| | #41 | |
| Driemaal scheepsrecht Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: El Segundo Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 56 | Citaat:
| |
| | |
| | #42 |
| Competitive Bodybuilder | nog een paar dagen nu ....moet maandag een zonnebril kopen voor de behandeldag
__________________ bijna pappa..spannend, gixxer tom |
| | |
| | #43 |
| Bajes Beest | Succes met je behandeling. Ik heb het 7 jaar geleden laten doen, heb nog steeds nagenoeg perfect zicht. Slechts bij schemer en nacht heb ik wacht moeite met grijstinten, maar kan niet zeggen of het daardoor komt of er gewoon in geslopen is. Toendertijd kostte het mij 4000 euro voor twee ogen, beide rond de -3. Wat dat betreft is het allemaal een stuk goedkoper geworden! Ik was de zogenaamde 'modelpatient'. Ik heb geen enkele pijnstiller hoeven nemen, had maar 1 'donkere dag' nodig en kon dus eigenlijk dag 3 al perfect zien zonder een centje pijn.
__________________ Buk... en gij zult voelen Trainingslog: http://www.jhuchshorn.blogspot.com Progressiefoto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-jizza-133522/ |
| | |
| | #44 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Booyah! Even proberen om wat op pc te zitten. Donderdag geopereerd, paar uur later gingen m'n ogen tranen, niet te doen. Kan ondertussen eindelijk een beetje tegen het licht. Zie sinds gisteren wel weer een stukje minder scherp omdat de littekens op m'n hoornvlies aan het toegroeien zijn. Zou vanaf morgen moeten beteren. Dan mogen ook m'n verbandlenzen er uit. Da's dan al de 2e keer op controle, dag na operatie ook geweest. En vrijdag moet ik ook nog eens. Pijn viel wel mee trouwens voor zo'n Lasek, had genoeg pijnstillers voorzien. @ Jizza: kan goed zijn dat je pupillen van nature uit heel wijd kunnen? Is bij mij iig zo, ik ga de komende maanden zeker last hebben van halo's rond lichtbronnen 's nachts. @ Tommyboy: beetje vreemd dat je daar zelf om moet, ik kreeg er zelf eentje mee die 100% UV blocked. |
| | |
| | #45 | ||
| Super Administrator | Citaat:
Citaat:
Houd er trouwens wel rekening mee, dat echt absolute perfectie en scherpte pas na goed 2 a 3 weken bereikt wordt. Ik vermoed dat je nu de letters op je pc nog wat troebel ziet ? Ook zeker heel regelmatig druppelen, versnelt herstel aanzienlijk
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | ||
| | |
| | #46 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Letters zijn idd nog wat troebel T, maar heb die donkere skin hier op het board, gaat stuk beter. Ik hou zelfs rekening met 1à2 maand voor perfectie, zo zei oogarts het mij toch. Vroeger = beter natuurlijk. Wat die pijn betreft: had me op voorhand goed voorzien. Na operatie om de 4 uur dafalgan @ 500mg paracetamol per pil, sinds bezoek aan oogarts vrijdag andere pillen van m'n ma die 1g paracetamol bevatten. Wat ik wel nog steeds heb, is dat m'n ogen zich constant willen sluiten. Toch nog vrij gevoelig voor licht. |
| | |
| | #47 |
| Super Administrator | Herkenbaar, dafalgan met codeine werkt ook prima voor de pijn en dan kan je lager doseren. Volgens mij duurde het bij mij minimaal 4 tot 5 weken voor perfect zicht, en daarna nog verder herstel maar dat gaat vooral over sterker worden van het hoornvlies, wat wel wat langer duurt. Goed om te horen dat die donkere skin nog van pas komt
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #48 |
| Ripped Bodybuilder | Wat is er gebeurd met de good old fashion brillen ? Niet meer hip ? :-( |
| | |
| | #49 |
| Super Administrator | Ik sta er gewoon niet mee, bovendien wil ik niets op mijn gezicht hebben waar ik last van kan hebben en rekening mee moet houden. Voor velen is dit geen probleem en dan is een bril natuurlijk prima.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #50 |
| Ripped Bodybuilder | Dat is dus de reden waarom velen een laser boven een bril verkiezen dan ? Of heeft de laser nog een extra pluspunt ? Ik heb gehoord dat je ogen niet meer verslechteren dan een laserbehandeling ? Klopt dat ? Anders overweeg ik het zelf, want ik merk dat m'n ogen snel achteruit gaat. |
| | |
| | #51 |
Karma Power: 34 | Als ze nu nog achteruit gaan, zal je nog moeten wachten met laseren. Voor de rest: zowat dezelfde redenen als T, droeg al 15 jaar een bril en was het beu. + het feit dat ik anders niet kan slagen voor selectieproeven van politie. |
| | |
| | #52 |
| Competitive Bodybuilder | gefeliciteerd samu... had wel verwacht dat herstel sneller ging. ben bang dat ik ondanks dat ik lasik doe toch op mijn werk moet zeggen dat ik niet kan werken. hoe hebbe jullie dat gedaan? ik heb nu de behandelingdag en dag erna vrij omdat ik dan zoeizo absoluut nog nix mag. ik zit dan in de ziektewet maar eigenlijk doe je het op vrije wil dus ben bang om te vragen om een week thuis te blijven
| | |
| | #53 |
| Dutch Bodybuilder | beste mensen, ik had een vraagje , ik wil graag na de vakantie me aanmelden voor de opleiding marchaussee maaaar dat betekend dat ik me ogen moet laten laseren is opzich ook niks mis mee maar hier komt het ik ben 18 betekend dit nu dat ik eerst nog 2 jaar moet wachten voordat ik me ogen kan laseren en dan pas aan de opleiding kan beginnen ? mvg hrvat |
| | |
| | #54 | |
| Bajes Beest | Citaat:
Wat dat betreft ben ik dus erg snel hersteld, ook bij dat bedrijf (CareVision) zeiden ze dat ze dat maar heel weinig meemaakten.
__________________ Buk... en gij zult voelen Trainingslog: http://www.jhuchshorn.blogspot.com Progressiefoto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-jizza-133522/ | |
| | |
| | #55 | |
| Bajes Beest | Citaat:
Ik heb het toendertijd ook voor de politie gedaan, mijn visus was niet goed. Gelukkig was ik toendertijd al 6 jaar stabiel.
__________________ Buk... en gij zult voelen Trainingslog: http://www.jhuchshorn.blogspot.com Progressiefoto's: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-jizza-133522/ | |
| | |
| | #56 |
| Dutch Bodybuilder | a fuck man, dus dat betekend dat ik de komende 3 jaar eerst iets anders moet doen tot dat ik eindelijk in aanmerking kom grmmbl |
| | |
| | #57 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #58 |
Karma Power: 34 | Het volledig weghalen van dat flapje werd in het begin gedaan bij lasik als ik me niet vergis. @ Hrvat: zou even bij je oogarts langs gaan en checken hoelang je ogen al stabiel zijn. En dan verder zien. @ Tommyboy: Ik heb gewoon m'n meestergast verwittigd. Had het hem op voorhand al verteld, maar hij zei dat ik maar gewoon moest verwittigen op dag van operatie zelf en dan ziektebriefje binnensteken. Wat gaan ze doen, zeggen dat ik moet komen? |
| | |
| | #59 |
| Competitive Bodybuilder | vandaag stoere zonnebril gekocht voor behandeldag en erna haha
| | |
| | #60 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: V
Karma Power: 0 | Ik was 18 toen ik het heb laten doen. En nu (3 jaar later) zie ik nog altijd perfect. Ik heb het laten doen in België (Ieper) en het heeft me 3000 euro gekost. Ik heb geen pijnstillers moeten slikken, ik kreeg gewoon van die druppeltjes mee die de pijn doen verminderen. Ik moest die om de 4 uur in mijn ogen doen behalve 's nachts natuurlijk. Na 3 dagen kon ik weer tegen het licht.
__________________ 1m78 67.5 kg vetpercentage op 6 maart 2008: 25.4% |
| | |