| | #81 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Ah valt wel allemaal dik mee dus. Had veel meer dingen verwacht. |
| | |
| | #82 |
| Competitive Bodybuilder | morgen weer op controle...en ga vanaf morgen weer sporten en de motor uit de schuur halen. ik verwacht geen verbetering meer behalve dat ik nu alleen nog maar kunsstraan hoef te druppelen en geen antibiotica en ontstekingsremmer meer. zicht is goed maar niet als met me bril. is 8 dagen geleden nu
__________________ bijna pappa..spannend, gixxer tom |
| | |
| | #83 |
| Competitive Bodybuilder | controle was goed..linker oog nog kleine vooruitgang...dus nu gelijk aan rechter ...
__________________ bijna pappa..spannend, gixxer tom |
| | |
| | #84 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 34 | |
| | |
| | #85 |
| Super Administrator | Het enige wat ik wel merk na meer dan een half jaar is dat het terug ietsje achteruit is gegaan, heel ver zien is terug een heel klein beetje waziger. Ik heb het dan over 25 meter en verder. Maar ik zit wel heel veel aan de PC misschien heeft het daar mee te maken :s
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #87 |
| Super Administrator | Nou ik heb toch gemerkt dat als je ogen vaak wennen aan korte afstanden dat ze dan voor lange afstanden slechter worden.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |