| | #21 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
ja dit was de laatste info die ik kreeg tezamen met bevestiging afspraak+ de betaling. daarvoor werd me dit ook nergens verteld. geen enkel gesprek of folder of whatever. het blijft altijd zwakker als normaal als flapje weer dicht gemaakt wordt...maar ik ga nog bellen over dat zonnen , douchen n wrijven voor ik geld overmaak .................................
__________________ bijna pappa..spannend, gixxer tom | |
| | |
| | #22 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
__________________ Beavers take over the world!! Wilders!!! :thumbs: | |
| | |
| | #23 | |||||
| Super Administrator | Citaat:
Lasek is eigenlijk de methode die er was voor Lasik, en omdat het herstel langer duurt en pijnlijker is doet men het in bepaalde klinieken niet. Toch is dit een grote fout, want wat is nu belangrijker: perfect herstel, met wat meer ongemak, of slechter herstel, met minder ongemak. Mijn dokter zei: geef je ogen de tijd om goed te herstellen, en dat kan het beste bij Lasek. Dus ik raad absoluut af om Lasik te doen, je ogen zullen nooit meer even sterk zijn als voor de operatie, en dat kan dus bij Lasek wél. Zo zie je maar, wat te mooi lijkt heeft altijd wel nadelen. De meeste mensen hebben toch echt liever perfect herstelde en sterke ogen. Citaat:
1dag na operatie moet je gewoon direct in donkere kamer en slapen met pijnstillers. De twee dagen daarna pijnstillers blijven slikken en zonnebril op, zeker in de zomer, dan een week zonnebril op. Citaat:
Na de operatie heb ik de fout gemaakt (hadden ze dus niets van gezegd) om geen pijnstillers te nemen. Nou dan word je compleet gek van de pijn kan ik je zeggen. Erger dan brandwonden op je huid kwa pijn. Je wilt dan continu wrijven in je ogen en je kan ze niet openhouden, alle licht irriteert je sterk. Volgende dag naar de oogarts, schreef me dafalgan codeine voor, heb er toen om de 4 uur 1 genomen, en had nergens nog last van. Kon vrij goed zien en had niet meer de drang om te wrijven, maar vooral de pijn die wegvalt was hele opluchting. Dus daarom dat ik ook zeg tegen iedereen di ehet gaat doen: zorg dat je pijnstillers in huis hebt en slik ze zodra je uit de kliniek bent, anders is het echt héél erg afzien geloof me. En je druppelschema heel goed volgen, je ogen moeten na operatie heel de tijd vochtig gehouden worden, je krijgt stuk of 3-4 soorten flesjes en zalfjes voorgeschreven. Maar het valt allemaal goed mee, je kan 2 of 3 dagen niet werken geloof ik, dus best op donderdag of vrijdag operatie en dan kan je in het weekend rusten. Eenmaal het genezen is vraag je je af waarom je het niet eerder hebt laten doen, dat zegt iedereen Citaat:
Citaat:
Bij lasek, wat ik gekozen heb, schaven ze er wat af zodat de laser de lens kan bijwerken, daarna schuiven ze het geschaafde terug en dat groeit dan als het ware weer aan. Pijnlijker, langer herstel, maar wel sterkere ogen. Daarom word deze methode weer steeds populairder.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |||||
| | |
| | #24 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Mmm goed om weten, thx. Moet het namelijk doen voor de politie, om in medische testen te slagen. Naar het beroep zelf toe lijkt me dat met het volledig herstel toch beter, Lasek dan. Morgen maar eens bellen dus, oogarts ging op dag van operatie pas kijken welke methode hij ging toepassen. |
| | |
| | #25 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #26 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 10 | Lasek is dan idd beter, want aan zwakkere ogen heb je idd niet veel. @Tommyboy, je laat je in je ogen snijden zonder dat je weet waar je mee bezig bent? |
| | |
| | #27 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
__________________ Spoiler "I'm dieting - keep your arms close to your body" | |
| | |
| | #28 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #29 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Ik zou er nog even mee wachten en in de auto gewoon een bril dragen. Zoals eerder ook is gezegd, je kunt het 1 keer doen, en als je ogen dan toch achteruit gaan is het zonde geweest.
__________________ Herinner je gisteren, Droom van morgen. Leef vandaag! karma bounces back! |
| | |
| | #30 |
| Super Administrator | De sterkte zou de prijs niet mogen bepalen? 4k is pure rip off. Ik zou maar verder zoeken als ik jou was. Ken goed adres in België maar geen idee of je zo ver wilt reizen (hoewel me dat persoonlijk van weinig belang lijkt gezien het eenmalig is).
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #31 |
| Competitive Bodybuilder | ik ben erg goed op de hoogte hoor...en ook van lasik flapje..wist alleen niet dat lasek beter zou zijn. zeg ook niet da het niet zo is
__________________ bijna pappa..spannend, gixxer tom |
| | |
| | #32 |
| Ripped Bodybuilder | waar had jij het laten doen in belgie en heb je ook een bril van tevoren moeten dragen.
__________________ Beavers take over the world!! Wilders!!! :thumbs: |
| | |
| | #33 |
| Super Administrator | In Tongeren, bij dr. Colla. Van tevoren geen bril moeten dragen nee.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #34 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 10 | Doen jullie je lenzen elke dag uit trouwens?Ik heb gewoon maand lenzen en ik draag ze gewoon 1 maand zonder uit te doen.Na 1 maand haal ik ze eruit en doe ik nieuwe paar in, anders moet je ze elke dag in en uit doen. |
| | |
| | #35 |
| Competitive Bodybuilder | nou jongens net me complete rekening naar Optical Express overgemaakt 24 april lasik met intralase en wave cue front blablabla 25 april controle 26 april K1 Showtime arena hehe
__________________ bijna pappa..spannend, gixxer tom |
| | |
| | #36 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 34 | |
| | |
| | #37 |
| Super Administrator | Dat moeten ze toch gezegd hebben waar je ze kocht? Wat men mij altijd vertelt heeft is dat als je lenzen niet elke dag uitdoet het gewoon slecht is voor je ogen. Zelfs als het lenzen zijn die ervoor gemaakt zijn. Je moet ze gewoon dagelijks schoonmaken volgens mij. Blij dat ik daar vanaf ben trouwens, wat een ellende/gesukkel en ff fout knipperen met je ogen en je bent er eentje kwijt.
| | |
| | #38 | |
Karma Power: 34 | Citaat:
Gisteren begonnen met het dagelijks reinigen van m'n oogleden trouwens, als voorbereiding. | |
| | |
| | #39 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Hans Anders lenzen is troep inderdaad, je ogen zullen altijd leiden aan zuurstof tekort. Waardoor je na verloop van tijd allemaal rode addertjes in je oogwit krijgt. Die proberen genoeg zuurstof naar je oog te brengen. Ook zijn die permanent, dus gaan nooit meer weg! En dan is het ook nog eens zo dat de draagtijd 8 uur per dag is, meeste mensen houding zich daar niet aan. Waardoor je ogen 2x zo snel naar de klote gaan. De lenzen die ik nu al 2 jaar draag zijn van Specsavers, silicone hydrogel maandlenzen, die laten wel 5x meer zuurstof door. Ook kan je ze makkelijk 12 uur per dag dragen. Deze lenzen zijn wel ietsje duurder, maar ik kan ze iedereen aanraden! Heb nooit meer last gehad van roodheid.
__________________ De optimist zegt de fles is halfvol. De pessimist zegt de fles is halfleeg. Ik zeg de fles is vol. |
| | |
| | #40 |
| Driemaal scheepsrecht Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: El Segundo Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 56 | Ik gebruik eendagslenzen van City Lens. 's Ochtends doe je ze in en 's avonds flikker je ze weg. Geen gedoe met schoonmaken en mocht je er eentje verliezen dan plug je gewoon weer een nieuwe in. Mijns inziens de beste keus als het om lenzen gaat. |
| | |