| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Squat till you puke
Ik word vaker misselijk met trainingen, met name op been-dag. Nu heb ik 3 concrete vragen: 1. Kan ik dit gevoel voorkomen? 2. Wanneer ik dit gevoel heb, is het dan verstandiger om door te trainen met minder zware gewichten om niet over mijn nek te gaan? 3. Wanneer ik over mijn nek ga en doortrain, in hoeverre is dit dan ongezond of juist goed (Squat till you puke-idee)? Ik heb namelijk altijd geleerd dat kotsen sowieso slecht is, maar door het feit dat ik veel gasten hoor over overgeven tijdens een squat-set, vraag ik me af wat hier de gevolgen van zijn.. |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: ![]() | Re: Squat till you puke
Goed op je ademhaling blijven letten is volgens mij best belangrijk..
|
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Squat till you puke
Wat eet je voor een training en hoeveel minuten ervoor eet je dat?
|
| | |
| | #5 | |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: Alles gaat primo Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 100kg 13% Karma: ![]() | Re: Squat till you puke
Citaat:
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe | |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH dat filmpje is geniaal |
| | |
| | #7 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Masterdam Leeftijd: 42 Geslacht: M
Stats: 1m88 86kg 14% Karma: ![]() | Re: Squat till you puke
Citaat:
__________________ RinoFit.nl | |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m80 83kg 12% Karma: ![]() | Re: Squat till you puke
haha zalig filmpje ot: ik voel na elke training beetje misselijk, tijdens training meestal duizelig; moet er nooit van kotsen fzo, zo weet ik gewoon dat ik hard genoeg train
__________________ Don't ever let somebody tell you, you can't do something. You got a dream, you gotta protect it. People can't do something themselves, they wanna tell you You can't do it. You want something? Go and get it. Period. |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2009 Locatie: Bij RoHosper thuis Geslacht: M
Idd, +1 kudos voor jou en die bolle in het filmpje
__________________ ik doe bankdrukker schuinbankdrukker dummels tot 40 kilo. arms. enzo-jaap84 winstrol om te kutten-Jerrremyyy Licht trainen is helemaal onzin. De term alleen al. Waarom zou je licht trainen, dan kun je net zo goed niet trainen. Of je traint keihard op de juiste manier, of je traint niet. -marrkos Hopelijk vind je moeder je gear en gooit ze alles weg, en krijg jij 4 weken huis-arrest.-BigMaus |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: Kortrijk Geslacht: M
Sportdrank kan mij wel helpen.
|
| | |
| | #12 |
| Colossal Veteran | Re: Squat till you puke
Kotsen is enorm cortisolverhogend. Kots en je training slaat nergens meer op. Dat het 'hardcore' zou zijn slaat nergens op. Je moet gewoon je eten beter om je training plannen. Eet een 1.5-1uur vantevoren nog wat broodjes/rijst/iets anders dat niet vet is. |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2009 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 78kg 11% Karma: ![]() | Re: Squat till you puke
geen vette voeding voor de trainign zou ik zeggen
__________________ A cross the universe :) |
| | |
| | #14 | |
Citaat:
Dat filmpje is trouwens vet lachen en ranzig! De persoon ziet er alles behalve gezond uit. | |
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
ik probeer toch zoveel mogelijk mijn vocht en suikers aan te vullen tijdens beentraining, anders ben ik al opgebrand nog voor ik aan mijn 2-3e oefening moet.
|
| | |
| | #16 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2006 Locatie: in the snow with rosebud Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: ![]() ![]() ![]() | Re: Squat till you puke
Citaat:
__________________ Ik ben ook een regenboog! | |
| | |
| | #17 |
|
| | |
| | #18 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m80 83kg 12% Karma: ![]() | Re: Squat till you puke
Ik drink gewoon zo'n sportdrank met L-Carnitine. Net wat ik nodig heb tijdens de training
__________________ Don't ever let somebody tell you, you can't do something. You got a dream, you gotta protect it. People can't do something themselves, they wanna tell you You can't do it. You want something? Go and get it. Period. |
| | |
| | #19 | |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: nov 2009 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m86 85kg 49% Karma: ![]() | Re: Squat till you puke
Citaat:
__________________ Ik heb daar geen mening over. | |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| puke, squat, till |
| Topic opties | |
| |