Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 29 April 2007, 11:36   #21
Dutch Bodybuilder

Onemike's Avatar

Leeftijd: 22
Geslacht: M
Karma Power: 3 Onemike is een prachtig lichtbakenOnemike is een prachtig lichtbakenOnemike is een prachtig lichtbakenOnemike is een prachtig lichtbakenOnemike is een prachtig lichtbakenOnemike is een prachtig lichtbaken
Ik heb er ook last van, als me tepels niet hard zijn dan zijn ze een beetje puntig.
Als ze hard worden, zien ze er normaal uit hieruit kan ik wel concluderen dat het gewoon vet zal zijn. Toen ik een minder hoog vetpercentage had was het ook in mindere mate (ik ben nooit echt helemaal droog gegaan, maar wel een paar procenten lager in vet, en het zag er al beter uit)

Volgens mij als je gyno hebt verandert dit niet, harde tepels of niet.
Onemike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2007, 19:57   #22
Huge Freak
Powerlifter Gewichtheffer

Tjok's Avatar

Karma Power: 38
Tjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma KingTjok is DBB's Karma King
Je kan ook gewoon een kleine tepelpiercing in beide tepels doen, hierdoor blijven ze 'mooi'...Als cutten onder de 10% het niet niet voor je doet.
Tjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2007, 20:02   #23
Novice

Leeftijd: 26
Geslacht: V
Karma Power: 0 red pimpernel is op een gedistingeerde weg
LS,

Ik ben onbekend maar heb van puffy niples gehoord.ik lees over cutten en gyno.Wat wordt hiemede bedoeld

red pimpernel
red pimpernel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 09:32   #24
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Karma Power: 60 Big T heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
Dit heeft niets met spieren of vet te maken, is gewoon de borstklier achter tepelhof mogelijk gepaard met wat vocht en bindweefsel. Je kan er alleen vanaf geraken dmv operatie. Klier word weggenomen, vetweefsel gehecht, en dan ziet de hele borst er overal even plat uit. Kostprijs kan hoog oplopen, voor een beetje goed geplaats chirurg al snel 3000 euro. Lijkt me alleen nuttig als het echt storend wordt.

Train like an animal, eat like a horse,
sleep like a baby, grow like a weed

Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête
Big T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 09:35   #25
Huge Freak

jimi's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 22
jimi is herboren in de God realmjimi is herboren in de God realmjimi is herboren in de God realmjimi is herboren in de God realmjimi is herboren in de God realmjimi is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (13 foto's)
ik had ook best puffy nippels maar nu na het cuuten blijkt het te zijn verdwenen alleen het super kleine bobbeltje in men linker tepel blijft

squat :5x200
deadlift 1x170
shrugs 1x140
bench press 5x130
incline smith press 7x120

pose video
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...o-jimi-152805/
jimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 09:37   #26
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Als je cut gaat er idd veel vocht en vet verloren, echter de klier (het hardere deel in vetweefsel) verdwijnt nooit.

Oud 1 May 2007, 09:43   #27
Cool Novice

Organa's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 2 Organa zal spoedig beroemd wordenOrgana zal spoedig beroemd worden
3000 euro is wel echt veel.
Organa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 09:46   #28
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Organa Bekijk Post
3000 euro is wel echt veel.
Soms nog meer: PRIJZEN Plastische Chirurgie

Oud 1 May 2007, 09:50   #29
Competitive Bodybuilder

Den_bb's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 7 Den_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te worden
meestaal zit er wat vet rondom
Den_bb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 10:15   #30
Ripped Bodybuilder

Kazz Unit's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 13
Kazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realmKazz Unit is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (5 foto's)
ik heb er ook last van.. Maar voor mijn blessure was mijn borst goed en was het gedeeltelijk verdwenen. Maar nu is het terug ppff.

remember,remember, the 5th of november

In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron
Kazz Unit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 10:29   #31
Advanced Bodybuilder

Mongsky's Avatar

Karma Power: 5 Mongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMongsky heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar Mongsky
Bekijk Galerij (8 foto's)
Ik heb het ook in 'erge' mate, voor mezelf dan. Kvind het echt niet mooi en storend. Wanneer ik op mezelf eens een nipple twister doe, heel lichtjes, dan komen die wel hard te staan, of wanneer het koud is bvb. Dan staan ze normaal en mooi.

Vroeger heb ik nog een tepelpiercing gestoken maar nooit aan gedacht, toen hij bezig was en dat eerst verdoofde was m'n tepel indd hard en kon hij hem er mooi insteken maar nadien begon ik te zien dat ze terug puffy werder en uitzetten en zo die twee kleine wondetjes ontstoken doordat het juweeltje constante druk gaf op de tepel.

Dus piercings, forget it!

Maar als ik aan die tepel kom, wordt die hard, kan dit dan niet hard blijven? Moet toch een oplossing of verklaring zijN?
Mongsky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 10:29   #32
Dutch Bodybuilder

bengelbengel's Avatar

Karma Power: 2 bengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allen
deze is goedkoper ( volgens de prijslijst dan .. )Aesthetic Clinics Prijsliste behandelingen: professionals in Haartransplantatie, plastische en aesthetische chirurgie.
Oud 1 May 2007, 12:41   #33
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door bengelbengel Bekijk Post
Er staat alleen liposuctie, dat is altijd zo rond de 1500 euro per zone. Maar bij die 3000 euro heb je ook nog verwijderen van klierweefsel, daarvoor moeten ze de borst deels opensnijden, terwijl er bij lipo enkel een klein sneetje gemaakt wordt waar ze wat vet door weg zuigen.

Oud 1 May 2007, 13:09   #34
Dutch Bodybuilder

bengelbengel's Avatar

Karma Power: 2 bengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allenbengelbengel is een naam gekend door allen
ahhh weer wat geleerd....blijft belachelijk duur natuurlijk... komt ook door de narcose
Oud 1 May 2007, 15:38   #35
Advanced Bodybuilder

phantom1990's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 4 phantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (4 foto's)
Iemand op dit forum had gezegd dat als je naar 5% cut dat je gyno weg gaat. Is dit echt zo
phantom1990 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 16:05   #36
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 3 iank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruweiank is een juweel in het ruwe
Stuur een bericht via MSN naar iank
Citaat:
Origineel gepost door phantom1990 Bekijk Post
Iemand op dit forum had gezegd dat als je naar 5% cut dat je gyno weg gaat. Is dit echt zo
soms wel, soms niet
iank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 16:35   #37
Advanced Bodybuilder

phantom1990's Avatar

Leeftijd: 17
Karma Power: 4 phantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijnphantom1990 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (4 foto's)
Hmm hopen dat het werkt. Verlopig nog ff wat kg's erbij trainen en daarna cutten om me bf normaal te houden. Hopen dat het werkt
phantom1990 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 18:41   #38
Competitive Bodybuilder
Strongman

Calyptus's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 8
Calyptus is herboren in de Dier realmCalyptus is herboren in de Dier realmCalyptus is herboren in de Dier realm
ik heb er ook last van, als ik lager zit in vet wordt het een pak minder. Maar zelfs op 9% is het nog zichtbaar, ik moet nog iets lager dus.
Calyptus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 May 2007, 23:02   #39
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door phantom1990 Bekijk Post
Gyno is geen vet, dus kan zelfs op 0% niet weggaan. Als het wel weg zou gaan dan was het geen gyno. Gyno = klier, zeg maar de mannelijke vorm van de klier die bij de vrouw melk kan produceren. Normaal is die bij de man niet groot, maar bij sommige mannen kan die wel wat opzwellen tijdens de pubertijd, eens vergroot blijft die ook een deel van die overdreven groei behouden en daar blijf je mee zitten tenzij jehet operatief laat wegsnijden.

Oud 1 May 2007, 23:17   #40
Banned

Karma Power: 0
mahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realmmahan is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door admin Bekijk Post
Gyno is geen vet, dus kan zelfs op 0% niet weggaan. Als het wel weg zou gaan dan was het geen gyno. Gyno = klier, zeg maar de mannelijke vorm van de klier die bij de vrouw melk kan produceren. Normaal is die bij de man niet groot, maar bij sommige mannen kan die wel wat opzwellen tijdens de pubertijd, eens vergroot blijft die ook een deel van die overdreven groei behouden en daar blijf je mee zitten tenzij jehet operatief laat wegsnijden.
Precies, gyno kan alleen operatief verwijderd worden.
Puffy nipples gaan volgens mij weg als je zeer laag in BF zit. Dan zal het zeker minder worden.
mahan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels