Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 24 April 2008, 10:55   #1
Competitive Bodybuilder

Marc W's Avatar

Leeftijd: 43
Geslacht: M
Karma Power: 10 Marc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren wordenMarc W zal spoedig herboren worden
Zonnen gevaarlijk en ongezond

Huidkanker wordt epidemie Actueel

Ik ben misschien een zeurpiet, want ik heb het hier vaker over gehad, maar waarom wil iedereen toch een bruine huid hebben? Wat is daar mooi aan? Ik wil niet te bleek zijn, maar ik ga echt niet me uren vervelen onder een hoogtezon of op vakantie, om pigmentcellen aan te kweken.

Dat zat er bij mij trouwens al heel vroeg in. Mijn moeder zei dat ik als baby al begon te huilen als ze de kinderwagen in de zon zette. En alle tantes zeiden vervolgens wat is die baby bleek.

Even lekker rebels zegt marc w dus: 'Weg met de zon!'

En het is dus nog ongezond ook, huidkanker is een veel voorkomende kanker aan het worden.
Marc W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 10:56   #2
Competitive Bodybuilder

Leaf's Avatar

Leeftijd: 25
Geslacht: V
Karma Power: 7
Leaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realm
Ik verveel me niet onder de zonnebank. Vind het juist heerlijk ontspannend zo nu en dan.

karma bounces back!
Leaf is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 10:56   #3
VIP ŸžõrЙ
Elite Member

Yzord's Avatar

Blog Berichten: 3
Karma Power: 60
Yzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma PresidentYzord is DBB's Karma President
Omdat een bruine huid ook weer beschermd tegen huidkanker. Daarom, neem aandelen Clinuvel, kan je er nog wat van meepikken

LOL @ DBB
Yzord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 10:58   #4
Ripped Bodybuilder

Gottardi Exp's Avatar

Karma Power: 16
Gottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realmGottardi Exp is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Leaf Bekijk Post
Ik verveel me niet onder de zonnebank. Vind het juist heerlijk ontspannend zo nu en dan.
+2 voor mij schenkt de zon rust en het lijkt mij, tenminste als het geen hittegolf is, op te laden. Ik lijk dzn op een waterschildpad op een blok kienhout
Uiteraard dien je niet te overdrijven.

Stats:
1.70
75 kg
Deadlift: 3 x 100
squat: 3 x 90
bench 1 x 90
Gottardi Exp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 11:00   #5
Competitive Bodybuilder

Leaf's Avatar

Leaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realmLeaf is herboren in de Dier realm
Nee, overdrijven is ook een vak. Ik hoef niet poepbruin te zijn.

Klein beetje een tintje is prima, maar vooral het ontspannen vind ik heerlijk.

karma bounces back!
Leaf is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 11:01   #6
Cool Novice

bikerbitchie's Avatar

Leeftijd: 44
Karma Power: 1 bikerbitchie zal spoedig beroemd wordenbikerbitchie zal spoedig beroemd worden
Bekijk Galerij (1 foto's)
zonnebanken iedere dag is zeerzeker slecht voor je huid maar wij hebben toch zonlicht nodig dus als hij hier nooit schijnt is het toch wel lekker om ff onder de zonnebank te gaan ook goed voor je spiertjes
bikerbitchie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 11:03   #7
Competitive Bodybuilder

Tjibbe's Avatar

Karma Power: 7 Tjibbe heeft veel om trots over te zijnTjibbe heeft veel om trots over te zijnTjibbe heeft veel om trots over te zijnTjibbe heeft veel om trots over te zijnTjibbe heeft veel om trots over te zijnTjibbe heeft veel om trots over te zijnTjibbe heeft veel om trots over te zijnTjibbe heeft veel om trots over te zijnTjibbe heeft veel om trots over te zijnTjibbe heeft veel om trots over te zijnTjibbe heeft veel om trots over te zijn
Onzin beetje zon help ook weer tegen een aantal kankervarianten, zoals met veel, beetje zon goed, te veel zon niet goed
Tjibbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 11:06   #8
Cool Novice

CoachDO's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 CoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardig
Stuur een bericht via MSN naar CoachDO
Bekijk Galerij (2 foto's)
Uit de zon blijven is ook helemaal niet goed, waar ga je vitD vandaan halen? Het is trouwens belangrijk dat een kind in de zon komt.
Je moet geen uren in de zon blijven, maar hoe sommige er nu over doen is toch overdreven.
CoachDO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 11:08   #9
Huge Freak
Strongman

Jesaja's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 35
Jesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma King
Ik ga nooit onder de zonnebank!!!!

There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a Fucking Pussy. I have no time or patience for Fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this. - Mark Rippetoe
Jesaja is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 11:15   #10
Ripped Bodybuilder
Strongman

ivosnivo's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 35
ivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar ivosnivo
Bekijk Galerij (5 foto's)
Leven, levensgevaarlijk....
Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x
Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x
Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x
ivosnivo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 11:23   #11
Ripped Bodybuilder

Mikeh18's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 14
Mikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar Mikeh18
Bekijk Galerij (4 foto's)
Kuttopic.

Toch ga ik nu lekker in de zon liggen
Oud 24 April 2008, 11:36   #12
Dutch Bodybuilder

yourawatse's Avatar

Leeftijd: 52
Karma Power: 2 yourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijnyourawatse heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door ivosnivo Bekijk Post
Juist!!
Squats: 230 kg x 1.
Military Press (zittend): 100 kg x 4.
Bent over row: 140 kg x 4.
Deadlift: 210 kg.
yourawatse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 11:37   #13
Cool Novice

Butterfly4ever's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 1 Butterfly4ever is een juweel in het ruweButterfly4ever is een juweel in het ruweButterfly4ever is een juweel in het ruweButterfly4ever is een juweel in het ruwe
Citaat:
Origineel gepost door ivosnivo Bekijk Post
Precies!

Een beetje zon heb je gewoon nodig en spierwit is bij de meeste mensen niet mooi. Voor een gezond kleurtje hoef je ook echt niet te bakken, als je dagelijks een half uurtje in de buitenlucht fietst, is dat al mooi genoeg, dan heb je nog een frisse blos ook. Velletjes en verbrande lijven of verschrompelde getaande gezichten zijn niet mooi, maar dan weten de meesten nu wel. Een paar keer per jaar een dagje strand of een zonnebankje kan best hoor.
Oud 24 April 2008, 11:38   #14
DvO
Competitive Bodybuilder

DvO's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 15
DvO is herboren in de Halfgod realmDvO is herboren in de Halfgod realmDvO is herboren in de Halfgod realmDvO is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (14 foto's)
overdaad schaadt
DvO is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 11:44   #15
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

supreme's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 22
supreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realmsupreme is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door bikerbitchie Bekijk Post
zonnebanken iedere dag is zeerzeker slecht voor je huid maar wij hebben toch zonlicht nodig dus als hij hier nooit schijnt is het toch wel lekker om ff onder de zonnebank te gaan ook goed voor je spiertjes
Leg mij eens uit, wat er goed is voor je spiertjes aan zonnebanken?
Oud 24 April 2008, 12:02   #16
A.K.A. M a r c e l
Elite Member

SHUTTERSPEED's Avatar

SHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Je hebt idd maar klein beetje zonlicht nodig om de benodigde vitamine D te verkrijgen.
Hele dagen bakken is dus niet goed. Overigens komt de toename vooral omdat mensen dus vaker op wintersport gaan en naar zonnige bestemmingen in het zuiden waar de zon veel krachtiger is.
Om daar dan net zo te gaan liggen bakken als in nederland terwijl de lokale bevolking juist binnen blijft is natuurlijk vragen om problemen op de lange termijn.
SHUTTERSPEED is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 12:04   #17
Competitive Bodybuilder

Den_bb's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 7 Den_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te worden
zon is relaxxxxxxxxxxxxxx
Den_bb is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 12:31   #18
★ lekker kontje ★
Elite Member

powerjunkie's Avatar

Leeftijd: 33
powerjunkie is herboren als heerser van het Samsarapowerjunkie is herboren als heerser van het Samsarapowerjunkie is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Citaat:
Origineel gepost door supreme Bekijk Post
Leg mij eens uit, wat er goed is voor je spiertjes aan zonnebanken?
dat zou ik ook wel eens willen weten
Oud 24 April 2008, 12:36   #19
Dutch Bodybuilder

M@riposa's Avatar

M@riposa is herboren in de Dier realmM@riposa is herboren in de Dier realmM@riposa is herboren in de Dier realm
Tegenwoordig krijg je overal kanker van.....
M@riposa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 13:14   #20
Cool Novice

CoachDO's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 CoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardigCoachDO is gewoon erg aardig
Stuur een bericht via MSN naar CoachDO
Citaat:
Origineel gepost door deadsmurf Bekijk Post
dat zou ik ook wel eens willen weten
Voor je spieren misschien niet, maar als je bruiner bent tekenen ze wel mooier af.
CoachDO is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels