| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Utrecht Geslacht: M
Stats: Karma: | niercheck
Is er nog een niercheck te verkrijgen om thuis te gebruiken? kon niks meer vinden op de site van de nierstichting. Dit omdat ik 4 jaar terug bij een medische sportkeuring eiwit in mijn urine had. Van de 5 blokjes had ik er 1, dus het was niet zo erg maar toch. nu iklees dat eiwit in urine kan wijzen op nierschade en dat nierschade pas merkbaar wordt als je nier voor nog maar 30% functioneerd, lijkt me een check misschien wel handig. iemand tips of toch naar huisarts? |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: niercheck
huisarts gewoon.
__________________ bp 115kg / 125kg geared sq 175kg / 185kg geared dl 220kg |
| | |
| | #3 |
| Lamme tak Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: niercheck
jup huisarts is het enige goede antwoord.
__________________ Cedo Nulli Chinese toestanden in de Lage Landen... |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice | Re: niercheck
idd, plasje plegen strippy erdoorheen en klaar. mss beetje opsturen naar een lab en ze weten alles van je zelf waneer je voor het laatst gekakt hebt. zo gebeurt
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-shape-163259/ |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: *** Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: niercheck
als antwoord op de vraag= albuminestrips kopen in de apo (kost redelijk wat: 30Eur geloof ik) als je schuim hebt in urine is het ook vaak teken dat je teveel eiwit uitscheid |
| | |
| | #6 |
| Monstrous Giant Aangemeld: okt 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Stats: 1m66 66kg 6% Karma: | Re: niercheck
een teveel aan eiwit pis/zweet je toch gewoon uit? vandaar dat het in je zeik zit?
__________________ Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 260 kilo squat.- "messias" marky |
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 1m92 98kg 10% Karma: | Re: niercheck
|
| | |
| | #8 |
| Cool Novice | Re: niercheck
ehm nee, de nieren gooien normaal gesproken niet je teveel aan eiwitten eruit. dan zijn ze ziek of ben jij ziek. bij griep etc kan het zijn dat de nieren nie optimaal werken.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-shape-163259/ |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| niercheck |
| Topic opties | |
| |