Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 7 January 2008, 13:45   #81
Dutch Bodybuilder

Geslacht: M
Karma Power: 3 iank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruwe
Stuur een bericht via MSN naar iank
Citaat:
Origineel gepost door whooopa Bekijk Post
Als het nu niet erger wordt bij jouw is je hormoonhuishouding waarsch stabiel, dus zou het niet terug moeten komen nee.
Oke, wat voor soort pillen zijn het dan en waar moet je die halen? Ben je zelf al klaar ermee?
iank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2008, 14:01   #82
Cool Novice

Karma Power: 0 whooopa is op een gedistingeerde weg
Aromasin 20/25mg tabl verkrijgbaar bij de verschillende pharma weet niet of ik die hier kan/mag noemen.
advies is 10mg om de dag nemen kijk hoe je hier op reageert droge gewrichten lethargish gevoel denk niet dat je dat krijgt bij deze dosering zowel verlagen naar 5mg.
Cabaser(cabercoline) 1mg tablet zorg dat je tablets krijgt ipv vloeistof ivm houdbaarheid, ook kijken bij de pharma 3 dagen .5 en dan om de 3 dagen .5 bijwerking geen.
whooopa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2008, 14:03   #83
Cool Novice

Ben zelf een week bezig, dus in elk geval te vroeg om te zeggen na 4 week zou je duidelijk verschil moeten zien, kan langer duren om het weg te krijgen.
Oud 7 January 2008, 17:14   #84
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 23
Karma Power: 2 Michelangelo85 is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (2 foto's)
Wie van de mensen met puffy nipples gebruikt regelmatig cannabis? Ik vraag het me af omdat ik er ook wel last van heb en toch ook al wel wat heb gerookt in men leven. Ik ben niet zeker of dit er een invloed op heeft maar als het door volledig te stoppen met cannabis gebruik weggaat zal ik het zeker overwegen.
Michelangelo85 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2008, 17:19   #85
Freaky Bodybuilder
Powerlifter Strongman

snoob's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 21
snoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (27 foto's)
Ik heb er ook last van en ik rook geen cannabis meer
snoob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2008, 17:21   #86
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 2 Michelangelo85 is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door snoob Bekijk Post
Ik heb er ook last van en ik rook geen cannabis meer
Je doet het nu niet meer maar had je er ervoor ook last van? Ik kan mij herinneren dat ik vroeger in de puberteit gyno heb gehad en dat het toen is weggegaan, alleen zijn die puffy nipples altijd gebleven.
Michelangelo85 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2008, 17:47   #87
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 3 iank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruwe
nooit gedaan..
Oud 7 January 2008, 18:50   #88
Cool Novice

Oempf's Avatar

Leeftijd: 34
Karma Power: 1 Oempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardig
Is deze medicatie vrij verkrijgbaar of alleen op recept?
Oempf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2008, 18:59   #89
Cool Novice

Alles is verkrijgbaar als je weet waar te zoeken, maar in alle ernst het zijn medicijnen waarvoor je een recept nodig hebt, net als nolvadex nova ari letro elk product wat men gebruikt in pct. Alle zijn meds die het hormoonsysteem beinvloeden ook hierdoor zal een huisarts of minder competente endo, niet snel gebruik hiervan willen maken, omdat het niet de regel is.
En in hun ogen vaak niet storend.
Oud 7 January 2008, 19:04   #90
Cool Novice

Oempf's Avatar

Karma Power: 1 Oempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardigOempf is gewoon erg aardig
ondervindt je zelf al enige bijwerking?
Oud 7 January 2008, 19:16   #91
Cool Novice

Als je teveel ai gebruikt kan je last krijgen van o.a gewrichten, lethargy zullen wel meer bijwerkingen zijn moet je even zoeken de gebruikelijke, maar deze zijn met aromasin minimaal, en het is de bedoeling dat je wel wat aromatase in je lichaam houdt dus kijken wat voor jouw het beste werkt. Bijwerking is dosering minderen.
Zelf wel last bij 20mg eod bij 5mg geen last meer voor mij dus dat hou ik aan.
Oud 7 January 2008, 19:23   #92
Cool Novice

Oempf's Avatar

Als jij je vorderingen blijft posten zul je een hoop mensen een plezier doen denk ik.
Verder wil ik je succes wensen en misschien blijkt dit wel de oplossing voor vele,.....
Tot dusver bedankt dat je dit deelt met ons.
Oud 7 January 2008, 20:58   #93
Competitive Bodybuilder

redhead's Avatar

Karma Power: 9 redhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te wordenredhead heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Heb je enkele sites of onderzoeken die deze methode onderbouwen whoopa?

Marcus Ruhl: "I love to shock people"
redhead is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2008, 21:21   #94
Cool Novice

Jawel maar dan ben ik wel een beetje tyd nodig om alles op te zoeken, wat ik ook belangerijk vind zijn de onafhankelijke bevindingen, van tientallen mensen met meer dan positieve ervaringen met dit protocol.
De mensen die geen progressie zien, is vaak te wijten aan het feit dat ze het geduld of de dicipline niet hebben om het de vereiste tyd vol te houden.

Laatst aangepast door whooopa : 7 January 2008 om 21:32.
Oud 8 January 2008, 20:22   #95
itz
Cool Novice

Leeftijd: 19
Karma Power: 2 itz is op een gedistingeerde weg
ik heb inderdaad zoiets gelezen via google, maar ik kon niet zeker zeggen of dit voor mensen gold die dit aan een kuurtje hadden overgehouden of gewoon gyno van zich zelf hebben... zijn er nog andere zaken waar je je aan moet houden of rekening mee moet houden bijv met je voedsel als je dit probeerdt.

@whoopa heb je gyno overgehouden aan een kuur, en wat zou je dat kosten voor deze hele behandeling?

voor de rest laat ons ma wat weten of het werkt
itz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 January 2008, 16:44   #96
Dutch Bodybuilder

Kan je niet je testosteron/oestrogeen levels laten testen, zodat je zeker weet dat het werkt.. Ik vindt het een beetje zonde om die zooi te gaan slikken terwijl je nog geneens zeker weet of het helpt..
Oud 10 January 2008, 13:03   #97
Cool Novice

Wink

Ik denk als je engels goed is hier te beginnen.
Puffy nipples - Bodybuilding.com Forums

Mijn gyno heb ik niet van een kuur, heb je die wel eigen schuld, voor mij is het fina plus kloten tribulus geweest(ook eigen schuld).
Mensen die ze niet hebben zijn weinig tot niet geintresseerd, en terecht daarom misschien dat er geen die hards, vets, mensen met know how van deze producten hier reageren.

In mijn geval(en in een hoop gevallen denk ik) zijn het de ducts die ieder man heeft gezwollen of gevuld met al dan niet vloeistof, zo voelde het in elk geval toen ik ze bijna gratis kreeg.
Waarschijnlijk is dat als je ze niet altyd al hebt gehad, dat ze met de tyd wel wegtrekken het is geen klierspoel maar in de meeste gevallen 2 kut buisjes die ieder heeft alleen gevuld of geagiteerd.
De tyd waarin deze gaan wegtrekken is alleen voor elk verschillend en dit kan jaren duren, en hangt ervan af hoelang je hier op wilt wachten wooohoooooo hormoontjes.

Laatst aangepast door whooopa : 10 January 2008 om 13:19.
Oud 10 January 2008, 13:26   #98
Cool Novice

Citaat:
Origineel gepost door iank Bekijk Post
Kan je niet je testosteron/oestrogeen levels laten testen, zodat je zeker weet dat het werkt.. Ik vindt het een beetje zonde om die zooi te gaan slikken terwijl je nog geneens zeker weet of het helpt..
Tuurlijk kan dit, verbaasd me dat je dit nog niet hebt gedaan.
Tip zoek de dingen op die je getest wilt hebben, schrijf ze op want de gemiddelde endo kan het net zoals de rest ook geen ruk schelen, feit is het is niet normaal en hoeft er niet te zijn.
Oud 10 January 2008, 13:35   #99
Cool Novice

luukskeeh's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 2 luukskeeh is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (3 foto's)
Mensen, hebben we het nou over de gyno variant of over de puffy nippels. Het lijkt me een wezelijk verschil.

Het verbaast me dat al deze producten zonder recept zijn te verkrijgen.

Hoe kun je je oestrogeen en testostron level laten testen? gaat dat dmv een bloed onderzoek of hoe moet ik dat zien?
luukskeeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2008, 13:47   #100
Cool Novice

Citaat:
Origineel gepost door luukskeeh Bekijk Post
Mensen, hebben we het nou over de gyno variant of over de puffy nippels. Het lijkt me een wezelijk verschil.

Het verbaast me dat al deze producten zonder recept zijn te verkrijgen.

Hoe kun je je oestrogeen en testostron level laten testen? gaat dat dmv een bloed onderzoek of hoe moet ik dat zien?
Puffy is een start van een dikke a cup, begin van gyno maar vaak net zo moeilijk misschien wel moeilijker weg te krijgen.
En dat testen gebruik je fantasie even, heb je die niet doe dan google ma.
pffffff
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels