| | #1 |
| Competitive Bodybuilder | puffy nipples Zoals wel enkelen onder jullie heb ik daar last van Wanneer ze stijf zijn,dan zie je die ronding van mn borst(onderkant),zoniet verdwijnt die net. Kan ik door focusverlegging in de borsttraining dit probleem wat verhelpen,want zo vind ik het echt niet mooi,ik voel dat mijn borst dikker wordt maar zie het nauwelijks...... |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | snap er geen ruk van. Maar puffy nipples gaan weg als je vet% omlaag gaat dacht ik. |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 10 | Ja als je rond 10% zit zijn ze weg dacht ik |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder | neen niet waar ik heb dat zelf bij 4 % |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 3 | zelf ook last van (denk dat et bij mij zelfs lichte gyno is) gewoon hele borst pakken flat,incline,decline hoe meer massa je op je borst en schouders krijgt hoe mooier et zal worden en ja zoals ze zeggen gewoon laag in vet helpt cker weet je cker dat je geen gyno hebt? |
| | |
| | #6 |
| Lamme tak Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik weet denk ik wat ie bedoelt. Het is alleen puffy bij zijn gekleurde deel(hoe heet dat ook weer? aureool ofzo
__________________ ...Nessuno attaca noi senza essere punito... Be all you can be |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 37 | Het klinkt bij jou meer als 'bitch tits' dan ;puffy nipples'..
__________________ “If you can’t dazzle them with your brilliance, baffle them with your BS! “ |
| | |
| | #8 | |
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ ...Nessuno attaca noi senza essere punito... Be all you can be | |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 3 | neej heb wel es gezien wat je bedoeld.... alsof de tepels een centimeter buiten je borst staan terwijl je borst verder strak is (bedoel je dit? ok staat er een beetje overdreven ma tog als et dit is gewoon massa kweken op je borst en accepteren dat je es vaker een nipple twist krijgt |
| | |
| | #10 | |
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ ...Nessuno attaca noi senza essere punito... Be all you can be | |
| | |
| | #11 |
| Novice |
__________________ Sex is not the answer. Sex is the question. Yes is the answer. |
| | |
| | #12 | |
| Cool Novice | Citaat: | |
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder | luukskeeh: Laat het me horen in een pm als je wilt. Heb zelf namelijk ook dat probleem. Gr. |
| | |
| | #14 |
| Cool Novice | Jo ben ik dan Gvd hij zegt dat het afwijkt van het normaal en dat ik dr maar mee moet leren leven. mn borst is veel mooier als mn tepel hard is hoor! Maargoed het enige wat ik kan doen is cutten.:| |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder | heb het ook maar bovenkant borst meer trainen dan trekt het wel een klein beetje bij.
__________________ ' Benchpress: 120*1 ' Squat 107.5*7 ' deadlift 180*1 ' |
| | |
| | #16 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ begin 18jr 172cm 60kg 19%bf stats 24jr 172cm 88kg <10%bf | |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice | ja ik doe ook wel mn best heb mn behoefte terug geschroefd naar 10 boterhammen per dag. En 5 x in de week 2 x 25 min fietsen (naar stage) Verder nog 5 x in de week krachttraining. Zou toch goed moeten komen hoop ik! |
| | |
| | #18 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 26 | yep, heb er ook last van (nu in veel mindere mate) nu dat ik veel droger sta als een tijdje geleden. Ik ben er ook mee naar de dokter en ziekenhuis meegegaan maar bleek geen gyno te zijn maar plaatselijk vet. De arts in het ziekenhuis was van mening dat het vet rondom mijn tepel waarschijnlijk niet geheel zal wegtrekken ook als sta ik droog. Nu houd ik wel van een uitdaging en ik heb goede moed dat het laatste beetje vet ook zal wegtrekken. Ik moet gewoon SHREDDED komen te staan.
__________________ "If you're not making progress, overtrain until you're depressed, then take five days off. Then you'll grow." 11 maart 2008 start nieuwe DC-cycle check http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2674287 |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder | echt veel bb'ers hebben dit probleem zeg, ikzelf ook het is echt kut want je ziet het gewoon door een shirt heen... mare iemand er ervaring mee dat het verdwijnt in de cut..? ga zelf naar de 7% toe dus hoop echt dat het de oplossing is... |
| | |
| | #20 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 33 | heeft er iemand geen foto van? ik kan mij er geen geen voorstelling van maken
__________________ de enige die mij gelukkig maakt....ben ik zelf animallegs and llounge => de reetridders van DBB |
| | |