| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m83 86kg 16% Karma: | Oorpijn na hardlopen?
Hoi ik heb een vraag, ik doe al een flinke tijd aan hardlopen, dit gewoon omdat ik het leuk vind en goed is voor de conditie, nu heb ik alleen al zo'n 3 a 4 maanden last van beide oren na het hardlopen, maar dan ook echt stekende pijn van binnenuit.. iemand enig idee? Ben wel rond de tijd dat de pijn opkwam begonnen met mijn HIIT trainingen en elke keer na een HIIT training echt stekende oorpijn, iemand een verklaring? alvast bedankt. PS: dit was voorheen nooit zo na mijn HIIT training. |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Oorpijn na hardlopen?
Ik moet je tot mijn spijt vertellen dat je waarschijnlijk AIDS hebt.
__________________ Don't worry about life, you're not going to survive it anyway. http://startingstrength.wikia.com/wi..._Strength_Wiki Just try to break me, take everything away. Just try to shake me, out of my place. |
| | |
| | #3 |
| Superdude | Re: Oorpijn na hardlopen?
holtes laten leegspuiten misschien? klinkt als een probleem met de druk in je kop.
__________________ It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sexmachine! Mijn trainingslog, nu incl. strongman trainingen! |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m83 86kg 16% Karma: | Re: Oorpijn na hardlopen?
|
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2006 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Oorpijn na hardlopen?
Na het lopen heb ik soms ook pijn aan de oren. Dat komt waarschijnlijk door de koude buitenlucht. Maar dat verklaart nog niet de pijn die je hebt na je HIIT trainingen die waarschijnlijk binnen gebeuren.
__________________ "De vrouwtjes zijn net Anabolen ze vragen om genomen te worden." - Mijn held Sanchez |
| | |
| | #6 | |
Citaat:
AL mijn cardio doe ik buiten..... | |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Hoop dat je er wat mee kunt!
__________________ Don't worry about life, you're not going to survive it anyway. http://startingstrength.wikia.com/wi..._Strength_Wiki Just try to break me, take everything away. Just try to shake me, out of my place. |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: Kortrijk Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Oorpijn na hardlopen?
Hahaha, das van de koude lucht man. Ik heb het tegenwoordig ook vaak als ik buiten loop/fiets, meestal aan de kant waar de wind op zit. Vreselijk irritant soms maar gaat meteen over vanaf je ergens warm binnengaat. |
| | |
| | #9 |
| Novice Aangemeld: feb 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m87 75kg - Karma: | Re: Oorpijn na hardlopen?
Ik had er ook al last van, nu loop ik met mn capuchon op. Nergens meer last van |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: o dierbaar belgie Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: 1m90 112kg 21% Karma: | Re: Oorpijn na hardlopen?
wat is hiit?
|
| | |
| | #11 |
__________________ It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sexmachine! Mijn trainingslog, nu incl. strongman trainingen! |
| | |
| | #12 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2009 Locatie: o dierbaar belgie Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: 1m90 112kg 21% Karma: | Re: Oorpijn na hardlopen?
is er zoiets als low intesity interval dan? lol |
| | |
| | #13 |
HIIT is kortere intervallen, bijv. 30 sec voluit, 30 sec hartslag laten zakken, en dan 15 mins ofzo
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Oorpijn na hardlopen?
Komt door de lage temp. buiten. Als ik in deze tijden buiten ga zitten hijgen dan doen mijn strot en mijn oren ook pijn. |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
__________________ It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sexmachine! Mijn trainingslog, nu incl. strongman trainingen! | |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Oorpijn na hardlopen?
|
| | |
| | #17 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m94 93kg 11% Karma: | Re: Oorpijn na hardlopen?
Kwam zeker opzetten toen het wat kouder werd
__________________ BP: 145KG SQ: 200KG DL: 250KG PAIN IS GAIN GEEF MIJ GODVERDOMME KARMA OF IK GA JE STOMPE JONGE 50 CENT IS GEEN EURO |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Oorpijn na hardlopen?
Verhoging van je bloeddruk?
__________________ +/- 6 maanden geen serieuze training.... Oel tspìyang ngati fa swizaw oeyä! http://www.nochucknorris.com/ |
| | |
| | #19 |
het zal wel de kou buiten zijn dan denk ik... gehehe
|
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2009 Locatie: In jouw huis, in jouw bed, op je chick. Geslacht: M
Hmm, misschien heeft het toch met masturberen te maken..? (sorry, moest gewoon omdat nog niemand anders t heeft gezegd..)
__________________ Ik train voor massa, zodat er meer tattoo's op mijn lichaam passen! Licht trainen is helemaal onzin. De term alleen al. Waarom zou je licht trainen, dan kun je net zo goed niet trainen. Of je traint keihard op de juiste manier, of je traint niet. -marrkos Hopelijk vind je moeder je gear en gooit ze alles weg, en krijg jij 4 weken huis-arrest.-BigMaus |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| hardlopen?, oorpijn |
| Topic opties | |
| |