Fitness Seller

Per direct stoppen met BB'en, klachten ?! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
Lid geworden
9 sep 2011
Berichten
20.740
Waardering
2.709
Aaa zo :)
maar serieus :o wat kan er gebeuren als je vol in het trainen staat en dan acuut moet stoppen omdat het gewoon niet anders kan ?
wat kunnen dan verschijncellen zijn !? van het stoppen zonder goed afgetraind te hebben ?

alvast bedankt...

even uit een topic gehaald.
 
Erica terpstra syndroom
 
Wat de fuck is dit voor onzin, dan vallen al je spieren eraf dat weet toch iedereen???
 
Wat heb ik nou aan dit soort onzin reacties, erg leuk is dit namelijk niet..
 
je lichaam gaat je spieren dan omzetten naar vet en dan wordt je een dikke powerlifter
 
Mensen die richting een wedstrijd gaan en kort voor de wedstrijd stoppen zonder begeleiding, kan toch wel schadelijk zijn?

Correct me if im wrong
 
Aaa zo :)
maar serieus :o wat kan er gebeuren als je vol in het trainen staat en dan acuut moet stoppen omdat het gewoon niet anders kan ?
wat kunnen dan verschijncellen zijn !? van het stoppen zonder goed afgetraind te hebben ?

alvast bedankt...

even uit een topic gehaald.

20.000 reacties en zo een domme vraag stellen, Het is misschien beter dat je stopt en je account veverwijderd.
 
Je zult wel iets van spieren kwijt gaan raken denk ik Ray. Over lange termijn zul je terug gaan naar hoe je was voor je begon met trainen + de jaren die je ouder bent geworden.
 
Je zult wel iets van spieren kwijt gaan raken denk ik Ray. Over lange termijn zul je terug gaan naar hoe je was voor je begon met trainen + de jaren die je ouder bent geworden.

Dank je man , ik doelde eigenlijk op wat voor soort blessures zijn dan van toepassing(kunnen voorkomen), mits dit zo is :o
maar het is weer is vanouds met de onzin, en ik kan er ook niks mee..

ik ga roken..
 
Dank je man , ik doelde eigenlijk op wat voor soort blessures zijn dan van toepassing(kunnen voorkomen), mits dit zo is :o
maar het is weer is vanouds met de onzin, en ik kan er ook niks mee..

ik ga roken..

mwoa ik denk niet dat je er zo maar fysieke klachten van gaat krijgen, ik denk eerder dat het mentaal zwaar is om te stoppen met trainen
 
Datgene dat je naturel hebt opgebouwd raak je niet zomaar kwijt, blessures zul je er niet van krijgen imo
 
Datgene dat je naturel hebt opgebouwd raak je niet zomaar kwijt, blessures zul je er niet van krijgen imo

Als je gewoon echt niks meer doet ? Ik denk zelfs dat wat je naturel hebt opgebouwd over time verdwijnt
 
ligt eraan hoe je getraind hebt voor zover ik weet uit wetenschappelijke onderzoeken.

massa dat in altijd in laag rep range is getraind (3-5) zal veel langer in stand blijven, minder snel verdwijnen vergeleken met massa dat altijd in hoog rep ranges is getraind zoals meeste bodybuilders doen.

Zoals elliot hulse ook verteld in 1 van zijn video's, je hebt spieren die echt uit spiervezels bestaan en spieren voornamelijk uit vocht. dat laatste zijn spieren die bb'ers meestal creëren met hoog rep ranges. en dus wel logisch dat deze spieren sneller verdwijnen
 
mwoa ik denk niet dat je er zo maar fysieke klachten van gaat krijgen, ik denk eerder dat het mentaal zwaar is om te stoppen met trainen

Dat is een ding wat heel zeker is,
het trainen was tevens therapie voor mij..


je kan het wel, voel je je depressief ga rennen(hardlopen) of iets anders..
bedankt mannen voor de gezonde replies, karma on the way :)
 
Dat is een ding wat heel zeker is,
het trainen was tevens therapie voor mij..


je kan het wel, voel je je depressief ga rennen(hardlopen) of iets anders..
bedankt mannen voor de gezonde replies, karma on the way :)

Ja ik weet het dat is klote man ! Kop op.
 
Als je gewoon echt niks meer doet ? Ik denk zelfs dat wat je naturel hebt opgebouwd over time verdwijnt

In de loop der jaren natuurlijk wel maar ik heb al in mijn naaste omgeving gezien dat stoppen na AAS gebruik een veel hardere impact heeft, ik ken jongens die zo op een maand of 3 van uberbuff naar do you even lift gegaan zijn (kuurden al van het begin)
 
Dat je verschrikkelijk stijf wordt. Eigenlijk weet ik het niet want ben nooit langer dan 1,5 week gestopt in de afgelopen 12 jaar :D Dit waren mijn verschijnselen bij korte afwezigheid.
 
Dik worden gebeurd alleen omdat die mensen hetzelfde blijven eten maar zonder 2x per dag op professioneel niveau te trainen. Gewoon calorien blijven bijhouden daarom -- ten minste voor een jaar of wat tot dat minder (zeg, normaal) eten weer in je systeem zit.

Zoals elliot hulse ook verteld in 1 van zijn video's, je hebt spieren die echt uit spiervezels bestaan en spieren voornamelijk uit vocht. dat laatste zijn spieren die bb'ers meestal creëren met hoog rep ranges. en dus wel logisch dat deze spieren sneller verdwijnen

Daar schijnt (nog?) geen wetenschappelijk bewijs voor te bestaan (hoewel spieren van power- en olylifters die laag lichaamsvetpercentage hebben vaak harder lijken in mijn ogen).
 
Kcal's bijhouden zal er net aan liggen hoe je zelf in elkaar steekt. Als ik niet zwaar train heb ik ook minder honger. Hoe meer squats= hoe meer honger bij mij..
 
Back
Naar boven