AndroidHealthClinic

Per direct stoppen met BB'en, klachten ?!

Bezoekers in dit topic

Kcal's bijhouden zal er net aan liggen hoe je zelf in elkaar steekt. Als ik niet zwaar train heb ik ook minder honger. Hoe meer squats= hoe meer honger bij mij..

+1

Dit heb ik ook recent nog gemerkt toen ik een kleine 8 weken volledig uit heb gelegen, zonder fysieke inspanningen eet ik automatisch een stuk minder
 
Gaat mentaal heel zwaar worden kennnis van mij heeft na jaren trainen moeten soppen door een blessure nu is hij terug bezig en hij is een lange tijd depri geweest en heeft er nu nog last van terwijl hij een monster fysiek heeft
 
Bedankt mannen, het wordt erg gewaardeerd jullie normalen mening(antwoorden) :cool: , karma is given.
ik hoopte eigenlijk dat er iemand kwam met, nou je rug kan nog wel is een flinke optater krijgen en of zwak worden !

ik zal die klachten toch ergens anders moeten zoeken al weet ik totaal niet waar..
tja werken vanaf je 15e is natuurlijk ook niet echt bevorderlijk..

ik krijg sowieso weer een Mriscan :o
en helaas ook weer een zeer vervelend stroom test, ik noem het maar even zo..
 
nou je rug kan nog wel is een flinke optater krijgen en of zwak worden !

en pas op voor de verschijncellen !
 
  • Like
Waarderingen: mat
Wat van belang is als je niet lekker in je vel zit of je bent ziek oid is het belasting/belastbaarheidsmodel.

Je moet dit zien als een weegschaal, hoe fitter je bent hoe meer je kan hebben.
 
Wat heb je de laatste tijd gedaan om je rug beter te krijgen?

Ik dacht ik vraag het nog eens, in de hoop deze keer niet uitgescholden en/of geblokkeerd te worden.
 
Wat heb je de laatste tijd gedaan om je rug beter te krijgen?

Ik dacht ik vraag het nog eens, in de hoop deze keer niet uitgescholden en/of geblokkeerd te worden.
Ik quote je maar voor de zekerheid :)
 
Volgens wat ik gelezen heb zal je (indien je op onderhoud eet) pas na 3 maanden echt massa verliezen. Maar je zal nooit terug gaan naar hoe je voor de eerste keer liften was (als je op onderhoud eet). Als je een jaar of 4 later terug begint zal je ook veel sneller terug kunnen opbouwen en kan je dus de massa waar je voorheen 3 jaar aan werkte, nu in 1 jaar terugkrijgen (zeer afhankelijk van persoon tot persoon).
 
Bedankt mannen, het wordt erg gewaardeerd jullie normalen mening(antwoorden) :cool: , karma is given.
ik hoopte eigenlijk dat er iemand kwam met, nou je rug kan nog wel is een flinke optater krijgen en of zwak worden !

ik zal die klachten toch ergens anders moeten zoeken al weet ik totaal niet waar..
tja werken vanaf je 15e is natuurlijk ook niet echt bevorderlijk..

ik krijg sowieso weer een Mriscan :o
en helaas ook weer een zeer vervelend stroom test, ik noem het maar even zo..

wat heb je juist als ik vragen mag en kan je er van herstellen zodat je weer kan trainen binnen enkele maanden/jaren?
en ben je natty ,anders zou ik 250-500 test zetten om alles te behouden en als mogelijk heel licht trainen zodat je ze blijft gebruiken
 
Wat heb je de laatste tijd gedaan om je rug beter te krijgen?

Ik dacht ik vraag het nog eens, in de hoop deze keer niet uitgescholden en/of geblokkeerd te worden.

Ik quote je maar voor de zekerheid :)

wat heb je juist als ik vragen mag en kan je er van herstellen zodat je weer kan trainen binnen enkele maanden/jaren?
en ben je natty ,anders zou ik 250-500 test zetten om alles te behouden en als mogelijk heel licht trainen zodat je ze blijft gebruiken

Jullie zijn gewoon bloed irritant,
gebruiken ben ik NIET van, altijd gezegd maar ineens is iedereen dat vergeten.

mat moet ook een keer opflikkeren met zo zogenaamde grapje,
stel ik heb die gene op negeer ontkracht jij het even..

op het eerste ga ik nu dus niet meer in..
en dan te bedenken waar ik de laatste voor kreeg :rolleyes:

done, ik vraag hier niks meer..
 
Laatst bewerkt:
Jullie zijn gewoon bloed irritant,
gebruiken ben ik NIET van, altijd gezegd maar ineens is iedereen dat vergeten.

mat moet ook een keer opflikkeren met zo zogenaamde grapje,
stel ik heb die gene op negeer ontkracht jij het even..

op het eerste ga ik nu dus niet meer in..
en dan te bedenken waar ik de laatste voor kreeg :rolleyes:


Iedereen werkend in de gezondheidszorg zal van jou exact hetzelfde vinden.

Respect dat gymz nog een poging waagt na je vorige reacties op hem.

Zoek een psychosomatisch fysiotherapeut op, misschien dat die bij je doordringt. Er zijn genoeg wegen te belopen met rugklachten, afgaande van je vorige posts/topics, zit je nu niet op de juiste weg.


Om je vraag te beantwoorden wat er gebeurd als je stopt met trainen? In het algemeen worden mensen dan minder actief -> deconditionering. Je zal langzaam spiermassa verliezen (use it or lose it) en de snelheid daarvan zal onder andere afhangen van je voeding. Het minder trainen kunnen ook nieuwe klachten met zich meebrengen, of andere klachten laten verdwijnen.
 
Eeey succes met je rug en MRI

Kun jij mij niet helpen in het hardware topic
 
Eeey succes met je rug en MRI

Kun jij mij niet helpen in het hardware topic

Volgens mij had ik dat al gedaan :)
maar ik ga nog even kijken of er nog meer is ;)

en dank je wel man...
 
Volgens mij had ik dat al gedaan :)
maar ik ga nog even kijken of er nog meer is ;)

en dank je wel man...
Ik zie het net sorry, dacht dat ik wel een melding zou krijgen

Danku
 
Ik persoonlijk ben op mijn 19e gestopt met serieus trainen (vanaf 15jr) op regelmatige basis. (Altijd op 6-8-15 reps soms singletje). Ik stopte abrupt, trainde de jaren ertussen soms 1 tot 2 maand en pas op mijn 26e (augustus 2015) weer fanatiek bezig (powerliften). Muscle memory heeft me snel weer op weg geholpen.

Als je stopt wordt je gewoon langzaam aan slapper. Je moet je daar van bewust zijn als je dingen gaat tillen oid. Ik had altijd die gedachte in mijn hoofd dat ik weer wou gaan trainen. Je hebt spijt dat je bent gestopt etc. Je voelt je slap. Als je in de spiegel kijkt.... Je moet jezelf accepteren als slap ventje.
 
Hoe snel heb ik geen idee van, maar je zal ongetwijfeld kracht/massa gaan verliezen als je stopt met trainen.

In ieder geval zal je er beter uitzien dan leeftijdsgenoten die nog nooit gelift hebben :cool:
 
Ooit moeten stoppen met vechtsport door letsel aan knie, ik kan me vooral enorm veel ergernis herinneren. Het stilzitten, niet meer actief bezig zijn was echt niet tof. Ik denk gwn dat je je bewust moet blijven van je lichaam en geen gekke dingen gaan doen. Als je plots gaat stoppen gaat dit mentaal wel even moeilijk zijn en dan is het ook de kunst om niet alles op te geven (wel nog gezond blijven eten, nodige tijd en aandacht aan herstel van je letsel geven).

Sta je momenteel voor deze 'keuze' Ray? Zoek dan een ander, minder belastende, hobby om toch bezig te zijn zou ik zo denken.

Succes met je keuze en herstel!
 
  • Like
Waarderingen: mat
Jullie zijn gewoon bloed irritant,
gebruiken ben ik NIET van, altijd gezegd maar ineens is iedereen dat vergeten.

mat moet ook een keer opflikkeren met zo zogenaamde grapje,
stel ik heb die gene op negeer ontkracht jij het even..

op het eerste ga ik nu dus niet meer in..
en dan te bedenken waar ik de laatste voor kreeg :rolleyes:

done, ik vraag hier niks meer..
huh :roflol:
 
Haha ben ik weer geblokkeerd.

Dikke zielige aandacht zoeker eigenlijk.

Beetje topics aanmaken om aandacht te krijgen...

Je hebt hulp nodig man, vooral met je hoofd.
 
Laatst bewerkt:
Die ray is echt facking wazig
 
Back
Naar boven