Fitness Seller

's Nachts opstaan...

Bezoekers in dit topic

Yoshuba

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2009
Berichten
5.284
Waardering
235
Beste ijzerbroeders,

Zoals jullie weten is slaap één van de belangrijkste elementen in het BB-wereldje...

Nu heb ik een klein probleem, ik word bijna altijd wakker rond 1u, 2u of 3u 's nachts...
Volgens mij begint dit een gewoonte te worden en dat wil ik zeker vermijden.
Ik ga meestal slapen rond 21u30 en sta op rond 5u30-5u45.

Alle hulp en oplossingen zijn welkom, alvast bedankt!
 
later te bed gaan?
 
inderdaad later naar bed gaan , lichaam heeft het waarschijnlijk niet nodig anders wordt je niet wakker midden in de nacht
 
ik ga hier ff meelezen, ik heb al jaren hetzelfde probleem, gemiddeld word ik minstens drie keer wakker per nacht.

1 keer 5 tot 20 minuten nadat ik in slaap gevallen ben en dan de volgende keer een goeie 2 uren daarna en dan een goeie 50 min tot een uur voor ik opsta, daarbij komt nog dat ik de dag nadat ik gewerkt heb (ik werk 24 uur per keer en ben dan een eindje thuis) ieder uur wakker word rond 10 voor het uur

Het is de laatste tijd zo erg dat ik uren tel tussen wakkere periodes in en vergelijk :p

daarbij komt dan nog dat als ik een eindje wakker lig mezelf wijsmaak dat ik moet pissen, waardoor ik moet pissen en waardoor ik weer moet opstaan, je weet wel

dus tips zijn welgekomen!
 
ik wordt meestal ook wel 1 keer per nacht wakker rond een uur of 3 omdat ik moet pissen. Is dit bij jou ook het geval of wordt je gewoon zomaar wakker zeg maar?
 
Ik heb het ook, als ik me goed vol prop val ik zo terug in slaap.
 
oordopjes helpen bij mij daartegen
 
Melatonine innemen en je slaapt als een roos!!
 
Ik heb een tijdje slaapproblemen gehad, o.a. ook dat ik 's nachts regelmatig wakker werd en dan weer moeite had met inslapen. Toen heb ik deze pilletjes gebruikt: http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/
Zijn zonder recept verkrijgbaar bij de drogist, ik nam er 10 in, en dan sliep ik de gehele nacht door, werkte echt prima. Het heeft geen bijwerkingen, en is helemaal veilig. Kan het je echt aanraden.

Heb het nu niet meer nodig omdat ik dusdanig vermoeid ben door de roaccutane dat ik toch wel slaap.
 
Ik had het ook maar het kwam voornamelijk omdat ik stress had en veel dingen niet uitte en het voor mezelf hield. Sinds ik mezelf meer open stelde en niet alles eeuwig voor me bleef houden sliep ik vanzelf beter.
 
glaasje warme melk met honing voor het slapengaan.
 
Ik had het ook maar het kwam voornamelijk omdat ik stress had en veel dingen niet uitte en het voor mezelf hield. Sinds ik mezelf meer open stelde en niet alles eeuwig voor me bleef houden sliep ik vanzelf beter.

je bent dus uit de kast gekomen





:D
 
later te bed gaan?

inderdaad later naar bed gaan , lichaam heeft het waarschijnlijk niet nodig anders wordt je niet wakker midden in de nacht

Later gaan slapen of ZMA
Als ik later naar bed ga heb ik nog minder slaap, ik probeer toch mijn 8 uur slaap te hebben alhoewel ik besef dat niet iedereen de volle 8 uur nodig heeft..
ik wordt meestal ook wel 1 keer per nacht wakker rond een uur of 3 omdat ik moet pissen. Is dit bij jou ook het geval of wordt je gewoon zomaar wakker zeg maar?
Inderdaad, ik moet ook altijd pissen maar ik heb sinds kort eens geprobeerd van minder te drinken 's avonds maar moest toch nog pissen..weird...
Ik heb het ook, als ik me goed vol prop val ik zo terug in slaap.
Terug in slaap vallen is geen probleem, het probleem is dat ik mijn nachtrust en misschien wel mijn diepe slaap hierdoor verstoor, snap je?
Melatonine innemen en je slaapt als een roos!!

Ik heb een tijdje slaapproblemen gehad, o.a. ook dat ik 's nachts regelmatig wakker werd en dan weer moeite had met inslapen. Toen heb ik deze pilletjes gebruikt: http://sleepzz.nl/producten/melatonine-continu/
Zijn zonder recept verkrijgbaar bij de drogist, ik nam er 10 in, en dan sliep ik de gehele nacht door, werkte echt prima. Het heeft geen bijwerkingen, en is helemaal veilig. Kan het je echt aanraden.

Heb het nu niet meer nodig omdat ik dusdanig vermoeid ben door de roaccutane dat ik toch wel slaap.
Hmm...weet niet of ik wel aan de Melatonine wil gaan...ik zou het liefst niets van medicijnen pakken.
Drink je veel koffie/energiedrankjes?
Neen, ik drink nooit koffie, thee of energiedrankjes.
 
Inderdaad, ik moet ook altijd pissen maar ik heb sinds kort eens geprobeerd van minder te drinken 's avonds maar moest toch nog pissen..weird...

vermoed dat dit door de kwark komt
 
heb dit ook maar vind het absoluut niet erg, terwijl ik beneden ben werk ik nog snel een shake naar binnen
 
ik heb dat ik een uur voordat me wekker gaat ik automatisch wakker word met een slapende hand echt heel raar en het gaat maar niet over???
weet iemand hier meer over?
 
ik heb dit als ik op mijn elleboog leun, niks bijzonders lijkt me
 
Back
Naar boven