XXL Nutrition

Scheermes voor hoofd?

Bezoekers in dit topic

Fenrir

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
23 nov 2006
Berichten
1.094
Waardering
2
Hoi hoi,

Sinds mijn tondeuse kapot is loop ik erbij als een hippie, dus het wordt weer tijd om mijn hoofd te scheren. Ik heb geen zin om een nieuwe tondeuse te kopen (gebruik hem toch maar op één stand) dus ik wou het gewoon met een mesje doen. Met een normaal scheermesje schiet dit niet zo op, en ik weet dat er ook speciale mesjes zijn voor je hoofd. Weet iemand waar ik die kan kopen?

Greetz!

edit: Zo'n ding bedoel ik:
YouTube - Viewer Request - How to Shave Your Head
 
Laatst bewerkt:
Goede vraag, ik heb me laatst ook weer glad geschoren ipv zonder iets erop met de tondeuse maar ik kom amper door mijn haar heen (wel van te voren kort gemaakt met de tondeuse).

Dit product lijkt me ook wel handig alleen blijf je zitten met het standaard scheermesje...
Headblade.nl

Hier in actie:
Frank Trigg demonstrates the HeadBlade shaver

toepasselijk filmpje erbij :)
Toney Freeman visits HeadBlade

EDIT:

LOL je had zelf dat ding ook al gevonden zie ik in jou EDIT :p
 
Laatst bewerkt:
Dit product lijkt me ook wel handig alleen blijf je zitten met het standaard scheermesje...
Headblade.nl

EDIT:

LOL je had zelf dat ding ook al gevonden zie ik in jou EDIT :p

Ja maar nog niet het verkooppunt erbij :D Dus bedankt!
 
Hoe wil je met een scheermesje door dat 'lange' haar heenkomen dan? Je zult toch echt eerst ff een tondeuse eroverheen moeten halen, anders is het echt een drama om te doen.

En ik heb het altijd met een conventioneel mesje gedaan, no probs. Maar dit ziet er wel gemakkelijk uit.
 
Mijn probleem is gewoon dat ik met mijn blades (Gillette MACH3) amper door mijn haar heen kom. Wat versta jij precies onder een conventioneel mesje?
 
gebruik gewoon een normaal mesje. Is geen enkel probleem .
 
Ik moet trouwens vanavond het ook weer bij millimeteren. Het is wel supersimpel in verhouding met langer haar. Opstaan en gaan. Tijdens trainen ff je haar onder kraan. Het is lekker fris etc.

Probeer eens wilkinson scheermesjes.
 
gebruik busje haarlak en een aansteker, serieus
je moet zorgen dat je zeg maar vlak langs je hoofd spuit(even oefenen), als je dit onder de knie hebt dan haal je de aansteker erbij, je zal dan niet je hoofd verbranden maar wel alle haarzakjes vernietigen, 3 weken helemaal kaal gegarandeerd
 
gebruik busje haarlak en een aansteker, serieus
je moet zorgen dat je zeg maar vlak langs je hoofd spuit(even oefenen), als je dit onder de knie hebt dan haal je de aansteker erbij, je zal dan niet je hoofd verbranden maar wel alle haarzakjes vernietigen, 3 weken helemaal kaal gegarandeerd

Laat het maar een x filmpen door een maatje van je, daarna bepaal ik wel of ik het ook aandurf ;)
 
gebruik busje haarlak en een aansteker, serieus
je moet zorgen dat je zeg maar vlak langs je hoofd spuit(even oefenen), als je dit onder de knie hebt dan haal je de aansteker erbij, je zal dan niet je hoofd verbranden maar wel alle haarzakjes vernietigen, 3 weken helemaal kaal gegarandeerd

Knettergek! :eek: Heb je dit zelf geprobeerd?
 
Hoi hoi,

Sinds mijn tondeuse kapot is loop ik erbij als een hippie, dus het wordt weer tijd om mijn hoofd te scheren. Ik heb geen zin om een nieuwe tondeuse te kopen (gebruik hem toch maar op één stand) dus ik wou het gewoon met een mesje doen. Met een normaal scheermesje schiet dit niet zo op, en ik weet dat er ook speciale mesjes zijn voor je hoofd. Weet iemand waar ik die kan kopen?

Greetz!

edit: Zo'n ding bedoel ik:
YouTube - Viewer Request - How to Shave Your Head


:roflol: geweldige vent :D
 
Ik gebruik de headblade zelf al drie jaar. Je leert er snel mee omgaan, binnen 5 minuten scheer ik mijn wangen en hoofd.
De scheerzeep, headslick, is ook erg prettig in gebruik maar duur.
als alternatief gebruik ik Parmolive classic scheercreme in zo'n groene tube.
Dit dan zonder kwast opbrengen, gewoon met je handen.
Prima ding, eigenlijk nog nooit snijwondjes gehad.

fbjkhe.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi,

Sinds mijn tondeuse kapot is loop ik erbij als een hippie, dus het wordt weer tijd om mijn hoofd te scheren. Ik heb geen zin om een nieuwe tondeuse te kopen (gebruik hem toch maar op één stand) dus ik wou het gewoon met een mesje doen. Met een normaal scheermesje schiet dit niet zo op, en ik weet dat er ook speciale mesjes zijn voor je hoofd. Weet iemand waar ik die kan kopen?

Greetz!

edit: Zo'n ding bedoel ik:
YouTube - Viewer Request - How to Shave Your Head


Gewoon bij www.headblade.nl of www.headblade.eu
Simpel en uit nederland
 
Back
Naar boven