| | #101 |
| Cool Novice | 7 January 2008, 13:26 #77 whooopa Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Posts: 25 Karma Power: 0 Re: puffy nipples -------------------------------------------------------------------------------- O ja en als je nog maar 19 bent zal het naar alle waarschijnlijkheid vanzelf wel wegtrekken, maar die zekerheid kan ik je niet geven jammer genoeg. -------------------------------------------------------------------------------- Puffy is een start van een dikke a cup, begin van gyno maar vaak net zo moeilijk misschien wel moeilijker weg te krijgen. En dat testen gebruik je fantasie even, heb je die niet doe dan google ma. pffffff ----------------------------------------------------------------------------------- Vind je dit niet wat tegenstrijdig? |
| | |
| | #102 |
| Dutch Bodybuilder | ik heb wel een x bloedonderzoek laten doen, maar volgens mij is toen alleen me testosteron level, schildklier en lever getest.. Dat moest volgens mij en de huisarts zei dat alles goed was.. |
| | |
| | #103 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
die levels kun je idd laten testen via bloedonderzoek.. | |
| | |
| | #104 |
| Advanced Bodybuilder | Hoe krijg je die pfuffy nipples nu eigenlijk? door te kuren? door bepaalde suppl te pakken?
__________________ Training is a way of living.. |
| | |
| | #105 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #106 |
| Cool Novice | zijn die puffy nipples door aromasin of andere hormoon beinvloedende medicijnen, als je deze aandoening van je zelf hebt nou te verminderen? ook al heb je het al een paar jaar of hoe zit dat nou precies :O kun je doormiddel van bepaalde symptomen merken dat je hormonen niet in balans zijn ? ofzo. iemand die dit misschien weet |
| | |
| | #107 |
| Dutch Bodybuilder | Hoe staat het met de vorderingen? |
| | |
| | #108 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 1 | YouTube - Gynecomastia Body Builder and Athlete Male Breast Reduction dit dus ... heb er gelukkig zelf geen last van ... |
| | |
| | #109 |
| Dutch Bodybuilder | @ whooopa: hoe staat het ermee? |
| | |
| | #110 |
| Cool Novice | idd ben ook wel benieuwd |
| | |
| | #111 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 1 |
__________________ In de kut! -8 |
| | |
| | #112 |
| Cool Novice | als je het mij vraagt is het bullshit een beetje in de trend van Verleid iedere vrouw - datingtips voor mannen |
| | |
| | #113 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2003 Locatie: In het Kwarkvak van de AH Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Krijg je bij verkeerd (overdoseren etc) A.s.,prohormonen gebruik of als je erg gevoelig voor aromatiserende middelen bent kan je het ook krijgen.Verder kan je het ook overhouden aan je pubertijd.Ik heb er zelf ook last van.Ga deze zomer is kijken of het met goed cutten misschien minder wordt anders ga ik langs de doc. voor een doorverwijzing aangezien ik het al heb vanaf mijn 15e en het me zwaar irriteert.
__________________ 12 weeks Cutlog met Retain2,DCP,Redline,Thyrocuts II http://forum.dutchbodybuilding.com/f...e-caps-160149/ Marcus Ruhl: "I love to shock people" |
| | |
| | #114 |
| Cool Novice | ik denk dat ik naar de dokter ga en hem die methode van whoppa laat bestuderen en hem ga vragen mij daar in te begeleiden of zo ik ga niet weer deze zomer rond lopen met een verkachte tepel |
| | |
| | #115 |
| Dutch Bodybuilder | Tja, ik zit er ook over te denken om naar de huisarts te gaan.. Het probleem is alleen dat ik vorig jaar al geweest ben, me bloed gemeten is en er al een mamografie gemaakt is waar volgens hun niks te zien was er was alleen vet op m'n borst.. Het enige is dat als ik in me tepel knijp, voel ik geen knobbeltje van gyno maar het is hard en voelt niet zo aan als bijv. het vet op m'n buik.. Is dat bij iedereen zo? |
| | |
| | #116 |
| Advanced Bodybuilder | Bij mij is het super zacht, tenzij ik er in knijp of het koud heb, dan zijn het harde strakke puntjes, zoals ik ze graag de hele dag zou willen hebben. 99% van de dag lijkt het net of ik dikke tietjes heb
__________________ 18jr | 1,88m | 87kg Squat: 80kg BP: 95kg DL: 140kg Bent over row: 75kg Standing Military Press: 62kg Traint sinds maart '07 Status: Cut! The only people who are gifted, are those who are truly motivated! OBAMA FOR PRESIDENT! |
| | |
| | #117 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #118 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
Heb ik ook! Eerlijk gezegd hebben ik en al mijn broers pseudo gyeacomastea in combinatie met puffy nipples eigen theorie: het heeft zowiezo te maken met aanleg, en of je een eco/meso/ of endo bent, want voornamelijk vetzakkies hebben er last van alhoewel dit in de BB wereld niet helemaal waar is, omdat de meeste puffy nipples/gyno door te slikken van prohormonen/anabolen komt in deze kringen. Daarnaast denk ik dat een oorzaak ervan is: Aanleg+ wat er allemaal wel niet in voeding wordt gestopt deze dagen, tomaten die 4x groter zijn dan hun originele vorm, appels die mooi glimmen, kippen die ander half x zo groot zijn als de normale kip, allemaal door toediening en 'tweaking" van hormonen en troep in hun voedsel... Pseudo gyno= Vetophoping onder de borst Puffy nipples= Olifanten tepels MAar idd, als ik stijfe tepels heb, ziet het er werkelijk waar veel beter uit Op bodybuilding.com lopen hier ook topics over.. Het schijnt dat dat je sommige middeltjes in neemt de puffyness verdwijnt een of andere "Active Extreme" pilletje... maarja, je weet het nooit, en je kan ook allerlei combinaties van troep inslikken, maarja dat moet je zelf maar uitzoeken
__________________ In de kut! -8 Laatst aangepast door yyyounes : 16 January 2008 om 20:03. | |
| | |
| | #119 | |
Karma Power: 1 | Citaat:
hehe rofl het heeft wel dezelfde opmaak enzo
__________________ In de kut! -8 | |
| | |
| | #120 |
| Cool Novice | ja heel de opbouw van de site en de wanhopige kreten vind ik overheen komen. Ik denk dat ik een boek ga uitbrengen over hoe je in 2 maanden tijd je penis met 3 cm kan vergroten. Of zouden deze mensen mij al voor zijn? |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |