| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Ik denk dat ik vanavond maar s onder de zonnebank ga. Je brengt me op ideeen.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #23 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Dat is subcutaan toch? Hoeveel en om de hoevaak kun je dat innemen, en zijn er sides aan verbonden?
__________________ Insert gay motivational quote here. |
| | |
| | #24 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 43 Geslacht: M
Karma Power: 10 | Voor je Vit-D is al heel weinig zonlicht genoeg. Alleen als je een kind was, wat in die 19de eeuw in de mijn werkte, ja dan had je te weinig Vit-D. Volgens mij is het gewoon cultureel bepaald dat zonnen goed zou zijn en bruin mooi. In de landen in het zuiden gaan ze in de middag juist binnen zitten en slapen als de zon op zijn hevigst brand. En toen de arbeiders/boeren nog de hele dag in de zon op het land moesten werken, was bleek juist het schoonheids ideaal. Ok TE is natuurlijk nooit goed, dus te bleek ook niet, maar dat eeuwige pigment kweken, ik vind het onzin. |
| | |
| | #25 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 2 | Citaat:
__________________ wie met niets tevreden is bezit alles | |
| | |
| | #26 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #27 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
__________________ Athletica Nervosa | |
| | |
| | #28 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 1 | overal waar té voor staat is niet goed behalve tequila en aan elk voordeel zit zn nadeel. het is ongezond wanneer je (plotseling) lang blootgesteld word aan de zon maar niet wanneer je regelmatig buiten bent. @TS: je vind het misschien onzin maar dat wil nog niet zeggen dat het gevaarlijk en ongezond is.
__________________ The King of the Jungle is the Lion, not the Elephant.. |
| | |
| | #29 |
| Advanced Bodybuilder | I don't give a fuck. Wat is tegenwoordig nog wel goed voor je ? |
| | |
| | #30 |
| Novice Geregistreerd: May 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik ga zodadelijk toch ff een zonnebankje pakken. FF Chillen |
| | |
| | #31 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 43 Geslacht: M
Karma Power: 10 | |
| | |
| | #32 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 1 |
__________________ The King of the Jungle is the Lion, not the Elephant.. |
| | |
| | #33 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Merksem Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 10 | vroeger trouwens nog een verassend onderzoek gelezen waaruit bleek dat het verkeerd aanbrengen van zonnecreme de kans op huidkanker juist groter maakt dan als je geen zou gebruiken
__________________ Official Low carb unit member |
| | |
| | #34 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | nu je het zegt, je geeft bijna licht zo te zien aan je avatar. Dezelfde kleur als de achtergrond!
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. |
| | |
| | #35 |
| ★ lekker kontje ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Hotel Yorba Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | bij mij is 2 jaar geleden al eens een vierkant centimetertje vlees uit m'n rug gehaald. een vlekje als resultaat van vroeger teveel te zonnen en ben nog maar 33 een erg plezierige ervaring was het niet en heb er nog een mooi litteken aan overgehouden ook. sindsdien zon ik met mate, maar de schrik zit er wel al voor een stuk in. mss dat ik in de toekomst maar eens die melanotan ga proberen
__________________ don't worry 'bout me... I'm doing just fine rock & rolling on T3 - clenbuterol - Test |
| | |
| | #36 | |
| ★ Beachboy deluxe ★ | Citaat:
__________________ All true wisdom is found on T-shirts Ronnie "Yeah Buddy" Coleman: "Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wants to lift heavy ass weight" ----------------------------------------------------- Muay Thai J en zijn bitches | |
| | |
| | #37 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Marc W eigenlijk wil je gewoon bruin zijn? |
| | |
| | #38 |
| ★ lekker kontje ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Hotel Yorba Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | haha, die perst waarschijnlijk de tube uit in z'n poeper
__________________ don't worry 'bout me... I'm doing just fine rock & rolling on T3 - clenbuterol - Test |
| | |