| | #1 |
| Huge Freak | Psychologisch ziek?
Goed, Ik zit volop in de cut en qua voeding strict, resultaten werpen hun vruchten af. Todat ik maandag ochtend wakker werd met een extreem geirriteerd en ziek gevoel. Verhoogde lichaam tempratuur en diaree. Tering dacht ik, dit moet ik niet hebben. Ik dacht dat massaverlies zou gaan optreden, heb twee dagen amper wat kunnen eten en alles wat ik erin gooide ging er direct weer uit via de anale zone. Twee dagen alleen water gedronken, en telkens wat proberen te eten, kwark, groente, tonijn, eieren, MOV's, vitamines. (Niets in supp form) Alles bracht acuut buikkrampen teweeg en zware diaree. Todat ik gisteren nacht zòn verschrikkelijke honger had dat ik moest eten! Maar ik was bang voor weer een nacht om het uur moeten schijten, fuck it dacht ik, het zal dan wel. Dus ik trek een zak chips open met nogal veel verzadigde vetten en zout, vrijwel meteen nadat die leeg was, sloeg m'n humeur om en voelde ik me sterker fitter en eigenlijk is die zware griep ook weg in een tijdsbestek van 10 uur. Heb verder geen stress gehad, voldoende zout binnen gehad, calcium, vitamines van groente en fruit, vlees, vis, MOV's en geen calorietekort dusdanig dat het m'n functioneren aantast. Heb ook gerefeed, alleen het enige was dus dat ik zo'n 6 weken geen gram verzadigd vet had geproefd. Ik ga er dus vanuit dat verzadigde vetten wel degelijk een belangrijke functie hebben, iig wat betreft stemmingsprikkeling, en dan bedoel ik eens in de zoveel tijd een grote hoeveelheid at once.
__________________ Check hier of jij bij het zuivere ras hoorde |
| | |
| | #2 | |
| Mommy's little monster | Re: Psychologisch ziek?
Citaat:
__________________ Keuringsdienst van vrouwenvleeswaren | |
| | |
| | #3 |
| DON | Re: Psychologisch ziek?
Ik zal je nog wat sterkers vertellen. Ik ben 2 weken op vakantie geweest met slecht eten en zie er nog steeds hetzelfde uit
__________________ No milk. |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak | Re: Psychologisch ziek?
Haha, valt mij ook op Kale! Vroeger had ik dit veel minder. Dan wou je ook meteen weer trainen. Maar naar gelange je een bonk massa hebt staan lijkt het wel alsof je lichaam een hoop meer toe laat. Iig sta ik er nu met redelijke voeding en een week niet trainen nog hetzelfde bij.
__________________ Check hier of jij bij het zuivere ras hoorde |
| | |
| | #6 | |
| Mommy's little monster | Re: Psychologisch ziek?
Citaat:
__________________ Keuringsdienst van vrouwenvleeswaren | |
| | |