Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 18 February 2008, 16:23   #161
Dutch Bodybuilder

Geslacht: M
Karma Power: 3 iank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruwe
Stuur een bericht via MSN naar iank
Citaat:
Origineel gepost door flo28 Bekijk Post
Ik heb ook een lichte vorm van gyno en ik wil het weg laten halen. Kan iemand een goede chirurg aanbevelen? Heeft iemand ook slechte ervaringen gehad met deze ingreep?
Heb je een groot spaarvarken?
iank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2008, 18:24   #162
Novice

Leeftijd: 28
Karma Power: 0 flo28 is op een gedistingeerde weg
Nou ja...ik heb op internet gekeken en de ingreep kost ongeveer EUR 4000. Het is op zich best veel geld en ik wil natuurlijk een chirurg hebben die meer ervaring heeft met dit soort ingrepen (en bij voorkeur in Nederland).
Wordt deze ingreep helemaal niet vergoed door de verzekeraar?
flo28 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2008, 20:48   #163
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 3 iank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruwe
Citaat:
Origineel gepost door flo28 Bekijk Post
Nou ja...ik heb op internet gekeken en de ingreep kost ongeveer EUR 4000. Het is op zich best veel geld en ik wil natuurlijk een chirurg hebben die meer ervaring heeft met dit soort ingrepen (en bij voorkeur in Nederland).
Wordt deze ingreep helemaal niet vergoed door de verzekeraar?
Ik heb ff bij mijn zorgverzekering gekeken en er staat alleen vergoed bij medische indicatie. Dan zul je dus echt dikke gyno moeten hebben voor ze het vergoeden. Binnenkort ga ik zelf ook nog een x terug naar de huisarts, ik heb niet echt knikkers maar als ik erin knijp voel je wel gewoon iets hards en dat is zeker geen vet..
Oud 22 February 2008, 17:54   #164
Cool Novice

Karma Power: 0 whooopa is op een gedistingeerde weg
Een volledige bloedtest bied uitkomst, kan je direct zien of alles in orde is, of dat er misschien toch hormonale problemen aan ten grondslag liggen.
In mijn geval is mijn hormoonhuishouding naar de kloten door de fina.
Opereren is het laatste stadium, dit is veelal niet nodig tenzij je hormonen ok zijn, dit zal zelden zijn met gyno.
Gyno is vaak de T/DHT ratio tov E die niet goed is, kan ook een verhoogd progesteron zijn, eventueel prolactine. Hiermee heb je alle oorzaken wel gehad dus een bloedtest dan weet je zeker of je je zorgen moet maken of niet.
groet.
whooopa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2008, 18:59   #165
Dutch Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door whooopa Bekijk Post
Een volledige bloedtest bied uitkomst, kan je direct zien of alles in orde is, of dat er misschien toch hormonale problemen aan ten grondslag liggen.
In mijn geval is mijn hormoonhuishouding naar de kloten door de fina.
Opereren is het laatste stadium, dit is veelal niet nodig tenzij je hormonen ok zijn, dit zal zelden zijn met gyno.
Gyno is vaak de T/DHT ratio tov E die niet goed is, kan ook een verhoogd progesteron zijn, eventueel prolactine. Hiermee heb je alle oorzaken wel gehad dus een bloedtest dan weet je zeker of je je zorgen moet maken of niet.
groet.
Hoe staat het met jou ervoor, is er nog wat te doen aan die hormoonhuishouding?
Oud 4 March 2008, 14:33   #166
Dutch Bodybuilder

Even een update, vandaag langs de huisarts geweest nu snap ik het helemaal niet meer:

Ik het probleem uitgelegd, dus zij gaat voelen.. Zegt ze: nou wat je voelt, dat is inderdaad klierweefsel. Dit is heel normaal bij mannen en dat was het verhaal.. Er was verder niets aan te doen, en de enige oplossing was plastische chirurgie. Ook vond zij het er normaal uitzien, en er was geen sprake van een onbalans in de hormoonhuishouding omdat ik gewoon een normale kaaklijn en baardgroei heb..

Als het klierweefsel is dan is het toch gyno, of ben ik nou gek?
Oud 4 March 2008, 18:37   #167
Huge Freak
Elite Member

Akira's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 60
Akira is herboren als heerser van het SamsaraAkira is herboren als heerser van het SamsaraAkira is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Ja het is gyno, en nee andere mensen zijn niet zo bezig met hun fysiek als wij. Elk detail en elke verhouding moet kloppen voor ons. Ik denk dat je best een operatie ondergaat als je er vanaf wilt zijn.
Akira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2008, 16:08   #168
Dutch Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door Akira Bekijk Post
Ja het is gyno, en nee andere mensen zijn niet zo bezig met hun fysiek als wij. Elk detail en elke verhouding moet kloppen voor ons. Ik denk dat je best een operatie ondergaat als je er vanaf wilt zijn.
Dat is voor mij helaas niet te betalen...
Oud 1 April 2008, 20:00   #169
Cool Novice

Leeftijd: 22
Karma Power: 4 jorisssss zal spoedig beroemd wordenjorisssss zal spoedig beroemd worden
ik heb ook puffy nipples, om te kotsen is het.
Ik weet niet of deze wel wel gaan...

Hier is een filmje over gyno, bij sommigen lijken het gewoon puffy nipples zoals ik er bv heb bij anderen is het gewoon walgelijk.

See for yourself

YouTube - Gynecomastia Body Builder and Athlete Male Breast Reduction
jorisssss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2008, 20:14   #170
Cool Novice

luukskeeh's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 2 luukskeeh is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (3 foto's)
ja dit filmpje staat al een x gepost.
Oud 2 April 2008, 16:41   #171
Advanced Bodybuilder

bsbsbs's Avatar

Karma Power: 1 bsbsbs is een naam gekend door allenbsbsbs is een naam gekend door allenbsbsbs is een naam gekend door allenbsbsbs is een naam gekend door allenbsbsbs is een naam gekend door allenbsbsbs is een naam gekend door allenbsbsbs is een naam gekend door allenbsbsbs is een naam gekend door allen
heb ik ook, mooie borst als ze klein zijn(bij kou), vieze borst wanneer ze groot zijn(bij hitte)....dus ook niet zo leuk om in een wit strak shirtje te lopen waar ze doorheen schijnen

even voor de duidelijkheid, ik heb dus niks hards hè, alleen wat grotere tepels + beetje vet wat wegtrekt als die tepels krimpen, waar dat vet dan heen gaat begrijp ik zelf ook niet helemaal, waarschijnlijk trekt de huid gewoon strak(en is het dus ook niet echt vet maar gewoon huid)

Laatst aangepast door bsbsbs : 2 April 2008 om 16:55.
bsbsbs is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 15:21   #172
Novice
Elite Member

Karma Power: 0 BadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te wordenBadPritt heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door bsbsbs Bekijk Post
heb ik ook, mooie borst als ze klein zijn(bij kou), vieze borst wanneer ze groot zijn(bij hitte)....dus ook niet zo leuk om in een wit strak shirtje te lopen waar ze doorheen schijnen

even voor de duidelijkheid, ik heb dus niks hards hè, alleen wat grotere tepels + beetje vet wat wegtrekt als die tepels krimpen, waar dat vet dan heen gaat begrijp ik zelf ook niet helemaal, waarschijnlijk trekt de huid gewoon strak(en is het dus ook niet echt vet maar gewoon huid)
Ik heb hetzelfde qua 'symptomen'.
Toen ik een heel laag vetpercentage had (denk nog wel onder de 10) had ik het niet. Nu heb ik tussen de 15% en 20% (geschat, moet nog eens laten meten) en heb ik hetzelfde 'probleem' als jij. Ben eigenlijk niet echt dik, mijn vingers blijven gewoon echt smal/knokig. Maar het lijkt net alsof er naar verhouding teveel vet bij de borst gaat zitten.

Jammer dat er geen makkelijke oplossing is. Als ik het koud heb zijn ze echt een stuk beter en gewoon plat, als het warm is zijn wel een hele CM dik(ker).
Dus bf% verlagen toch de enige optie?
BadPritt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 16:53   #173
Dutch Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door BadPritt Bekijk Post
Ik heb hetzelfde qua 'symptomen'.
Toen ik een heel laag vetpercentage had (denk nog wel onder de 10) had ik het niet. Nu heb ik tussen de 15% en 20% (geschat, moet nog eens laten meten) en heb ik hetzelfde 'probleem' als jij. Ben eigenlijk niet echt dik, mijn vingers blijven gewoon echt smal/knokig. Maar het lijkt net alsof er naar verhouding teveel vet bij de borst gaat zitten.

Jammer dat er geen makkelijke oplossing is. Als ik het koud heb zijn ze echt een stuk beter en gewoon plat, als het warm is zijn wel een hele CM dik(ker).
Dus bf% verlagen toch de enige optie?
Ja, het ligt eraan.. volgens mijn dokter is er dus nog een verschil tussen gyno, klierweefsel en vet..

ik heb geen gyno, wel vermeerderd/dik klierweefsel volgens haar.. tuurlijk zal het wel minder worden als je lager in BF komt, maar dat klierweefsel blijft gewoon zitten..
Oud 9 May 2008, 17:45   #174
Cool Novice

switch's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 1 switch is gewoon erg aardigswitch is gewoon erg aardigswitch is gewoon erg aardigswitch is gewoon erg aardigswitch is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door iank Bekijk Post
Ja, het ligt eraan.. volgens mijn dokter is er dus nog een verschil tussen gyno, klierweefsel en vet..

ik heb geen gyno, wel vermeerderd/dik klierweefsel volgens haar.. tuurlijk zal het wel minder worden als je lager in BF komt, maar dat klierweefsel blijft gewoon zitten..

tuurlijk is er een verschil tussen.

Ik had ook serieuze gyno en het kwam niet door trainen of dik zijn, maar gewoon genetisch bepaald, mijn vader heeft het namelijk ook.
Ben dan geopereerd: de operatie kostte 2500 euro... Gelukkig heb ik toffe ouders waarop ik kan steunen. het weghalen van de klieren was bij mij voor 100% terugbetaald maar de lipo niet.

Ik ben er zeer tevreden mee want zie er eigenlijk niets meer van...
switch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 20:34   #175
Dutch Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door switch Bekijk Post
tuurlijk is er een verschil tussen.

Ik had ook serieuze gyno en het kwam niet door trainen of dik zijn, maar gewoon genetisch bepaald, mijn vader heeft het namelijk ook.
Ben dan geopereerd: de operatie kostte 2500 euro... Gelukkig heb ik toffe ouders waarop ik kan steunen. het weghalen van de klieren was bij mij voor 100% terugbetaald maar de lipo niet.

Ik ben er zeer tevreden mee want zie er eigenlijk niets meer van...
wat is het verschil tussen gyno en verdikt klierweefsel?
Oud 10 May 2008, 19:40   #176
Novice

Friddi's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 0 Friddi is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door iank Bekijk Post
wat is het verschil tussen gyno en verdikt klierweefsel?
Gyno is gewoon een te grote hoeveelheid klierweefsel bij het borstgebied, waardoor je dus borstvorming krijgt. Heb het zelf ook gehad en is schitterend weg gehaald.
Friddi is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 01:50   #177
Cool Novice

SynQ's Avatar

Karma Power: 1 SynQ zal spoedig beroemd wordenSynQ zal spoedig beroemd worden
En dit is meestal aangeboren of krijg je door AAS te nemen?
Niet door vochthoudende middelen zoals creatine of ook?

Als ik dit moest hebben en het stoort mij echt, dan intresseert het me eerlijk gezegd geen reet dat ik daar 3000€ voor moet neertellen, maar het zal in ieder geval weg zijn...
SynQ is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 08:06   #178
Cool Novice

Gosha's Avatar

Leeftijd: 17
Blog Berichten: 1
Karma Power: 1 Gosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zichGosha heeft een spectaculair aura over zich
gyno komt door puberteit maar trekt vaak weer weg en het kan ook door aas veroorzaakt worden maar niet door creatine
Gosha is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 09:55   #179
Novice

Friddi's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 0 Friddi is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door SynQ Bekijk Post
En dit is meestal aangeboren of krijg je door AAS te nemen?
Niet door vochthoudende middelen zoals creatine of ook?

Als ik dit moest hebben en het stoort mij echt, dan intresseert het me eerlijk gezegd geen reet dat ik daar 3000€ voor moet neertellen, maar het zal in ieder geval weg zijn...
Het kan idd door beide komen. Bij mij kwam het door de pubertijd. Wel is het zo dat het aangeboren vaak wat extremere borstvorming is dan door het gebruik van bijv aas. Mocht je willen weten waar ik het heb laten doen, stuur me dan ff een berichtje dan stuur ik je alle info. Het is idd elke cent waard, ik weet hoe klote het is.
Friddi is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 14:41   #180
Dutch Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door Friddi Bekijk Post
Gyno is gewoon een te grote hoeveelheid klierweefsel bij het borstgebied, waardoor je dus borstvorming krijgt. Heb het zelf ook gehad en is schitterend weg gehaald.
Dat zeg ik toch, volgens mijn dokter heb ik wel een grote hoeveelheid klierweefsel maar geen gyno.
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels