MuscleMeat

Rimpel op voorhoofd 26jaar jong

Bezoekers in dit topic

luppie

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
15 jul 2004
Berichten
12.344
Waardering
3
Het valt mij net op dat ik rimpels begin te krijgen op het voorhoofd.
Is dit normaal al op 26 jarige leeftijd ? Ik stoor mij er namelijk nu wel in eens aan. Het is vooral zichtbaar als ik mijn wenkbrauwen op trek, en ontspannen
zijn het kleine lichte lijnen die te zien zijn met een bepaalde licht inval.
Damn mijn mooie jonge look gaat eraan wantik werd altdijn nog zo'n 20-22 jaar geschat :eek:

Verder is mijn voorhoofd wel wat verbrand door de zon dus weet niet of het hier aan kan liggen? Alsik er wat aan kan doen qwa zalf ofzo hoor ik het graag !!
 
Muts opzetten. Of een zonnetje op je wang tekenen, dan ziet niemand je rimpel meer.
 
HGH bij je test zetten.
 
Natuurlijk is dat normaal, het begint meestal vanaf je 25e ongeveer... Gelukkig ben ik nog rimpelloos.
 
Vind het zelf vrij vroeg eigenlijk, roken en dus ook blowen versnelt in ieder geval het proces net zoals overmatige blootstelling aan de zon.

Ben zelf 38 en heb zo goed als geen rimpels maar ga dan ook vrij spaarzaam in de zon.
 
Lup ik heb ook rimpels op het voorhoofd en ben 25 jaar. Heeft inderdaad met meerdere factoren te maken denk ik (zonnebanken, huidtype, drugs/alcohol, stress etc.). Gelukkig hoeft dit voor vrouwen niet als minpunt gezien te worden. Het laat geloof ik ook wel zien dat je een man bent die veel heeft meegemaakt en dat vinden vrouwen vaak weer aantrekkelijk.
 
Man ieedereen heeft rimpels in zijn voorhoofd als ie zijn wenkbrouwen optrekt wat zeur je nou:P
 
kijk eens als je 1 wenkbrauw optrekt of de rimpels langs de andere kant verschijnen?
 
kun je geen huidtransplantatie doen, misschien heb je ergens nog strak vel
 
Maar zijn het nou rimpels op je voorhoofd of rimpels vlak boven je oog?

Zo te lezen in het midden op je voorhoofd, dan is het vrij normaal dat je rimpels ziet als je je wenkbrauwen optrekt. Of denk je dat je huid straks blijft als deze bewogen wordt?
 
Het valt mij net op dat ik rimpels begin te krijgen op het voorhoofd.
Is dit normaal al op 26 jarige leeftijd ? Ik stoor mij er namelijk nu wel in eens aan. Het is vooral zichtbaar als ik mijn wenkbrauwen op trek, en ontspannen
zijn het kleine lichte lijnen die te zien zijn met een bepaalde licht inval.
Damn mijn mooie jonge look gaat eraan wantik werd altdijn nog zo'n 20-22 jaar geschat :eek:

Verder is mijn voorhoofd wel wat verbrand door de zon dus weet niet of het hier aan kan liggen? Alsik er wat aan kan doen qwa zalf ofzo hoor ik het graag !!

dat krijg je van al die winny;)
 
Kom op gast stel je niet aan, het zijn maar rimpels, geen grijze haren. Ik heb zelfs al twee diepe rimpels. Als je niet wilt dat het erger wordt zou ik uit de zon blijven en je huid goed vochtig houden (hydrateren).
 
kom door de flitser die op je camera zit.
Je maakt zoveel foto's van jezelf,dat je huid er niet meer tegen kan!
 
Maak er eens een foto van, dan kunnen wij je rimpelprogressie beoordelen.
 
Maar zijn het nou rimpels op je voorhoofd of rimpels vlak boven je oog?

Zo te lezen in het midden op je voorhoofd, dan is het vrij normaal dat je rimpels ziet als je je wenkbrauwen optrekt. Of denk je dat je huid straks blijft als deze bewogen wordt?

Jeps op deze plek.
Ik heb gerookt en geblowd verder, maar daar ben ik al een tijdje trug mee gestopt. Het kan natuurlijk nu ook meer ovallen omdat ik mijn kop verbrand
heb, Ik vis namelijk nog al graag en een pet helpt dan ook niet vanwege de waterspiegeling Ik kan een foto maken ?
 
:roflol:

Heb zelf ook al paar flinke rimpels terwijl ik 20 ben... Het boeit me niet echt zolang ik er maar niet uitzie als iemand van 50.
 
Back
Naar boven