Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 4 May 2008, 12:16   #41
Cool Novice

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 2 DNNS is op een gedistingeerde weg
nja yoghurt niet voor op het werk nee, weet dat in vakantie op turkijke smeerden ze je daarmee in, wachten tot het opgedroogd is en dan weer eraf halen.

Dermotect W3 creme, is een hand/huidverzorgende creme, gebruik hem zelf na het werk om handen mee in te smeren en als ik verbrand als aftersun, werkt beter dan menige aftersun als je het aan mij vraagt.

is geloof ik 7 euro voor 1 tube of zoiets, maar je doet er wel lang mee want je hebt er niet zoveel van nodig.

werkt niet ter voorkomen van verbranding, maar wel genezend/koelend.
DNNS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 12:21   #42
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 60
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Thanks!

Je hebt de afgelopen 24u...

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2008, 16:47   #43
Cool Novice

koolstofje's Avatar

Karma Power: 1 koolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zichkoolstofje heeft een spectaculair aura over zich
Citaat:
Origineel gepost door DNNS Bekijk Post
nja yoghurt niet voor op het werk nee, weet dat in vakantie op turkijke smeerden ze je daarmee in, wachten tot het opgedroogd is en dan weer eraf halen.

Dermotect W3 creme, is een hand/huidverzorgende creme, gebruik hem zelf na het werk om handen mee in te smeren en als ik verbrand als aftersun, werkt beter dan menige aftersun als je het aan mij vraagt.

is geloof ik 7 euro voor 1 tube of zoiets, maar je doet er wel lang mee want je hebt er niet zoveel van nodig.

werkt niet ter voorkomen van verbranding, maar wel genezend/koelend.
Als je allegies bent voor de zon, is dat nou net verkeerd, geen rare zalfjes geen water. Snelle afkoeling met koud water ok, maar daarna deppend afdrogen, die vetlaag die in je huid zit heb je hard nodig voor als je weer in de zon moet! OOO wat een drama zonneallergie, blij dat ik aan de melanotan ga

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels