| | #21 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Ik heb er ook last van, als me tepels niet hard zijn dan zijn ze een beetje puntig. Als ze hard worden, zien ze er normaal uit hieruit kan ik wel concluderen dat het gewoon vet zal zijn. Toen ik een minder hoog vetpercentage had was het ook in mindere mate (ik ben nooit echt helemaal droog gegaan, maar wel een paar procenten lager in vet, en het zag er al beter uit) Volgens mij als je gyno hebt verandert dit niet, harde tepels of niet. |
| | |
| | #22 |
| Huge Freak Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 38 | Je kan ook gewoon een kleine tepelpiercing in beide tepels doen, hierdoor blijven ze 'mooi'...Als cutten onder de 10% het niet niet voor je doet. |
| | |
| | #23 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: V
Karma Power: 0 | LS, Ik ben onbekend maar heb van puffy niples gehoord.ik lees over cutten en gyno.Wat wordt hiemede bedoeld red pimpernel |
| | |
| | #24 |
| Super Administrator | Dit heeft niets met spieren of vet te maken, is gewoon de borstklier achter tepelhof mogelijk gepaard met wat vocht en bindweefsel. Je kan er alleen vanaf geraken dmv operatie. Klier word weggenomen, vetweefsel gehecht, en dan ziet de hele borst er overal even plat uit. Kostprijs kan hoog oplopen, voor een beetje goed geplaats chirurg al snel 3000 euro. Lijkt me alleen nuttig als het echt storend wordt.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #25 |
| Huge Freak | ik had ook best puffy nippels maar nu na het cuuten blijkt het te zijn verdwenen alleen het super kleine bobbeltje in men linker tepel blijft
__________________ stats: squat :5x200 deadlift 1x170 shrugs 1x140 bench press 5x130 incline smith press 7x120 pose video http://forum.dutchbodybuilding.com/f...o-jimi-152805/ |
| | |
| | #26 |
| Super Administrator | Als je cut gaat er idd veel vocht en vet verloren, echter de klier (het hardere deel in vetweefsel) verdwijnt nooit.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #27 |
| Cool Novice Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Karma Power: 2 | 3000 euro is wel echt veel. |
| | |
| | #28 |
| Super Administrator | Soms nog meer: PRIJZEN Plastische Chirurgie
| | |
| | #29 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 7 | meestaal zit er wat vet rondom |
| | |
| | #30 |
| Ripped Bodybuilder | ik heb er ook last van.. Maar voor mijn blessure was mijn borst goed en was het gedeeltelijk verdwenen. Maar nu is het terug ppff.
__________________ http://timdewever.x10hosting.com remember,remember, the 5th of november In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron |
| | |
| | #31 |
| Advanced Bodybuilder | Ik heb het ook in 'erge' mate, voor mezelf dan. Kvind het echt niet mooi en storend. Wanneer ik op mezelf eens een nipple twister doe, heel lichtjes, dan komen die wel hard te staan, of wanneer het koud is bvb. Dan staan ze normaal en mooi. Vroeger heb ik nog een tepelpiercing gestoken maar nooit aan gedacht, toen hij bezig was en dat eerst verdoofde was m'n tepel indd hard en kon hij hem er mooi insteken maar nadien begon ik te zien dat ze terug puffy werder en uitzetten en zo die twee kleine wondetjes ontstoken doordat het juweeltje constante druk gaf op de tepel. Dus piercings, forget it! Maar als ik aan die tepel kom, wordt die hard, kan dit dan niet hard blijven? Moet toch een oplossing of verklaring zijN?
__________________ See me fall * See my broken kingdome Won't take long to regain my broken scuplture. I will be back with a bigger empire |
| | |
| | #32 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 2 | deze is goedkoper ( volgens de prijslijst dan .. )Aesthetic Clinics Prijsliste behandelingen: professionals in Haartransplantatie, plastische en aesthetische chirurgie.
__________________ bengels log |
| | |
| | #33 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #34 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 2 | ahhh weer wat geleerd....blijft belachelijk duur natuurlijk... komt ook door de narcose
__________________ bengels log |
| | |
| | #35 |
| Advanced Bodybuilder | Iemand op dit forum had gezegd dat als je naar 5% cut dat je gyno weg gaat. Is dit echt zo |
| | |
| | #36 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #37 |
| Advanced Bodybuilder | Hmm hopen dat het werkt. Verlopig nog ff wat kg's erbij trainen en daarna cutten om me bf normaal te houden. Hopen dat het werkt |
| | |
| | #38 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: Sinnekloas Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 8 | ik heb er ook last van, als ik lager zit in vet wordt het een pak minder. Maar zelfs op 9% is het nog zichtbaar, ik moet nog iets lager dus. |
| | |
| | #39 |
| Super Administrator | Gyno is geen vet, dus kan zelfs op 0% niet weggaan. Als het wel weg zou gaan dan was het geen gyno. Gyno = klier, zeg maar de mannelijke vorm van de klier die bij de vrouw melk kan produceren. Normaal is die bij de man niet groot, maar bij sommige mannen kan die wel wat opzwellen tijdens de pubertijd, eens vergroot blijft die ook een deel van die overdreven groei behouden en daar blijf je mee zitten tenzij jehet operatief laat wegsnijden.
| | |
| | #40 | |
| Banned Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Puffy nipples gaan volgens mij weg als je zeer laag in BF zit. Dan zal het zeker minder worden. | |
| | |