Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 28 March 2008, 12:42   #21
Competitive Bodybuilder

Leeman's Avatar

Leeftijd: 24
Geslacht: M
Karma Power: 8 Leeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
ben dus blijkbaar niet enige die het heeft. ik heb ook snel last van mijn slijmvliezen. snel verstopte holtes, keelpijn, hoofdpijn. omega 7 kun je gebruiken en levertraan (d3)

Big Ass Lover
Leeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2008, 18:13   #22
Monstrous Giant
Elite Member

benchMarc's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 52
benchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma PimpbenchMarc is DBB's Karma Pimp
Ik kan m'n leven lang al niet door m'n neus ademen. Maarja, dikke fuck 'em.
Oud 28 March 2008, 23:16   #23
Advanced Bodybuilder

nbatweek's Avatar

Karma Power: 4 nbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
heb er ook al soms last van. Tis behoorlijk klote, soms ook als je moet slapen. Volgens mij helpt er niets bij. Misschien dat het bij jou een allergie is. Wel moet ik zeggen dat ik er niets van merk als het wat warmer wordt.....verdomme ik denk dat we met zijn allen maar gewoon naar Suriname moeten emigreren.

"Proud member of the DBB Big Ass Lover Club"
nbatweek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2008, 00:19   #24
Competitive Bodybuilder

SpprSi's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 12
SpprSi is herboren in de Mens realmSpprSi is herboren in de Mens realmSpprSi is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (4 foto's)
Het kan ook zijn dat je neusgaten niet groot genoeg zijn, iemand die ik ken is daar aan geopereerd geweest. De neus was niet voldoende gegroeid.

if u wanna run cool, you gotta run on heavy, heavy fuel
SpprSi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2008, 10:49   #25
Cool Novice

Karma Power: 3 svenn zal spoedig beroemd wordensvenn zal spoedig beroemd worden
huisstofmijtallergie
svenn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2008, 12:26   #26
A.K.A. M a r c e l
Elite Member

SHUTTERSPEED's Avatar

Karma Power: 60
SHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Toen ik klein was jaar of 6 kon ik nooit door mn neus ademen en was ik veel verkouden ook.
Bleek dat ik allergisch was voor huisstofmuit en pollen.
Toch is het in de loop van de jaren stuk minder geworden en kan ik nu vrijwel altijd gewoon door mn neus ademen. Wel ben ik vaker en heftiger verkouden dan de rest van mijn familie.
SHUTTERSPEED is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2008, 12:46   #27
Dutch Bodybuilder

cutler's Avatar

Karma Power: 2 cutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijncutler heeft veel om trots over te zijn
heb je er iets aan laten doen of is het gewoon weg gegaan?
cutler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2008, 13:37   #28
A.K.A. M a r c e l
Elite Member

SHUTTERSPEED's Avatar

SHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktSHUTTERSPEED is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Heb een jaar zo'n inhaler gehad (inhaleren door neus) - maar daar ben ik toen mee gestopt.
SHUTTERSPEED is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2008, 15:14   #29
Colossal Veteran

jacky den bels's Avatar

Leeftijd: 42
jacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsarajacky den bels is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
ik ben nu weer meer zuivel aan het nuttigen en ik heb nu ook extra slijm maar dat moet maar een tijdje ..

meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr:

Nog 18 dagen om te betalen
jacky den bels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2008, 15:29   #30
Advanced Bodybuilder

romano1986's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 5 romano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (4 foto's)
iemand bij mij op het werk had dit ook die heeft hier een operatie voor gehad
Oud 29 March 2008, 22:11   #31
Banned

Leeftijd: 20
Karma Power: 0 Doopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma OnbekendDoopliss Karma Onbekend
Vroeger veel drugs gesnoven?
Doopliss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2008, 14:00   #32
Cool Novice

Karma Power: 2 leydzzz is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door DvO Bekijk Post
Zijn hier nog meer mensen die last hebben van een overmatige slijmproductie?

Dus altijd verkouden, en heel de dag je neus snuiten?
Ook erg snel draaierig omdat je niet genoeg zuurstof binnen krijgt.

Wat doen jullie hiermee? En hoe zit dat met jullie voeding? Welke producten eet je juist wel? en welke juist niet?

Groetjes
ik heb hetzeflde.. 's octhends als ik wakker wordt snuit ik eerst me neus en kan ik 5 min lang slijm uit me keel schrapen.. ik ben getest op allergien, maar daar kwam niks uit.
Mijn neus zat daarnaast ook altijd dicht, 2 jaar terug is er overtollig kraakbeen uit mijn neus verwijderd. Deze ingreep in combinatie met flixonase zorgt dat de neus meer open is, vooral 's nachs werkt het goed. De flixonase helpt wel, alleen zodra ik 1 stap buiten de deur zit begint het haast doorzichtige slijm al weer te lopen.. Maar ik ben igg dat mijn neus tijdens het slapen open is.
leydzzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2008, 00:23   #33
Freaky Bodybuilder

MightyDuck's Avatar

Karma Power: 31
MightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma KingMightyDuck is DBB's Karma King
Bekijk Galerij (3 foto's)
Overigens: Van huisstofmijtallergie krijg je behalve luchtweginfecties ook jeuk! Hoorde ik toevallig gisteren van iemand die het redelijk erg heeft. Conclusie van die persoon: Heb je geen jeuk? Dan heb je het nog niet zo erg.

Voor de rest heb je m'n PM's. Sterkte
Oud 31 March 2008, 10:47   #34
KJD
Cool Novice

KJD's Avatar

Leeftijd: 16
Karma Power: 0 KJD is op een gedistingeerde weg
Hey,

Ik heb precies hetzelfde. Altijd verkouden en lekkere dikke slijm.. Ik ben naar een zeer ervaren KNO arts geweest, allerlei onderzoeken gehad, uitkomst: Chronische Rhinitis. Ik gebruik nu 2x perdag neusdruppels, en s'ochtends en s'avonds zoutspray om alles even goed leeg en door te spuiten (helpt echt heel goed!). Als het weer wat slechter gaat gebruik ik een weekje Xylometazoline, en stomen met stoomtabletten werkt ook altijd goed. Gelukkig is mijn neus op dit moment vrij.. binnenkort weer een operatie om tussenschotje recht te zetten.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, mocht je vragen hebben, ik ben een redelijke expert, heb genoeg mee gemaakt
KJD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2008, 08:31   #35
Novice

Leeftijd: 26
Karma Power: 0 Buurman81 is op een gedistingeerde weg
Misschien een raar idee, hoor.

Maar ik had dat dus ook. Ik 'dacht' dat ik chronisch verkouden was en toen ik stopte met roken was het over na een maand ofzo. Er vanuit gaande dat jij rookt...
Buurman81 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
chronisch verkouden, overmatige slijmproductie

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels