| | #81 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #82 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Aromasin 20/25mg tabl verkrijgbaar bij de verschillende pharma weet niet of ik die hier kan/mag noemen. advies is 10mg om de dag nemen kijk hoe je hier op reageert droge gewrichten lethargish gevoel denk niet dat je dat krijgt bij deze dosering zowel verlagen naar 5mg. Cabaser(cabercoline) 1mg tablet zorg dat je tablets krijgt ipv vloeistof ivm houdbaarheid, ook kijken bij de pharma 3 dagen .5 en dan om de 3 dagen .5 bijwerking geen. |
| | |
| | #83 |
Karma Power: 0 | Ben zelf een week bezig, dus in elk geval te vroeg om te zeggen na 4 week zou je duidelijk verschil moeten zien, kan langer duren om het weg te krijgen. |
| | |
| | #84 |
| Dutch Bodybuilder | Wie van de mensen met puffy nipples gebruikt regelmatig cannabis? Ik vraag het me af omdat ik er ook wel last van heb en toch ook al wel wat heb gerookt in men leven. Ik ben niet zeker of dit er een invloed op heeft maar als het door volledig te stoppen met cannabis gebruik weggaat zal ik het zeker overwegen. |
| | |
| | #85 |
| Freaky Bodybuilder | Ik heb er ook last van en ik rook geen cannabis meer
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. 1RM: Squat: 230kg // Bench: 130kg // Deadlift: 280kg // Totaal: 640kg mijn log // mijn foto's // Ironville blog |
| | |
| | #86 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #87 |
| Dutch Bodybuilder | nooit gedaan.. |
| | |
| | #88 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Is deze medicatie vrij verkrijgbaar of alleen op recept? |
| | |
| | #89 |
Karma Power: 0 | Alles is verkrijgbaar als je weet waar te zoeken, maar in alle ernst het zijn medicijnen waarvoor je een recept nodig hebt, net als nolvadex nova ari letro elk product wat men gebruikt in pct. Alle zijn meds die het hormoonsysteem beinvloeden ook hierdoor zal een huisarts of minder competente endo, niet snel gebruik hiervan willen maken, omdat het niet de regel is. En in hun ogen vaak niet storend. |
| | |
| | #90 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 1 | ondervindt je zelf al enige bijwerking? |
| | |
| | #91 |
Karma Power: 0 | Als je teveel ai gebruikt kan je last krijgen van o.a gewrichten, lethargy zullen wel meer bijwerkingen zijn moet je even zoeken de gebruikelijke, maar deze zijn met aromasin minimaal, en het is de bedoeling dat je wel wat aromatase in je lichaam houdt dus kijken wat voor jouw het beste werkt. Bijwerking is dosering minderen. Zelf wel last bij 20mg eod bij 5mg geen last meer voor mij dus dat hou ik aan. |
| | |
| | #92 |
Karma Power: 1 | Als jij je vorderingen blijft posten zul je een hoop mensen een plezier doen denk ik. Verder wil ik je succes wensen en misschien blijkt dit wel de oplossing voor vele,..... Tot dusver bedankt dat je dit deelt met ons. |
| | |
| | #93 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2003 Locatie: In het Kwarkvak van de AH Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Heb je enkele sites of onderzoeken die deze methode onderbouwen whoopa?
__________________ 12 weeks Cutlog met Retain2,DCP,Redline,Thyrocuts II http://forum.dutchbodybuilding.com/f...e-caps-160149/ Marcus Ruhl: "I love to shock people" |
| | |
| | #94 |
Karma Power: 0 | Jawel maar dan ben ik wel een beetje tyd nodig om alles op te zoeken, wat ik ook belangerijk vind zijn de onafhankelijke bevindingen, van tientallen mensen met meer dan positieve ervaringen met dit protocol. De mensen die geen progressie zien, is vaak te wijten aan het feit dat ze het geduld of de dicipline niet hebben om het de vereiste tyd vol te houden. Laatst aangepast door whooopa : 7 January 2008 om 21:32. |
| | |
| | #95 |
| Cool Novice | ik heb inderdaad zoiets gelezen via google, maar ik kon niet zeker zeggen of dit voor mensen gold die dit aan een kuurtje hadden overgehouden of gewoon gyno van zich zelf hebben... zijn er nog andere zaken waar je je aan moet houden of rekening mee moet houden bijv met je voedsel als je dit probeerdt. @whoopa heb je gyno overgehouden aan een kuur, en wat zou je dat kosten voor deze hele behandeling? voor de rest laat ons ma wat weten of het werkt |
| | |
| | #96 |
| Dutch Bodybuilder | Kan je niet je testosteron/oestrogeen levels laten testen, zodat je zeker weet dat het werkt.. Ik vindt het een beetje zonde om die zooi te gaan slikken terwijl je nog geneens zeker weet of het helpt.. |
| | |
| | #97 |
Karma Power: 0 | Ik denk als je engels goed is hier te beginnen. Puffy nipples - Bodybuilding.com Forums Mijn gyno heb ik niet van een kuur, heb je die wel eigen schuld, voor mij is het fina plus kloten tribulus geweest(ook eigen schuld). Mensen die ze niet hebben zijn weinig tot niet geintresseerd, en terecht daarom misschien dat er geen die hards, vets, mensen met know how van deze producten hier reageren. In mijn geval(en in een hoop gevallen denk ik) zijn het de ducts die ieder man heeft gezwollen of gevuld met al dan niet vloeistof, zo voelde het in elk geval toen ik ze bijna gratis kreeg. Waarschijnlijk is dat als je ze niet altyd al hebt gehad, dat ze met de tyd wel wegtrekken het is geen klierspoel maar in de meeste gevallen 2 kut buisjes die ieder heeft alleen gevuld of geagiteerd. De tyd waarin deze gaan wegtrekken is alleen voor elk verschillend en dit kan jaren duren, en hangt ervan af hoelang je hier op wilt wachten wooohoooooo hormoontjes. Laatst aangepast door whooopa : 10 January 2008 om 13:19. |
| | |
| | #98 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
Tip zoek de dingen op die je getest wilt hebben, schrijf ze op want de gemiddelde endo kan het net zoals de rest ook geen ruk schelen, feit is het is niet normaal en hoeft er niet te zijn. | |
| | |
| | #99 |
| Cool Novice | Mensen, hebben we het nou over de gyno variant of over de puffy nippels. Het lijkt me een wezelijk verschil. Het verbaast me dat al deze producten zonder recept zijn te verkrijgen. Hoe kun je je oestrogeen en testostron level laten testen? gaat dat dmv een bloed onderzoek of hoe moet ik dat zien? |
| | |
| | #100 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
En dat testen gebruik je fantasie even, heb je die niet doe dan google ma. pffffff | |
| | |