Fitness Seller

Voor mij geen ephedra meer...

Bezoekers in dit topic

luke1984

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
28 nov 2004
Berichten
3.702
Waardering
68
Lengte
1m85
Massa
111kg
Vetpercentage
16%
Vorige week had ik toch maar even een potje Stacker 2 met ephedra aangeschaft aangezien ik aan het droogtrainen ben, en vorig jaar ook redelijk droog was geworden met epredra.

Nu was ik afgelopen zaterdag op een verjaardag en we gingen na die verjaardag nog even bij een vriend thuis zitten want z'n ouders waren op vakantie. Ik had wat stackers bij me (een aantal met ephedra en een aantal zonder) We besloten per persoon 2 stackers met ephedra en 1 zonder te nemen, en dat deed ik dus ook. Gewoon even voor wat extra energie. Ik had daarvoor 4 glazen wijn gedronken en 1 biertje, en na inname ook nog 1 biertje. Alles ging redelijk, ik ben nog 1,5 uur gebleven bij die vriend en ben toen naar huis gegaan, lag om half 4 in bed.

Toen werd ik om half 7 wakker om te plassen, en toen in m'n hartslag controleerde: 180 slagen per minuut, en dat dus toen ik net wakker was! Normaal gesproken heb ik dus 50 slagen per minuut als ik net wakker ben!

Ik zal eerlijk zijn ik scheet in m'n broek, dacht heel even dat m'n hart ermee zou stoppen, en door de schrik ging m'n hart dus nog sneller kloppen.

Ik had toen maar m'm ouders wakker gemaakt en was toen met m'n vader naar het ziekenhuis gereden. In het ziekenhuis was ik alweer een beetje tot rust gekomen, en m'n hartslag schommelde toen steeds tussen de 130 en 150 slagen per minuut. Toen ik vertelde dat ik ephedra gebruikte zei de arts dat ze niet verbaasd was.

Ik heb toen bèta-blokkers gekregen van de arts (Metoprolol), dat is een medicijn wat gegeven wordt aan mensen met hartritmestoornissen, te snel werkende schildklier en angina pectoris(vernauwing van de bloedvaten in het hart)

Gelukkig ging m'n hartslag daarna terug naar ongeveer 90 slagen per minuut, en dat is de rest van de zondag zo gebleven. Maar 's avonds rond een uur of acht kreeg ik weer een ontzettend gejaagd gevoel, en weer een hartslag van 130 slagen per minuut in rust. Ik heb toen nog een tabletje genomen en gelukkig kwam het toen weer tot rust.

Het zal niet gekomen zijn door alleen de ephedra, het zal wel een combinatie van factoren geweest zijn; ephedra, drank, slecht geslapen de dagen ervoor, slecht gegeten die dag.

Maar ik denk niet dat ik het ooit nog in m'n lichaam wil hebben, ben veel te veel geschrokken van deze ervaring.....
 
180 slagen per minuut is hoog zo vlak na het opstaan. Je zou je de eerste niet zijn die doodvalt van ephedrine.
 
ephedra en alcahol, verkeerde combie als je het mij vraagt,
probeer eerst eens smorgens 1-2 per te nemen, als je er niet lekker bij voeld doe het dat smorgens na je ontbijt, dat scheeld, en de drank laten staan!
 
M'n vrienden hadden voor zover ik weet nergens last van, maar ik heb ze nog niet allemaal gesproken.

Maar ik heb ook heel de week overgewerkt en veel stress met me vriendin, dus die dingen hebben zeker een rol gespeeld.
 
haha best ruig idd:D

Zelf had ik er niet zo last van. Ik had dan stacker 3...
 
niet echt super slim ook he om het met dank te combineren!
 
Koosjebram zei:
En wat heb je nou geleerd?

Eerst naar links kijken, daarna naar rechts en dan oversteken.

Maar das wel heftig verhaal man!
 
Ja tuurlijk weet ik wel dat het niet slim is om het met drank te combineren, maar ik heb het weleens vaker gedaan, nog nooit ergens last van gehad. Maarja nu begin ik er helemaal niet meer aan.
 
Mja ik denk dat het normaal echt geen probleem is om ephedrine met alcohol te combineren, ik heb het zelf al meer dan genoeg gedaan. Ik vind het ook wel raar dat je gewoon kan slapen als je stijf staat van de ephedrine. Ik zelf doe dan geen oog dicht.

Ik denk dat je er gewoon overgevoelig voor bent ofzo.
 
En je neemt er drie ineens. Dat heb ik zelfs nog nooit gedaan.
 
sorrie hoor maar ik vind het ronduit kolder, wie neemt er nou in één keer 2 stackers als hij ze nog nooit heeft geprobeerd?

als je ze verantwoord gebruikt is er niets aan de hand!
 
waar gaat dit over? je drinkt bier en wijn ( waar je vet van wordt ) en neemt ook ephedra om droog te worden? Kerel dit gaat nergens over.

Als je overweegt middelen op de dopinglijst te gebruiken weet dan wel voor jezelf waarvoor je het doet.

Maar zoals ik las nam jij het voor de '' energyboost '': kerel wees voorzichitger met jezelf je hebt maar 1 lichaam.

Maar het blijft k*t voor je, ik ben blij dat het goed is afgelopen
 
Komop jongens niet zo hypocriet, alsof niemand hier nooit een lading ephedra heeft gegeten om uit zijn bol te gaan? Ik heb ze vaker in grote hoeveelheden gegeten (5 tegelijk) en daarbij een flinke lading gezopen (je kan alleen maar meer drinken met die dingen op). Tis best lekker spul om een keer te feesten en dat kan ook echt geen kwaad.
 
Jezus, hierdoor hebben ze efedra dus geband, terwijl het totaal ongevaarlijk is, maar ja als je niet weet hoe je het hoort te gebruiken dan krijg je idd dit.

Om te beginnen combinatie alcohol en andere middelen (vooral die ook de hartslag kunnen verhogen) is totaal verkeerd, en verder hoor je efedrine op te bouwen (zeker icm caffeine), nooit direct een normale of hoge dosis.

En mensen voor eens en voor altijd het is EFEDRA!!!

Ephedra is voor de Amerikanen.
 
:eek:Luuk...wat had ik je nou gezegd vorige keer ??:mad: :finger: NIET als partydrug gebruiken zoals velen!!!daar is het niet voor gemaakt

NIET met alcohol mixen!!!
hou je aan de voorgeschreven dosering als je dr niet immuun voor bent:D
lesje geleerd hopelijk? geen alcohol/drugs in combi drmee!!!tis eigenlijk natuurlijke speed

efedra is redelijk veilig mits je dr veilig mee omgaat, je hebt maar één lichaam dus wees dr zuinig op. Hopelijk tot de volg keer in de shop gab;)

Gr Ro
 
Efedra is superspul :thumbs: Het is de gebruiker dommert..
 
RobertHosper zei:
efedra is redelijk veilig mits je dr veilig mee omgaat, je hebt maar één lichaam dus wees dr zuinig op. Hopelijk tot de volg keer in de shop gab;)

Gr Ro

Is dat zo Mr.Clen-Tren-Sosa-Ephedrine-Caffeïne-T3-combo-user? :p

Ik snap al die heisa hier niet hoor. Imo kun je ephedra en ephedrine makkelijk hoog doseren en makkelijk combineren met alcohol. Je moet misschien eerst een keer kijken of je niet overgevoelig voor het spul bent, maar anders moet het geen probleem zijn.
 
Back
Naar boven