| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #21 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | ben dus blijkbaar niet enige die het heeft. ik heb ook snel last van mijn slijmvliezen. snel verstopte holtes, keelpijn, hoofdpijn. omega 7 kun je gebruiken en levertraan (d3)
__________________ I think he said Planes...as in plural... Big Ass Lover |
| | |
| | #22 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: de snackbar Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 52 | Ik kan m'n leven lang al niet door m'n neus ademen. Maarja, dikke fuck 'em.
__________________ I heard that if you play the Windows Vista CD backwards, you get a satanic message. That's nothing compared to what happens if you play it forward: It installs Windows Vista. |
| | |
| | #23 |
| Advanced Bodybuilder | heb er ook al soms last van. Tis behoorlijk klote, soms ook als je moet slapen. Volgens mij helpt er niets bij. Misschien dat het bij jou een allergie is. Wel moet ik zeggen dat ik er niets van merk als het wat warmer wordt.....verdomme ik denk dat we met zijn allen maar gewoon naar Suriname moeten emigreren.
__________________ Pumping Iron: "Proud member of the DBB Big Ass Lover Club" |
| | |
| | #24 |
| Competitive Bodybuilder | Het kan ook zijn dat je neusgaten niet groot genoeg zijn, iemand die ik ken is daar aan geopereerd geweest. De neus was niet voldoende gegroeid. |
| | |
| | #25 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 3 | huisstofmijtallergie |
| | |
| | #26 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Toen ik klein was jaar of 6 kon ik nooit door mn neus ademen en was ik veel verkouden ook. Bleek dat ik allergisch was voor huisstofmuit en pollen. Toch is het in de loop van de jaren stuk minder geworden en kan ik nu vrijwel altijd gewoon door mn neus ademen. Wel ben ik vaker en heftiger verkouden dan de rest van mijn familie.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #27 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | heb je er iets aan laten doen of is het gewoon weg gegaan? |
| | |
| | #28 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Heb een jaar zo'n inhaler gehad (inhaleren door neus) - maar daar ben ik toen mee gestopt.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #29 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ik ben nu weer meer zuivel aan het nuttigen en ik heb nu ook extra slijm maar dat moet maar een tijdje ..
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 18 dagen om te betalen |
| | |
| | #30 |
| Advanced Bodybuilder | iemand bij mij op het werk had dit ook die heeft hier een operatie voor gehad
__________________ Cutten... |
| | |
| | #31 |
| Banned Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Vroeger veel drugs gesnoven? |
| | |
| | #32 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
Mijn neus zat daarnaast ook altijd dicht, 2 jaar terug is er overtollig kraakbeen uit mijn neus verwijderd. Deze ingreep in combinatie met flixonase zorgt dat de neus meer open is, vooral 's nachs werkt het goed. De flixonase helpt wel, alleen zodra ik 1 stap buiten de deur zit begint het haast doorzichtige slijm al weer te lopen.. Maar ik ben igg dat mijn neus tijdens het slapen open is. | |
| | |
| | #33 |
| Freaky Bodybuilder | Overigens: Van huisstofmijtallergie krijg je behalve luchtweginfecties ook jeuk! Hoorde ik toevallig gisteren van iemand die het redelijk erg heeft. Conclusie van die persoon: Heb je geen jeuk? Dan heb je het nog niet zo erg. Voor de rest heb je m'n PM's. Sterkte
__________________ blablabla |
| | |
| | #34 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Hey, Ik heb precies hetzelfde. Altijd verkouden en lekkere dikke slijm.. Ik ben naar een zeer ervaren KNO arts geweest, allerlei onderzoeken gehad, uitkomst: Chronische Rhinitis. Ik gebruik nu 2x perdag neusdruppels, en s'ochtends en s'avonds zoutspray om alles even goed leeg en door te spuiten (helpt echt heel goed!). Als het weer wat slechter gaat gebruik ik een weekje Xylometazoline, en stomen met stoomtabletten werkt ook altijd goed. Gelukkig is mijn neus op dit moment vrij.. binnenkort weer een operatie om tussenschotje recht te zetten. Ik hoop dat je er wat aan hebt, mocht je vragen hebben, ik ben een redelijke expert, heb genoeg mee gemaakt |
| | |
| | #35 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Misschien een raar idee, hoor. Maar ik had dat dus ook. Ik 'dacht' dat ik chronisch verkouden was en toen ik stopte met roken was het over na een maand ofzo. Er vanuit gaande dat jij rookt... |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| chronisch verkouden, overmatige slijmproductie |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |