanbrengen van zonnecreme de kans op huidkanker juist groter maakt dan als je geen zou gebruiken
enneuh... hoe kun je zonnecreme verkeerd aanbrengen?

Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight"

-----------------------------------------------------

Muay Thai J en zijn bitches
Muay Thai J is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 16:33   #37
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 3 vrosjnivosj is een naam gekend door allenvrosjnivosj is een naam gekend door allenvrosjnivosj is een naam gekend door allenvrosjnivosj is een naam gekend door allenvrosjnivosj is een naam gekend door allenvrosjnivosj is een naam gekend door allenvrosjnivosj is een naam gekend door allenvrosjnivosj is een naam gekend door allen
Marc W eigenlijk wil je gewoon bruin zijn?
vrosjnivosj is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 16:36   #38
★ lekker kontje ★
Elite Member

powerjunkie's Avatar

Leeftijd: 33
powerjunkie is herboren als heerser van het Samsarapowerjunkie is herboren als heerser van het Samsarapowerjunkie is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Muay Thai J Bekijk Post
enneuh... hoe kun je zonnecreme verkeerd aanbrengen?
haha, die perst waarschijnlijk de tube uit in z'n poeper
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels