| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | V-vorm kleding
Wie weet er (casual) kledingmerken / kledingstijlen die goed de V-vorm kunnen accentueren. Op dit moment zit in een cutting-fase met fitnesstraining en ben 4-5 cm buikomtrek kwijtgeraakt. Gelukkig is bovenlijf (spiermassa borst/rug/schouders) goed behouden. Die V-vorm is heel fijn, en omdat je met brede schouders altijd minimaal blouse/t-shirt maat XL of XXL nodig hebt, zit dit nu bij m'n buik altijd vrij wijd en best wel lang. Dit vind ik er soms niet zo mooi uitzien, omdat je daarmee de buik dikker/wijder doet lijken dan het daadwerkelijk is. Ik vraag me af of jullie goede kleding weten die van boven goed om de schouders past en bij de buik wat smaller, zodat je er goed slank gespierd in uitkomt. Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: V-vorm kleding
De kleermaker kan dat toch netjes tailleren voor je?
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: V-vorm kleding
Er bestaan in sportwinkels speciale strakke shirts van nylon. Het wordt ook vaak gedragen als onderkleding. Nike had de F.I.T. vroeger, ik geloofd dat die niet meer wordt verkocht.
__________________ Wie zijn buikomvang niet eert, eet alleen maar geraffineerd! ------------ Stats: 85kg 1.76m |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder | Re: V-vorm kleding
Polo's van Boss en Fred Perry zitten me altijd goed. Wel de slim-fit nemen dan.
__________________ Opgepompt staat netjes |
| | |
| | #5 |
Stats: Karma: | Re: V-vorm kleding
Had ik nog niet aan gedacht, is dit dan prijzig om te laten doen? Misschien beter om direct kleding te kopen in juiste getailleerde maat? Dankje, wat we bedoelen is niet voor sportkleding, maar gewoon alledaagse 'casual' vrijetijdskleding. |
| | |
| | #6 |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: V-vorm kleding
misschien kun je je buik uitzetten zodat je shirtjes van onder ook strak zitten, met je v-vorm.......
|
| | |
| | #7 |
| Monstrous Giant | Re: V-vorm kleding
Bij mexx vind je getailleerde shirtjes en bloesjes.
__________________ mc's trainingslog SQ 165 l BP 115 l DL 210 l 490 In order to heal my lower back, I should do heavy back squats and stick it through the pain? Yes! Can squats cure cancer? Yes… there is nothing heavy squats can’t cure! |
| | |
| | #8 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
Ik denk dat je gewoon even moet shoppen en vraag gewoon de verkopers om advies! Waarschijnlijk heb je daar net zon hekel aan als ik maar gewoon doen zodat je met goede kleding thuis komt. Even vraagje wat heb je gedaan om zoveel buik weg te trainen? Welk schema? Voeding? | |
| | |
| | #9 |
| Koning Aangemeld: jan 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m82 97kg 20% Karma: | Re: V-vorm kleding
|
| | |
| | #10 | |
Stats: Karma: | Citaat:
Misschien me laten adviseren en dan wel kritisch blijven. Wat ik heb gedaan om buikomtrek te verminderen is: -voedingsschema volgens BFFM (-10 tot -15% onder onderhoud) -5x per week traininen (3x kracht, 2x cardio) -3x per week 45-50 minuten SlimBelly cardio | |
| | |
| | #11 |
| Official Sponsor | Re: V-vorm kleding
hell wat een simpele oplossing ik heb er nooit aan gedacht haha.. dat ga ik eens doen met een paar shirtjes. beste koop je shirts met wat lycra erin. die zitten ook wat beter sluitend rond je middel. |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
http://www.jeansonline.nl/advanced_s...at=1&x=45&y=12 dat zijn chille shirtjes die je V vorm mooi accentueren |
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder | Re: V-vorm kleding
is er ook een oplossing voor dat het om mijn buik superstrak zit en bij schouders, rug en borst heel losjes... zeg maar omgekeerde v-vorm?
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #14 | |
Citaat:
__________________ Nulla tenaci invia est via... | |
| | |
| | #15 |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: V-vorm kleding
|
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: België Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m80 80kg - Karma: | Re: V-vorm kleding
ik ben ook net bij mijn buurvrouw die naaister is geweest, moet t-shirts en polo's terug een maat groter kopen, ik ben iemand die niet kan verdragen dat kledij strak rond de schouders zit, moet daar bewegingsruimte hebben, en idd rond buik en onderrug wappert dat dan, ga eens zien wat zij ervan kan maken, en als ik alter iets nieuws koop eerst ermee bij haar langs gaan he en ook maatje kleiner heb ik gisteren geprobeerd, gaat neit goed, tekken zo van die dwarse plooien in ter hoogte van bovenborst, ik begin zo echt een "zwemmerslook" te krijgen, V-shape zit bij mij erg hoog, en van die rekbare shirtjes, zijn zo mooi niet meer op mijn leeftijd vind ik, ik draag graag de polo's van state of art, maar die zijn dan eigenlijk meer gemaakt voor mannen met een buikje, vandaar nog meer probleem voor mij Laatst aangepast door franckylanssens : ma 29 jun 2009 om 16:53 |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Bij de MenAtWork hebben ze van die verpakkingen met 2 shirtjes met v-hals van G-star in een plastic zakje. Zitten lekker strak en maakt je V vorm denk ik wel duidelijk. |
| | |
| | #18 |
Volgens mij doen die turkse zaakjes het erg netjes en voor weinig geld.
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #19 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Amsterdam Geslacht: M
Ik heb dit probleem ook terwijl ik niet eens zo gigantisch groot ben. Van G-Star heb ik nu al een blousje in XL. Ik ben maar 1,78m lang dus aan de onderkant zit het heel erg wijd en de blous is ook behoorlijk lang aan de onderkant.
|
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m74 75kg 13% Karma: | Re: V-vorm kleding
Beste is van die stretch shirts, bij boxeur kan je van zulke shirts halen
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| kleding, v-vorm |
| Topic opties | |
| |