| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Supertip: Fake Bake (Bruin zonder zon)
Citaat:
Tja injecteren vind ik toch al ver gaan voor bruin te worden.. Waarom wordt het hier namelijk niet verkocht dan precies?
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 100 bench 1 x 95 | |
| | |
| | #22 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Supertip: Fake Bake (Bruin zonder zon)
Citaat:
Feit is dat fake bake hier nog nauwelijks of niet te verkrijgen is dus is het nog niet bekend maar ik garandeer je dat het een succes wordt wanneer het wel verkrijgbaar wordt. | |
| | |
| | #23 |
| JULLIE HELD Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Supertip: Fake Bake (Bruin zonder zon)
Het is gewoon een zalfje dat je ff bruin maakt? Of word je er echt bruin van?
|
| | |
| | #24 |
Je wordt er echt bruin van, het resultaat is blijvend, na langere tijd gaat het natuurlijk terug weg net zoals de zon of zonnebank. Het klinkt ongelofelijk maar het is zo.
|
| | |
| | #25 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Supertip: Fake Bake (Bruin zonder zon)
tja, de een spuit iets om te groeien en de ander om een mooie kleur te krijgen van binnenuit. Tis maar net wat je belangrijk vind, ja toch? Ik vind het ideaal en voor mij werkt het super...
|
| | |
| | #26 | |
Citaat:
![]() Je zult wel bedoelen: Is het een zalfje dat je bruin doet lijken, dat er na een tijdje weer af gaat met douchen of word je er echt bruin van zoals je bruin van de zon wordt. Volgens mij is het het laatste, snap alleen nog niet echt hoe ze het doen. Volgens mij is het een soort van chemische reactie.
__________________ 20jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow | |
| | |
| | #27 |
En hoeveel aandelen heb je?:d
|
| | |
| | #28 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #29 | |
Citaat:
Ik snap dat bodybuilders (vnl bij wedstrijden) een bruine kleur moeten hebben en dan 'in de verf' gaan, maar een man die elke dag met zelfbruiners aan de slag gaat, daar heb ik toch mijn twijfels bij... | |
| | |
| | #30 |
Alle zelfbruiners werken toch op hetzelfde principe, er zit een stofje in dat in combinatie met een eiwit in de bovenste huidlaag bruin kleurt. Dat zie je en dat ruik je... (mijn ex vond mij altijd stinken als ik mijn gezicht had ingesmeert met zelfbruiner en wilde me dan niet zoenen )Daar word je dus niet bruin van, het kleurt (als een verf) de bovenste huidlaag, waardoor het LIJKT alsof je bruin bent. inclusief strepen, vlekken, wortelkleur en gore lucht... en na een paar keer douchen is het weg, en kan je weer van voor af aan beginnen. |
| | |
| | #31 |
Ja hehe, zo kan je het ook bekijken. Oke, je hebt gelijk
__________________ 20jr | 1,90m | 90kg Traint sinds maart '07 Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's The Enslaved Sculptor Today is a major oppurtunity to grow |
| | |
| | #32 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m85 90kg 9% Karma: ![]() | Re: Supertip: Fake Bake (Bruin zonder zon)
Ik moet 't nog zien, zelf vind ik het een beetje gay om een zalfje op je gezicht te smeren waar je bruiner van wordt, ik ga wel 2x per week onder de zonnebank en ben altijd aardig bruin, maar het kost natuurlijk wel wat dus een alternatief is altijd welkom. Gelukkig hoef ik het alleen op me gezicht te smeren omdat de rest van me lichaam al bijna pikzwart is, kan ik niks aan doen dat bruint echt supersnel, alleen me gezicht is altijd een stuk lichter in vergelijking met de rest.
__________________ Geniet, en onthoud; het leven bestaat niet alleen uit deadlifts en squats. |
| | |
| | #33 | |
Citaat:
En anabolen steroiden en al die 'groeimiddelen' haal je toch ook niet in de winkel...? | |
| | |
| | #34 |
Melanotan II is baas
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #35 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m85 90kg 9% Karma: ![]() | Re: Supertip: Fake Bake (Bruin zonder zon)
__________________ Geniet, en onthoud; het leven bestaat niet alleen uit deadlifts en squats. |
| | |
| | #36 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Interessant topic ![]() Ikzelf zon altijd bij Sundays met studentenkorting maar toch blijft het best prijzig voor een arm studentje ![]() Een alternatief zou dus ideaal zijn.. Een zonnebank(hemel) voor thuis zie ik niet zitten en ik heb een paar jaar terug een tan product gebruikt maar werd er eerder oranjebruin van.. Ook in het daglicht zag het er gaar uit. Nu zit ik dat Melanotan II te onderzoeken maar lees allemaal rare verhalen dat je er erecties van krijgt en dat je er superbruin van wordt.. Melanotan II - bruin worden zonder risico's... |
| | |
| | #37 |
| Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: België Leeftijd: 30 Geslacht: M
Hi, inderdaad fake bake is een zeer goede bruinen zonder zon... Wat ook goed is aan het product is dat het niet sterk ruikt want sommige bruinen zonder zon ruiken ook heel erg sterk. Het laat ook geen strepen na wat ook wel handig lijkt... Ik heb een artikel gelezen hier op een wellness site (wellness insight) vandaar en heb het zelf al geprobeerd. |
| | |
| | #38 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: drachten Geslacht: M
.....
Laatst aangepast door koolstofje : zo 7 sep 2008 om 13:34 |
| | |
| | #39 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Citaat:
![]() maar weet iemand de prijs van die fake bake?
| |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bruinen, huid, zon, zonnebank |
| Topic opties | |
| |