MuscleMeat

Wat voor boxer(short)?

Bezoekers in dit topic

lobstar

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2007
Berichten
1.964
Waardering
79
Na het zoveelste broekenprobleem-topic, ben ik toch wel benieuwd wat jullie (niet de ecto's) voor boxershorts dragen.

In de tijd dat mijn moeder nog weleens kleding voor mij kocht (zo'n 15 jaar geleden) , had ze ooit een een Bon Giorno-short meegenomen.
Heb dat ding amper gedragen opdat die pijpjes steeds opkropen omdat mijn benen te fors waren tov mijn middel.
Nu na jaren HEMA ondergoed (wat wel goed zit) en het uitproberen van diverse merken (CK, en weet ik al niet meer) wat nooit lekker zat, dacht ik: ik koop weer eens zo'n hippe Bon Giorno boxer. Dit omdat donker blauw, grijs en zwart ook zo saai zijn.
Heb ik na een dag dragen gewoon superschrale plekken net onder mijn liesstreek van het schuren van die synthetische rommel die als een stiekje onder te hoge spanning omhoog kruipt bij de minste of geringste aanspanning van mijn quad.

Dus dragen jullie ook allemaal HEMA of is er wel een modieus MANNENmerk voor boxers?
 
Strakke boxers die lekker opkrullen bij je benen. Losse vind ik maar niks, en kleine onderbroekjes helemaal niks.
 
Normale Bjorn Borgs...niet met die banden waar het zo groot op staat. gewoon van 100% katoen.
 
draag alleen sportslips geen boxer shorts (zeker geen losse)
heb 2 strakke die ik sporadisch aandoe
heb graag dat mijn lul goed gedragen wordt draag hem immers omhoog zoals alle sporters
 
strakke boxers vind ik het leukst
 
gewoon zeeman..
 
boxershorts koop ik waar ik ze goedkoop tegenkom, zolang ze maar los zijn, hij moet vrij kunnen bengelen
 
Gen boxers, vind ik hopeloos. Hangt alles veel te los en ga je steeds op je eigen ballen zitten.

Alleen tanga's, die van Sloggi 4 men zitten top.
 
ik vind ze los fijner dan strak, alhoewel het per merk ook verschillend kan zijn.
 
Als het maar los zit, niet van die elastieken..
 
Normaal gewoon katoenen losse boxers. Strakke kunststof boxers soms als ik niet degene ben die hem uittrekt.

Waar is de poll?
 
meestal bestel ik ze over i-net! ebay.com..
gewoon grote maat natuurlijk.. en gewoon strakkere met langere pijpe!
 
Toevallig zeg. Ik was gister klaar met mijn beendag en ik had me toch even schuurplekken op de voeg tussen bil en been. Voelde ze vooral goed toen ik het bad in dook. Ik denk dat ik de volgende beendag zonder ga.
 
Heb enkel bjorn borg boxers!

Als me benen te dik worden voor een normale (onder)broek, minder ik m'n beentraining..heb geen wedstrijdambities namelijk..
 
Een herkenbaar probleem, dat opkruipen van die pijpjes:eek: ik ben ondertussen al bijna zo wanhopig dat ik de pijpjes met jarretels aan me sokken ga vast maken :D
 
Een string, en dan niet zo'n prul ding maar een hom sport string,of van sloggi geen probleem met benen trainen. wel ff wennen maar geen gedoe met pijpjes die opkruipen.
 
Back
Naar boven