| | #61 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Is dit zo? |
| | |
| | #62 |
| Advanced Bodybuilder | Ik heb er ook last van Edit: als ik er in hard knijp gaat het bij mij ook gelijk weg.
__________________ 18jr | 1,88m | 87kg Squat: 80kg BP: 95kg DL: 140kg Bent over row: 75kg Standing Military Press: 62kg Traint sinds maart '07 Status: Cut! The only people who are gifted, are those who are truly motivated! OBAMA FOR PRESIDENT! |
| | |
| | #63 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Kun je het met nolvadex ook gewoon wegkrijgen? |
| | |
| | #64 |
| Cool Novice | manne, ik heb dus alleen aan me rechter tepel echt vrij bizar.Ik vind me lichaam niet te dik zit nu op 16 % hoeveel moet ik zakken voor het minder wordt? |
| | |
| | #65 |
| Dutch Bodybuilder | Is niks van te zeggen, toen ik op 10-11 zat had ik het ook nog.. Ik heb wel het idee dat het minder word naarmate ik ouder word/harder train.. |
| | |
| | #66 |
| Cool Novice | indien je niet hebt gekuurd kun je gyno laten vergoeden, ma aan de puffy nipples doen ze dus volgens mij niks en de resultaten als ik dat hier zo hoor zijn ook niet bepaald om over na huis te schrijven. heeft iemand dan hier ook wel positieve resultaten gehad aan een gyno operatie via de huisarts enz. dus niet plastische chirurgie greetz |
| | |
| | #67 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: België Leeftijd: 88 Geslacht: M
Karma Power: 9 | ik heb het ook, geen gyno maar wel puffy nipples, hier helpt nolvadex of arimidex niet tegen, zelfs in wedstrijdshape heb ik er nog last van en dan sta ik echt niet hoger dan 4%, leren mee leven of plastisch chirurg |
| | |
| | #68 |
| Dutch Bodybuilder | heb er ook last van.. ook als ik op 5% sta in de zomer zie je het nog.. het is gewoon vet onder de tepel.. zwaar irritant.. |
| | |
| | #69 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Heb er ook last van inderdaad, heel vervelend maar niks aan te doen. Behalve het koud hebben Tshirtjes staan daardoor ook niet mooi, want je ziet altijd m'n tepels, lijkt alsof ik echt heel dik ben. Je kan bijvoorbeeld wel overhemden aantrekken, daar zie je het bij mij niet in.
__________________ BB Blog |
| | |
| | #70 |
| Cool Novice | als mijn tepel hard is vind ik de vorm van mijn bost ook veel beter uit komen .. weet niet of dat tussen me oren zit of dat het ook werkelijk waar is |
| | |
| | #71 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Je kan hiervoor een ai nemen bijv aromasin in lage dosis bv 5mg om de dag voor nemen, gecombineerd met cabaser 0.5 mg elke 3 dagen en dit zal helpen nadeel gaat wel 2a3maand duren. |
| | |
| | #72 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #73 |
| Cool Novice | dus zo simpel is het? ik zet hier wel mn vraagtekens bij. Spreek je u it eigen ervaring of hoe kom je aan die wijsheid? |
| | |
| | #74 |
Karma Power: 0 | Ik kom aan die weisheid, omdat ik met hetzelfde probleem zit veel op buitenlandse site,s heb gezeten de afgelopen 2 jaar. Een ding wat kan helpen is letro geen aanrader veel te straf, deze nipps heb je gekregen door aromatase als je teveel oestorgeen ivt testosteron hebt krijg je aromatase proces vervrouwelijking kliergroei vet op klotenplaatsen noem maar op puffy nipps is geen vet, maar een klier die is gezwollen en een beetje vet. van tribulus zijn weinig problemen, als je eigen testosteron hoog zit, tribulus doet niks voor testosteron maar wel verhoogd het oestorgeen(oestradiol) wetenschappelijk bewezen. Problemen ga je krijgen als je zelf een laag testosteron hebt en dit erbij gaat nemen, zoals bij mij. Als je en aromatase inhibitor neemt, bijv aromasin vanwege de lage bijwerkingen geprefereerd, krijg je een toestand in je lichaam waarbij je zolang je het neemt meer testosteron in je lichaam hebt en minder oestrogeen. Deze verhouding zal op den duur gaan zorgen dat je kliergroei vermindert en zelfs helemaal kan wegtrekken, voorwaarde is wel dat je dit minimaal 4 tot 6 weken moet volhouden dan ga je zeker resultaat zien, hoewel het langer kan duren voordat het volledig wegtrekt. Zijn een hele hoop mensen wereld wijd die dit doen en succes ratio ligt ongeveer op 100% ziet voorruitgang 50 % trekt helemaal weg en de rest zit er tussen in. Prolactine is onlosmakelijk verbonden met puffy nipps, het zorgt voor instandhouding veelal van dit fenomeen en als je deze ook onderdrukt dmv bijv cabaser gaat het process veelal sneller. Zelf ben ik ook sinds kort hiermee bezig, enigste nadeel vindt ik dat de hormoon verhouding die je creeert is niet normaal in je lichaam en voel me dan ook wat anders als normaal komt omdat je aromaste inhibit en dit wil je niet teveel doen dan krijg je last van gewrichten lethargy en shit. Het is zaak om de dosering te vinden waarmee jij je prettig blijft voelen en dit liefst 2 maand vol te houden. Figthing gyno is no joke and ai,s arnt like candy Feit is dat heelveel mensen dit met succes gebruiken voor puffy shit en zelfs dikke gyno. als er nog vragen zijn beantwoordt ik deze graag |
| | |
| | #75 |
| Cool Novice | dus als ik het goed begrijp is mijn oestrogeen level te hoog ivt mijn testostron level? Ik zie dit persoonlijk niet zo zitten als dit een veelgebruikte methode zou zijn waarom heeft mijn behandelend arts me dan niet op deze methode gewezen? Ik hou in de gaten hoe mensen er op zullen reageren hier. Ik ben wel benieuwd ! bedankt voor je bijdrage WHooopa |
| | |
| | #76 |
Karma Power: 0 | Naar alle waarschijnlijkheid wel, maar dit hoeft nu niet meer het geval te zijn toen je ze kreeg in elk geval wel jah. Het is zaak om zon hormoonhuishouding te creeren waarin je test hoger ligt dan oestro door aromatase te inhibiten kan je het proces omkeren. Zijn weinig artsen die het intressant vinden puur cosmetisch, en vaak weinig verstand van hebben tot in detail. |
| | |
| | #77 |
Karma Power: 0 | O ja en als je nog maar 19 bent zal het naar alle waarschijnlijkheid vanzelf wel wegtrekken, maar die zekerheid kan ik je niet geven jammer genoeg. |
| | |
| | #78 |
| Cool Novice | ja het is ook vrij vreemd want ik heb het maar aan 1 kant. Op links heb ik het nog nooit gehad |
| | |
| | #79 |
| Dutch Bodybuilder | maar het trekt dus weg als je (tijdelijk) je hormoonhuishuiding veranderd, komt het weer terug als je stopt met die spullen? En met wat kan je die spullen vergelijken wat je neemt, met een soort kuurtje? |
| | |
| | #80 |
Karma Power: 0 | Als het nu niet erger wordt bij jouw is je hormoonhuishouding waarsch stabiel, dus zou het niet terug moeten komen nee. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |