| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Hoi Aangemeld: sep 2008 Locatie: 010 Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 2m03 123kg - Karma: | Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris? Echt kutweer is dit, als ik maar 1 minuut naar buiten ga staat het zweet al weer op m'n hoofd. Hebben jullie er ook zo'n last van en wat doen jullie er tegen? Ikzelf: - Drink veel water - Kleed me luchtig - Maak me niet te druk
__________________ Cutten 1/1 124.4kg 1/2 120.5kg |
| | |
| | #2 |
| Monstrous Giant | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
nee
__________________ FUUUU |
| | |
| | #3 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: Winter wonderland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
Heb de airco al een poosje aanstaan |
| | |
| | #4 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
Yep, bij temp. boven 0 ga ik sowieso zweten, maar dit is behoorlijk irritant idd, steeds vallen er druppels tussen m'n toetsenbord. |
| | |
| | #5 |
wtf, hang jij met je kop boven je toetsenbord?
__________________ FUUUU |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
Heb gehoord dat drop eten het zweten vermindert. Ik weet niet of het werkt.
|
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
veel water drinken, probeer kalm te blijven airco is ook wel lekker natuurlijk |
| | |
| | #8 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
Yep is een laptop, en door mijn hoofd goed te positioneren kan ik ondanks de zon het beeldscherm dan enigzins lezen. Ik heb weinig keus eigenlijk, m'n vijver is lekker koel voor m'n edele voetjes maar heb er helaas geen schaduw. |
| | |
| | #9 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
binnen (op mijn werk) is het beter dan buiten, ben bijna niet buiten geweest. net even olie wezen peilen van mijn auto, zweet brak in alle kanten van mijn lichaam uit
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #11 |
| Ray. Aangemeld: feb 2009 Locatie: Assendelft. Leeftijd: 36 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Stats: 1m77 75kg 13% Karma: | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
/Steekt hand omhoog.
__________________ lifes a bitch then you marry one Spoiler: Toon Keep motivated [click me!] The Truth About Abs |
| | |
| | #12 |
gelukkig airco op de sportschool
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #13 |
Ik word er ook gek van. Gisteren even de stad ingelopen, was de straat nog niet uit of ik had al last van een zweetsnor en een nat voorhoofd. Ik heb trouwens al wel een oplossing gevonden: Heel de dag niks doen, en stil achter mn computer zitten... verder weet ik het ook niet
__________________ - Wie stilstaat bij zn groei.... ....staat niet stil, maar groeit - |
| | |
| | #14 | |
Citaat:
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... | |
| | |
| | #15 |
| Super Moderator Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m94 115kg - Karma: | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
Hier ook. Ik zweet me sowieso altijd al kapot, en met dit weer helemaal.
__________________ "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger. |
| | |
| | #17 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
Alleen als ik in beweging kom begin ik te zweten als een bever
|
| | |
| | #18 |
| Huge Freak | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
Het is hier al wekenlang 35 graden. Geen airco dus gewoon koude douches nemen
__________________ If you're so smart, why ain't you rich? |
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Wie zweet zich nog meer heel de dag de pleuris?
Ik ben juist gaan autorijden (ik ben het nog aan het leren). En door de concentratie was ik helemaal nat van het zweet, geen airconditioning in de auto en heb heel de tijd in de volle zon moeten rijden. Ik viel net niet flauw denk ik. Nu voor de pc met een ventilator naast me... en trainen doe ik in dit weer pas om 10 uur savonds
|
| | |
| | #20 | |
Citaat:
__________________ FUUUU | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| heel, meer, pleuris?, zich, zweet |
| Topic opties | |
| |