XXL Nutrition

Parfums erg goedkoop te bestellen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

modric

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
15 sep 2007
Berichten
1.869
Waardering
0
Wat denken jullie hiervan echt of nep;

Heb JeanPaulGautier gehaald en ruikt precies hetzelfde, ook is het niet zo dat je het na een half uurtje niet meer ruikt.

.....................
Nu zul je wel denken “Ja dat zal wel, zeker weer van die neppers”.

Nee dus, het gaat hier om echte parfums die je voor €30,00 of veel meer in de winkel koopt en nu onder de naam FM-group Parfums voor slechts €13,90 bij ons kunt bestellen. In de winkel betaal je gewoon veel te veel voor dezelfde geur!!! We zullen d.m.v. een kleine toelichting aan je proberen uit te leggen hoe dit mogelijk is.

Wij verkopen meer dan 200 zeer hoogwaardige producten, waarvan verreweg de meeste parfums zijn. De Concentraten en Composities voor de parfums worden door de 100 jaar bestaande Duitse firma Drom gemaakt; vervolgens worden deze door de fabriek Perfand in Polen in flesjes afgevuld en via een distributie-netwerk rechtstreeks naar de klant gebracht tegen een zeer lage prijs.

Hoe gaat dat in zijn werk; De grote `mode-huizen` zoals Gucci, Armani, Cacharel, Chanel, Boss en vele anderen... laten hun parfums maken bij de DROM fabriek in München, Duitsland. De mode-huizen betalen precies dezelfde prijs voor de geur als wij, FM GROUP. Maar hoe kan het dat wij dezelfde geuren kunnen inkopen bij DROM?


Omdat de huizen GEEN patent op de geuren hebben, maar alleen op de flessen (meestal zelf ontworpen) en de NAAM. En dit is wat hetzelfde product zoveel duurder maakt. Maar goed, je draagt tenslotte de geur; de fles is slechts bijzaak. Behalve de verpakking is de inhoud EXACT IDENTIEK. Sterker nog; wat de meeste mensen in de winkel kopen is eau de toilette en dit is pure parfum! (6 -7 keer zo’n sterk concentraat).

Onze parfums bevatten voor dames 20% parfum concentraat en voor heren 16%. De verkoopprijs van FM Parfums 30ml (dames) en 50ml (heren) is slecht €13,90

[Link niet meer beschikbaar]
 
hier ene paar die ze hebben

rle32w.jpg
 
Hebben ze ook "London" van Paul Smith?
 
hoe kan je die shit nou bestelle
 
Ja idd, snap het ook niet helemaal. Moet je eerst lid worden ofzo?
 
hiero heb je een prijslijst, onderaan

weetnie precies hoe je moet bestellen , had via iemand anders, maare je moet dat nummer bij hun aangeven, want boss, armanni enz mogen zij niet vermelden


....

als je lid bent geworden op die hoofdsite kan je die lijst krijgen volgens mij
 
Laatst bewerkt:
vuile zaakjes op dbb... ik ruik een slotje :D
 
en heb jij of die persoon van wie je het kreeg er ook bestelervaring? lijkt me wel interessant eigenlijk.
 
Het is troep.

Zo vaak verdunt dat je het 10 minuten na het opspuiten al niet meer ruikt.
 
ik ruik het anders nog steeds na een paar uurtjes

het klopt wel , meeste geld betaal je alleen voor de naam
een lacostepolo zonder krokodil is ook meteen 40€ minder waard
 
Mm ik vertrouw et niej!
 
ik vertrouw het ook nie! aan de andere kant kan je voor de bedragen best even dat risico lopen :D

ohnee toch niet dat starterssetje is irritant 43 euro ofzo
 
Laatst bewerkt:
In Turkije noemt men dit soort namaak 'acik parfum' heb nooit precies begrepen wat het verschil was alleen dat het een hogere gehalte alcohol had dan officieel parfum.
Heb zelf 4 van die flessen, Black Code, Very Irresistable en nog twee, ruiken gewoon lekker en blijven 24 tot 48 uur zitten.

Ik haal het altijd hier: http://www.x-ir.com/
 
Behalve de verpakking is de inhoud EXACT IDENTIEK. Sterker nog; wat de meeste mensen in de winkel kopen is eau de toilette en dit is pure parfum! (6 -7 keer zo’n sterk concentraat).

Wat klopt hier niet? Eerst het EXACT hetzelfde en daarna 6-7 keer zo sterk.

Ik neem aan dat de parfums gewoon nagemaakt zijn, alleen weten ze natuurlijk niet die paar geheime ingredienten. Net als cola van de Aldi smaakt ook bijna hetzelfde als Coca Cola.
 
Haha wat een ****ing bullshit... 6-7 keer zo sterk...
Die namaak troep is in Turkije ook te koop voor zo'n 20 euro, Jean Paul Gaultier flesjes van plastic. Geur lijkt er totáál niet op en is ook zo weer weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven