| | |
| Advanced Bodybuilder Lid sinds: Feb 2008 Stats: M 30j - - - |
Ja kan wel hardcore zijn maar als ik het gevoel heb dat ik er muf uitzie dan wil ik er toch wel graag wat aan doen. En nee haha oogschaduw gaat zelfs mij te ver. Het is gewoon iets wat niet helemaal in orde is en daar zal toch wel een zalfje oid voor zijn.
|
|
| | ||
| Monstrous Giant Lid sinds: Apr 2006 Stats: M - - - | Citaat:
maar je hoeft dan niet perse hooikoorts ze hebben. maar hoelang heb je dit al? sinds kort? en jeukt het soms ook een beetje? ik heb er ook een beetje last van, maar dat komt door de zon. na een tijdje houd het vanzelf over. denk dat jij het zelfde hebt, niks ernstig ofzo... als je denkt dat het niet is, kun je altijd nog bij het ziekenhuis je bloed laten controleren op allergie | |
|
| | ||
| Advanced Bodybuilder Lid sinds: Feb 2008 Stats: M 30j - - - | Citaat:
Verder jeukt het niet. Ik vraag de huisarts nog wel een keer en zeg em dat de vaseline niet heeft geholpen (in ieder geval niet bij mijn oogleden) | |
|
| | |
| Novice Lid sinds: Jun 2009 Stats: M |
Ik zit precies met hetzelfde. Als je goed kijkt dan zie je inderdaad de adertjes lopen in de oogleden, vlak onder de wimpers. Hierdoor lijkt het door het kleur verschil met de huid eronder, alsof je altijd wallen hebt. Best wel irritant. Ik heb wel hooikoorts, maar heb dit ook niet elke dag van het jaar, zoals de rode oogleden. Heb je al een idee waardoor het komt? Gebruik je weleens van de men expert spul die je huid er bruiner uit laat zien? Ik dacht dat het misschien daar aan kon liggen. Een ander idee dat ik had, was dat misschien de traanbuisjes niet goed functioneren, waardoor het rood wordt of opzwelt. Maar daar is ook een reden voor vaak. Tot nu toe is het enige wat bij mij helpt regelmatig onder de zonnebank gaan, zodat je wallen wat meer kleur krijgen en zo meer op de kleur van je oogleden lijken.
|
|
| | |
| Advanced Bodybuilder |
ik heb vaak rode ogen,ben vorig jaar naar een juridische assisten moeten gaan omwille van een evaluatie gesprek van hoe ik ben. toen ik voorkomen moest kreeg ik het rapport te zien en er stond dat ik naar haar denken drugs neem omdat min ogen rood en doorbloed waren,ik was enkel vroeg wakker geworden en neem geen drugs |
|