| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #721 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m82 75kg - Karma: | Re: Roaccutane log MMN
njah in het gezicht zie ik verbeteringen ... dus borst zal ook wel x komen |
| | |
| | #722 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 72kg 12% Karma: | Re: Roaccutane log MMN
heb wat hyperpigmentatie overgehouden op mn borst, hoe kom ik van die gore vlekken af |
| | |
| | #723 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Roaccutane log MMN
Er zijn blekende crèmes daarvoor te verkrijgen op recept. Als ik jou was zou ik langs de dermatoloog gaan, die zal weten welke behandeling het beste werkt.
__________________ ''You don't drown by falling in the water, you drown by staying there'' Edwin Louis Cole |
| | |
| | #724 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m94 93kg 11% Karma: | Re: Roaccutane log MMN
Citaat:
__________________ BP: 145KG SQ: 200KG DL: 250KG PAIN IS GAIN GEEF MIJ GODVERDOMME KARMA OF IK GA JE STOMPE JONGE 50 CENT IS GEEN EURO | |
| | |
| | #725 | |
Citaat:
hoe erg had je last van acne .. welke plaatsen enz... want ik zit nu op 2 maand en 8 dagen slikken en begin nu toch wel beetje bang te worduh dat roa niet gaat helpen tegen me rug en borst ... | |
| | |
| | #726 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2009 Locatie: België Geslacht: M
Stats: 1m75 83kg 20% Karma: | Re: Roaccutane log MMN
Citaat:
| |
| | |
| | #727 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Roaccutane log MMN
Citaat:
__________________ ''You don't drown by falling in the water, you drown by staying there'' Edwin Louis Cole Laatst aangepast door gmt : di 9 feb 2010 om 19:03 | |
| | |
| | #728 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Roaccutane log MMN
Bagger dat zo'n kuur 6 maanden duurt en het eerst erger word, k heb al lang genoeg gewacht
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. |
| | |
| | #729 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #730 | |
Citaat:
ik zal nog maar eens ff geduld hebben | |
| | |
| | #731 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m85 76kg - Karma: | Re: Roaccutane log MMN
ik heb nu, na 6 maanden roa gemiddeld 45mg per dag totaal geen puisten meer. Na 4 maanden begon het te verbeteren en na 5 maanden had ik al bijna geen puisten meer.Ik ben blij dat ik die heftigezooi niet meer hoef te slikken want de bijwerking zijn gewoon pretje. maar voor mij is het als me huid zo blijft het zeker waard geweest. sterkte en succes allemaal. |
| | |
| | #732 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m70 65kg 12% Karma: | Re: Roaccutane log MMN
Ik neem het nu 1 maand + ~2week op 30 en nu is het redelijk rustig, laatst 1 nieuwe er weer bijgekregen maar die trekt alweer weg. Bijwerkingen vooralsnog beperkt tot droge huid&lippen. |
| | |
| | #733 | |
Citaat:
njah ik zal denk ik toch wel moeten verhogen... kwa dosis.. me vriendin wil in april op vakantie ... en denk maar neit dat ik met deze rug en borst op vakantie ga | |
| | |
| | #734 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m90 90kg 10% Karma: | Re: Roaccutane log MMN
Heb even advies nodig Begin maart dan kan ik stoppen met de ROA Ik heb nu ook een jaar geen AAS kuur gedaan en zou dit graag weer doen! Even als traktatie na die maanden afzien met de ROA. Hoe kan ik dit het beste doen nu? Want ik wil natuurlijk niet dat die puisten terug komen. Waarschijnlijk wil ik 1 maandje rust nemen om mijn lichaam van de ROA te laten herstellen, en dan beginnen in april. Zal ik daarna EOD 20mg ROA nemen weer om puisten te voorkomen? Of zal de ROA nog doorwerken en kan ik beter gewoon niets nemen? |
| | |
| | #735 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #736 |
Waarom? ik vraag geen advies om een AAS kuur? Ik vraag of ik tijdens mijn kuur nou beter wel of geen ROA kan blijven slikken op een lage dosis. Omdat ik heb gezien bij fotologs, dat roa na het stoppen nog steeds verbeteringen blijft geven een paar maanden. (het werkt dus langer door) |
| | |
| | #737 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Roaccutane log MMN
Citaat:
__________________ Don`t Say You`re Hardcore...PROVE IT!!!...Animal... BP 1x 160kg DBP 5 x 60kg DDL 3 x 190kg | |
| | |
| | #738 |
| Novice Aangemeld: nov 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Stats: 1m98 105kg - Karma: | Re: Roaccutane log MMN
Ik heb niet het hele toppic gelezen want hij`s wel erg lang, maar hebben jullie wel eens gedacht aan vitamine B5? werkte bij mij erg goed. Roa werkt beter maar de bijwerkingen waren behoorlijk zwaar vond ik zelf. Misschien het proberen waard, zeker als je last hebt van een vette huid want vitamine B5 zorgt net als Roa dat je minder talg/vet produceerd. En omdat bacterien lekker groeien in een vette huid krijg je telkens die puisten.
|
| | |
| | #739 |
Thnx kerel, ookal is het dan 1 maand later na mijn volledige ROA kuur? Werkt het niet langer door dat spul, aangezien je normaal de maanden na de ROA nog steeds verbeteringen blijft zien.
|
| | |
| | #740 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2009 Locatie: In jouw huis, in jouw bed, op je chick. Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Roaccutane log MMN
Citaat:
Ik weet niet hoeveel en wat je gaat nemen, maar het beste is om wel gewoon goed je waardes laten controleren om de zoveel tijd.
__________________ Ik train voor massa, zodat er meer tattoo's op mijn lichaam passen! Licht trainen is helemaal onzin. De term alleen al. Waarom zou je licht trainen, dan kun je net zo goed niet trainen. Of je traint keihard op de juiste manier, of je traint niet. -marrkos Hopelijk vind je moeder je gear en gooit ze alles weg, en krijg jij 4 weken huis-arrest.-BigMaus | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| roaccutane |
| Topic opties | |
| |