AndroidHealthClinic

Verhoogde leverfunctie

Bezoekers in dit topic

Luukiejj

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
23 jan 2013
Berichten
789
Waardering
61
Lengte
1m89
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Ik heb bloed moeten laten prikken van de huisarts omdat ik me al een tijd niet fit voel. Chagrijnig en weinig energie.

Nu bleek dat mijn leverfunctie verhoogd is. Ik heb dit op Google gezocht maar kan niet echt een logisch antwoord vinden wat dit nou inhoud, het lijkt alsof dit niks met mijn klachten te maken heeft. Heeft iemand hier misschien meer verstand van of iemand die me kan uitleggen wat die verhoogde leverfunctie inhoud?
 
Is je alat, asat en gamma-gt verhoogt? Of 1 of 2 van deze?

Meestal doelen ze op een stijging van deze enzymen. Als alat of asat verhoogt is wil dit niet zoveel zeggen, als beiden verhoogt zijn is er een sterkere belasting van de lever met mogelijk verhoogde cel beschadiging. Als gamma-gt verhoogt is dan is er al wat schade.

Simpel op te lossen met maridistel of artisjokextract. Dit mogelijk icm fosfatidylcholine. Er zijn nog wat andere oplossingen ter ondersteuning, maar dat hangt van je waardes af. Check even mijn topic ivm leverfunctie.

Vraag is natuurlijk hoe dit komt. Beste is de oorzaak natuurlijk weg te halen. Als je aas gebruikt is dit natuurlijk geen optie en dan kunnen bovenstaande middelen helpen.
 
door de steroidssz :O :P?
 
Is je alat, asat en gamma-gt verhoogt? Of 1 of 2 van deze?

Meestal doelen ze op een stijging van deze enzymen. Als alat of asat verhoogt is wil dit niet zoveel zeggen, als beiden verhoogt zijn is er een sterkere belasting van de lever met mogelijk verhoogde cel beschadiging. Als gamma-gt verhoogt is dan is er al wat schade.

Simpel op te lossen met maridistel of artisjokextract. Dit mogelijk icm fosfatidylcholine. Er zijn nog wat andere oplossingen ter ondersteuning, maar dat hangt van je waardes af. Check even mijn topic ivm leverfunctie.

Vraag is natuurlijk hoe dit komt. Beste is de oorzaak natuurlijk weg te halen. Als je aas gebruikt is dit natuurlijk geen optie en dan kunnen bovenstaande middelen helpen.

De specifieke waarde hebben ze me niet verteld. Moet over 3 weken weer laten prikken en dan kijken of het is verbeterd. Ik zal je topic eens doorlezen, bedankt
 
Back
Naar boven