XXL Nutrition

op mijn tong gebeten nu een uitstulping

Bezoekers in dit topic

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2004
Berichten
5.599
Waardering
1
Ik heb paar dagen terug op mijn tong gebeten en nu heb ik daar zo'n dingetje wat uitstekt. Het is roze, dus het is doorbloed. Kan ik het eraf snijden?
 
Uhhh...........dokter??
 
ik zou nog ff wachten hoe het hersteld.

verders weet ik niet hoe groot het is, maar moet je zelf inschatten of het kwaad kan, ik zou het eraf bijten. Het zou alleen kunnen gaan bloeden, maar dat gaat vast wel wer over.

greetz
 
bartp zei:
Ik heb paar dagen terug op mijn tong gebeten en nu heb ik daar zo'n dingetje wat uitstekt. Het is roze, dus het is doorbloed. Kan ik het eraf snijden?

This makes me shiver.. Raadpleeg je huisarts ff bro.
 
chunky zei:
ik zou nog ff wachten hoe het hersteld.
verders weet ik niet hoe groot het is, maar moet je zelf inschatten of het kwaad kan, ik zou het eraf bijten. Het zou alleen kunnen gaan bloeden, maar dat gaat vast wel wer over.
greetz
Het is 1 - 2 mm dik en een kleine cm lang...
 
Oh Help! :rolleyes:

Je hebt op je tong gebeten, die plek op je tong is nu geirriteerd. Het wordt dik en rood, terwijl je lichaam bezig is de boel te repareren. Laat je lichaam dus zijn gang gaan!

Het slinkt vanzelf wel weer, al de boel genezen is. Ga dus niet zelf zitten etteren, want dan duurt de genezing alleen maar langer!

Als je na een week nog geen verbetering hebt gezien En het is ontstoken, kun je overwegen naar de arts te gaan.
 
Het is gewoon irritant want je bijt er gewoon full time op tijdens het eten...
 
bartp zei:
Het is gewoon irritant want je bijt er gewoon full time op tijdens het eten...

Jongen, ga naar de dokter.

Hier krijg je 100 en 1 verschillende gedachtes over je uitsteeksel en daar schiet je geen cm. mee op.
 
Je heb er wel erg hard opgebeten dan ! Gaat vanzelf weg... Een tong heelt snel .. ;)

Je kan wel last houden van litteken.. Na een auto ongeluk 20 jaar terug nog steeds last van.. :(
 
een clit op je tong die haal je toch zeker niet weg maar effe serie doc je moet naar de huisarts
 
Gewoon laten genezen..!
 
In je mond geneest alles relatief snel, dus ik zou gewoon ff afwachten. Duurt het toch te lang ff naar de dokter.
 
Zou de dokter ff raadplegen als het er over een paar dagen nog zit, zonder kleiner te worden. Nooit er zomaar af bijten of snijden..zeker niet als het om je tong gaat, die toch verrekte belangrijk is :D Ik heb ook wel eens iets dergelijks gehad. Dacht dat ik serieus een stukje eraf gebeten had. Maar alles groeide weer terug na een (ruim) weekje geduld en lijden. Good luck bro
 
Ik liep er al een dag of 4 mee rond. Ik had echt geen zin om voor zoiets kleins langs de dokter te gaan, ik heb het er maar gewoon afgesneden... Het heeft een paar minuutjes gebloed, daarna zat het dicht dus het zal zo wel goed komen...

Bedankt mensen!

@martie: negatieve-karma-oorlogje spelen? :rolleyes:
 
Goed zo... :rolleyes:

Nu heb je weer een paar dagen lang een roze uitstulping op je tong.
 
Hmmmm, dat is een ernstige blessure. Ik zou een week of 6 geen tong presses meer doen, en daarna voorzichtig weer opbouwen. :D
 
Alles weer goed met je tong Bart ???? , nog last gehad vandaag:D
 
Tong doet het perfect!
 
Back
Naar boven