| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 43 Geslacht: M
Karma Power: 10 | Zonnen gevaarlijk en ongezond Huidkanker wordt epidemie Actueel Ik ben misschien een zeurpiet, want ik heb het hier vaker over gehad, maar waarom wil iedereen toch een bruine huid hebben? Wat is daar mooi aan? Ik wil niet te bleek zijn, maar ik ga echt niet me uren vervelen onder een hoogtezon of op vakantie, om pigmentcellen aan te kweken. Dat zat er bij mij trouwens al heel vroeg in. Mijn moeder zei dat ik als baby al begon te huilen als ze de kinderwagen in de zon zette. En alle tantes zeiden vervolgens wat is die baby bleek. Even lekker rebels zegt marc w dus: 'Weg met de zon!' En het is dus nog ongezond ook, huidkanker is een veel voorkomende kanker aan het worden. |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Ik verveel me niet onder de zonnebank. Vind het juist heerlijk ontspannend zo nu en dan.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #3 |
| VIP ŸžõrЙ Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Miseryland Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Omdat een bruine huid ook weer beschermd tegen huidkanker. Daarom, neem aandelen Clinuvel, kan je er nog wat van meepikken
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB |
| | |
| | #4 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
Uiteraard dien je niet te overdrijven.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 90 bench 1 x 90 | |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Nee, overdrijven is ook een vak. Ik hoef niet poepbruin te zijn. Klein beetje een tintje is prima, maar vooral het ontspannen vind ik heerlijk.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice | zonnebanken iedere dag is zeerzeker slecht voor je huid maar wij hebben toch zonlicht nodig dus als hij hier nooit schijnt is het toch wel lekker om ff onder de zonnebank te gaan ook goed voor je spiertjes |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 7 | Onzin beetje zon help ook weer tegen een aantal kankervarianten, zoals met veel, beetje zon goed, te veel zon niet goed |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice | Uit de zon blijven is ook helemaal niet goed, waar ga je vitD vandaan halen? Het is trouwens belangrijk dat een kind in de zon komt. Je moet geen uren in de zon blijven, maar hoe sommige er nu over doen is toch overdreven. |
| | |
| | #9 |
| Huge Freak Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 35 | Ik ga nooit onder de zonnebank!!!!
__________________ Everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep. There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a Fucking Pussy. I have no time or patience for Fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this. - Mark Rippetoe |
| | |
| | #10 |
| Ripped Bodybuilder | Leven, levensgevaarlijk....
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder | Kuttopic. Toch ga ik nu lekker in de zon liggen
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #12 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52 Geslacht: M
Karma Power: 2 |
__________________ Stats: 1m77. 97 kg. Vetpercentage weet ik niet precies maar is erg laag. Bench Press: 155 kg x 1. Incline dumbbell bench press: 45 kg x 4 Squats: 230 kg x 1. Military Press (zittend): 100 kg x 4. Bent over row: 140 kg x 4. Deadlift: 210 kg. |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice | Precies! Een beetje zon heb je gewoon nodig en spierwit is bij de meeste mensen niet mooi. Voor een gezond kleurtje hoef je ook echt niet te bakken, als je dagelijks een half uurtje in de buitenlucht fietst, is dat al mooi genoeg, dan heb je nog een frisse blos ook. Velletjes en verbrande lijven of verschrompelde getaande gezichten zijn niet mooi, maar dan weten de meesten nu wel. Een paar keer per jaar een dagje strand of een zonnebankje kan best hoor.
__________________ A tigress in a butterfly suit. |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder | overdaad schaadt |
| | |
| | #15 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 22 | Leg mij eens uit, wat er goed is voor je spiertjes aan zonnebanken?
__________________ Insert gay motivational quote here. |
| | |
| | #16 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Je hebt idd maar klein beetje zonlicht nodig om de benodigde vitamine D te verkrijgen. Hele dagen bakken is dus niet goed. Overigens komt de toename vooral omdat mensen dus vaker op wintersport gaan en naar zonnige bestemmingen in het zuiden waar de zon veel krachtiger is. Om daar dan net zo te gaan liggen bakken als in nederland terwijl de lokale bevolking juist binnen blijft is natuurlijk vragen om problemen op de lange termijn.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #17 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | zon is relaxxxxxxxxxxxxxx |
| | |
| | #18 | |
| ★ lekker kontje ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Skid Row Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ don't worry 'bout me... I'm doing just fine rock & rolling on T3 - clenbuterol - Test | |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 7 | Tegenwoordig krijg je overal kanker van..... |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice | |
| | |