| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | witte plekken hey iedereen, Zijn er hier nog mensen die last hebben van wite plekjes, ik heb deze vooral op mijn rug. Wanneer ik mijn rug enkele dagen schuir met zo'n schuirborsel is het stukkn beter, maar maak me er toch beetje ongerust over. bedankt voor de raad alvast
__________________ In voorbereiding voor NK 2008 site: www.glennvanvooren.com Nu ook personal training |
| | |
| | #2 |
| Mommy's little monster | Volgens mij een schimmel. Te verhelpen met een zalfje. Even naar de doc dus. Dit had een gozer op vakantie ook. Allemaal witte vlekjes (werd ook steeds erger). En dat was dus een schimmel.
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |
| | #3 |
| Puny human Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Titty Twister Geslacht: M
Karma Power: 60 | Wat Kale zegt.
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | Ik heb ook al heel lang last vab vlekken op mijn borst en schoue.. net of daar ineens minder pigment zit ofzo. mmm zijn nu aardigw eg aan het trekken zie ik. Misschien dat je verrand bent geweest daar? As et OP je huid zit heb je schimmel wat Kale zegt
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | ik was er al mee naar dokter geweest, en hij dacht ook aan een schimmel, ofwel varkelking van het zweet. De dokter die me altijd onderzocht is onlangs overleden, dus moet weer even op zoek naar een dokter die me nog wil onderzoeken, want de meeste hier sturen me toch gewoon door als ik even vraag om bloed te trekken ofzo, dus zien wel even.
__________________ In voorbereiding voor NK 2008 site: www.glennvanvooren.com Nu ook personal training |
| | |
| | #6 |
| Mommy's little monster | Ik zou er niet te lang mee wachten hoor. Neem anders even contact op met een ziekenhuis en vraag of je een afspraak kunt maken met een huid arts (leg ook even de situatie uit dat je op het moment even geen huisarts hebt en dat dit toch wel een spoedje is).
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | misschien een beetje een lompe vraag, maar douche je wel meteen na het trainen? volgens mike mentzer is dat essentieel omdat anders je zweet weer in je huid trekt als het ware en je dus eigenlijk allerlei afvalsstoffen in je huid hebt.
__________________ "Stop pigeonholing yourself as a hard gainer. Hard gaining means slower/smaller gains. Believing that fact is a set up for failure. I bought into that term when I started out too. Unfotunately all it did was give myself a convienient excuse for why I wasn't growing at the rate I wanted." volg mijn doggcrap log op de weg naar de 100kg; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-droog-123513/ |
| | |
| | #8 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
En andere maar minder voorkomende mogelijkheid is dat het vitaligo is een huidaandoening waarbij er pigment mist, maar dat gaat niet zo maar weg met schuren oid.
__________________ Ned Kampioen IFBB Classic Bodybuilding 2007 Stats: 184 cm, 98 kg, 5% | |
| | |
| | #9 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | ik heb het zelfde als ik nivea producten gebruik . wist eerst ook niet wat het was . |
| | |
| | #10 |
| Huge Freak | Ik heb daar ook weleens last van en ik gebruik dan Selsun; een goedje, dat je kunt kopen bij de drogist. In smeren, een nachtje in laten werken en afspoelen. Voor andere veel voorkomende schimmels, kun je miconazolnitraat halen bij de apotheek, zonder recept.
__________________ Mijn stats, zoals ik nu weer begin na ruim 2 jaar niets doen. Ik heb er weer zin an! 1.95m 01-09-05 111 kilo/vetpercentage?? 01-01-06 119 kilo/vetpercentage?? 15-02-08 112 kilo 25-03-08 114 kilo Wie niets riskeert, riskeert alles! After Fedor goes to the bathroom he uses Chuck Norris as toilet paper. |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Heeft niet veel met hygiene te maken, ik heb het ook gehad, op mijn borst en rug had ik witte vlekken. ik ging naar de dokter. die zei dat ik te vaak mijn lichaam met zeep was, waardoor die natuurlijke bescherming wegging waardoor het gevoeliger was voor bacterien enzo. het gebeurde toen ik op vakantie. (is met een zalfje op te lossen) EN je moet maar 2/3 keer per week met zeep wassen je lichaam zoiezo |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 0 | @BiG-G Zie het er zo uit? Zo ja, dan is er groot kans dat je pityriasis versicolor hebt, ook wel tinea versicolor genoemd. Je kan het beste langs een dermatoloog (via je huisarts)
__________________ 6.5Kilo massa aangekomen en 0.5KG vet afgevallen in 3 maanden. Hoe? Lees mijn log Nu 69kg @ 11.5% vet. |
| | |
| | #13 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 2 | nee, deze is niet besmettelijk die van mij was zeer besmetelijk. dmv baddoeken en tshirts verspreid die zich |
| | |
| | #14 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik heb ook kleine witte vlekjes op sommige plekken, ze zijn erg klein (en ik ben een heel hygienisch persoon) ben ermee naar huisarts geweest maar die wist geen ene moer dus ga nu naar dermatoloog |
| | |
| | #15 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Dermatoloog is je beste optie idd.....
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler |
| | |