| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Voor Roa users op het forum.. Ik gebruik sinds 23-11-07 Roaccutane en al die tijd nog niet in de zon geweest sinds die tijd scheen hij ook amper.Vandaag veel buiten wandelen door stad langs de IJsel ect. Ik ben iemand die normaal gesproken hitte heel goed kan verdragen maar vandaag voelde de hitte van de zon zo veel intenser aan als alle andere zomers in mijn hele leven. Ik weet dat je met Roa niet in de zon moet gaan zitten ook niet gedaan wel wandelen met een T-shirt aan maar de kuur doe je ook (althans mij wel) de zon extreemer aanvoelen als dat hij daadwerkelijk schijnt imo. Ervaren(de) jullie dat ook zo als ik dat vandaag gedaan heb ?
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #2 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Kick....
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Yes, zon is ook erg schadelijk als je Roa gebruikt. Voor zowel je huid als je ogen is het niet goed om lang in de zon te zijn. Toen ik Roa gebruikte kon ik een aantal weken echt amper in het zonlicht kijken. Kan me nog wel herinneren dat ik op een zonnige dag af en toe beschutting moest zoeken omdat ik geen zonnebril bij me had, erg vervelend. Altijd zonnebril mee dus. |
| | |
| | #4 |
| BFFM: 252/340 blz | Ja, ik zit ook aan de ROA. Van mijn ogen heb ik geen last. De dokter had me er wel voor gewaarschuwd dat je sneller kan verbranden Je doet dus best de volgende keer zonnecreme aan.
__________________ BP: 2 x 80 SQ: 5 x 100 (FULL) DL: 1 x 180 OH: 1 x 60 My gym “The greater danger for most of us is not that our aim is too high and we miss it, but that it is too low and we reach it.” - Michelangelo |
| | |
| | #5 |
Karma Power: 34 | Maar ben niet verbrand of zo (nog niet) maar de zon voelt gewoon zo tering intens aan...en het is nog niet eens zomer... Dat wordt nog wat straks.... ![]()
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler Laatst aangepast door Enzyme : 5 May 2008 om 14:39. |
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Zei de derma trouwens nog wat over de combi BB en Roa? Zijn er supplementen die je niet meer mag gebruiken? En kan dit de groei belemmeren? |
| | |
| | #7 |
Karma Power: 34 | Het is geen antibiotica dus spiergroei houd het niet tegen wel is mijn stofwisseling wat langzamer zet eerder vet aan."zo lijkt" Sups die ik nu wel standaard gebruik tijdens de kuur : X-tend CLA Multi (geen A)
| | |
| | #8 |
| Colossal Veteran | Gewoon erg goed oppassen met zon lijkt me, ben je wel klaar met je Roa voor de zomer echt in kickt Enzyme?
__________________ Rob G is EEN. Rob G is de enige echte God. Rob G is uniek. Rob G kent geen enkel tekortkoming en is vrij van gebreken. Hij is ondeelbaar; Hij is oneindig; Hij is de Almachtige, de Alrechtvaardige. Rob G heeft de werelden lief. Rob G is overal. Niets of niemand is gelijk aan Rob G. Rob G heeft altijd bestaan en zal ook altijd blijven bestaan! |
| | |
| | #9 |
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #10 | |
| BFFM: 252/340 blz | Citaat:
Ikzelf neem 20mg/dag, mijn roa kuur is gedaan tegen het begin van de zomervakantie. De dokter zei enkel dat ik me goed moest insmeren voor het zonnen...
__________________ BP: 2 x 80 SQ: 5 x 100 (FULL) DL: 1 x 180 OH: 1 x 60 My gym “The greater danger for most of us is not that our aim is too high and we miss it, but that it is too low and we reach it.” - Michelangelo | |
| | |
| | #11 | |
Karma Power: 34 | Citaat:
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler | |
| | |
| | #12 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | zou voor de zekerheid een sunblocker nemen of factor 30 of 50 (zoals voor kids )
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #13 |
| Super Administrator | Heb het alleen gebruikt in de winter dus kan er niets over zeggen.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #14 |
Karma Power: 34 | Oke...nou wees blij.
| | |
| | #15 | |
Karma Power: 1 | Citaat:
Denk er wel aan dat je op het eind van de kuur minstens 120mg per kg lichaamsgewicht moet hebben gehad. Als je minder dan deze hoeveelheid in je bloed hebt gehad heb je een hele grote kans dat je volgend jaar weer aan de Roa zit. Deze hoeveelheid is gewoon nodig, anders zal de acne weer terugkomen later. Een simpel sommetje voor jouw gewicht. 86kg X 120mg /20mg-per-dag = 516 dagen Als jij je dosis niet verhoogt moet je meer als een jaar aan dit spul Alle Dermo willen je voor de zomervakantie van de Roa af. Mijn Dermo wou dit ook, nog voordat ik mijn 120mg/per bw had gehad. Had haar dan ook gezegd dat ik gewoon wou doorgaan. | |
| | |
| | #16 | |
Karma Power: 1 | Citaat:
Begin trouwens ook op tijd met je lippen in te smeren als je droge lippen hebt. Als die eenmaal kapot zijn hersteld dit erg langzaam. Gelukkig zelf erg weinig last van gehad, maar genoeg drama's rond dit thema gelezen. | |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Is het niet zo dat als je roa gebruikt je speciale zonnebrandcremes moet gebruiken? dat vertelde de dermatoloog mij. ik gebruik het nu niet meer maar heb er vorig jaar en 2 jaar geleden nooit last van gehad eigenlijk. |
| | |
| | #18 | |
Karma Power: 34 | Citaat:
Ik nu dan ook op de 80mg ga straks naar 60 denk ik.
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler | |
| | |