| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | mn allerliefste zonnepon Gisteren las je nog dat zonlicht oooh zo belangrijk is en the more the better (natuurlijke antidepressie, aanmaak van vitamines, gezond voor huid en ogen en innerlijke geest....) maar als de zon schijnt dan lees je plots overal dat je op moet letten voor de schadelijke straaltjes en dat je er rimpels van krijgt, huidverzakkingen, ouderdomsverschijnselen en kanker. Vragenlijstje: van 0 tot 3 zijn serieus dus je hoeft de rest niet te doen maar wordt natuurlijk geapprecieerd 0) wat zijn de voor-en nadelen van de zon? 1) Hoeveel zon is geZONd? 2) Kan je een lekker bruin kleurtje krijgen zonder ook maar 1 % meer kans te hebben op rimpels, ouderdomsverschijnselen zoals ... rimpels, en kanker? 3) Tekende je toen je klein was altijd een vrolijke zon? 4) Ga je soms onder de zonnebank? 5) bruin je vaak onder de zon (bewust voor het kleurtje)? 6) is de zon een stiekeme geilmaker? 7) Gebruik je een zonnecreme? zoja welke factor? 8) Gebruik je zo een aftersunding? 9) Ga je wel eens naar een meer of openluchtzwembad als het mooi weer is? 10) Ga je wel eens naar de zee als het mooi weer is? 11) Wat vind je van kwallen? 12) Wat vind je van je lichaamsgeur nadat je in de zee bent geweest en het prille zeewater opgedroogt is op je tedere huid? 13) Hoe hard haat je het zand dat nog aan je voeten plakt als je het strand verlaat? 14) Ga je met de trein naar de zee? de auto? de fiets? te voet? of alleen als je op reis gaat? 15) Verbrand je snel? 16) wordt je wel eens verleid tijdens een dagje zee, meer, openluchtzwembad... 17) vertel meer over vraag 16 18) de zon schijnt hard, je bent alleen en je hebt al 3 uur geen slok meer binnengehad, je hebt geen geld bij en de enige die in de buurt is met een fris waterflesje is een vet vatsig wijf/vent die net een slokje pakt van een ijskoude waterfles waar de aangedampte koude druppeltjes langs de buitenkant heerlijk met je ogen flirten. A) je stapt naar de "jongedame" of "jongeheer" en vraagt hem of je heel eventjes een slokje van haar/zijn water mag en voegt er nog aan toe dat je geen ziektes hebt en dat ze het ook altijd in je mond mag gieten als ze toch zou twijfelen. B) je gaat naar huis en hoopt dat je het overleeft.. C) iets anders 19) lekker sportief wezen als het +25 graden is ..A) vind ik heerlijk ook al zweet ik mij te pletter B) vind ik goed voor 10 minuutjes C) is nix voor mij, al dat gezweet, ik zweet me al dood als ik zon joh!! 20 Zet hier iets extra dat je kwijt wil over de zon/hitte/zomer |
| | |
| | #2 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vandaag op't werk waren we er nog over bezig dat het echt niet gezond kan zijn de hele dag in de volle zon te zitten Trainen bij 25+ is binnenkort weer vaste kost op mn hardcore zolder
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #3 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | Citaat:
ik denk dat ze daar niet eens een airco hebben maar ik bedoelde bevoorbeeld voetballen in de zon | |
| | |
| | #4 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: pangea Leeftijd: 29 Geslacht: V
Karma Power: 19 | Citaat:
__________________ ¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ | |
| | |
| | #5 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: V
Karma Power: 0 | Citaat:
__________________ 1m78 67.5 kg vetpercentage op 6 maart 2008: 25.4% | |
| | |
| | #6 | |
| ★ lekker kontje ★ Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Hotel Yorba Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
's zomers is het daar echt soms niet te doen, ben aan het overwegen om zo'n verplaatsbaar aircotoestel te kopen. dan kan ik het eventueel ook op m'n slaapkamer zetten, ben die overzwoele zomernachten badend in het zweet een beetje beu
__________________ don't worry 'bout me... I'm doing just fine rock & rolling on T3 - clenbuterol - Test | |
| | |
| | #7 | |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding | |
| | |
| | #8 |
| ★ playboybunny ★ Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: V
Karma Power: 60 | 0) wat zijn de voor-en nadelen van de zon? voordelen: ik word héél erg vrolijk van de zon... en ik word er bruin van, nadelen: kan soms te warm zijn 1) Hoeveel zon is geZONd? niet té veel... 2) Kan je een lekker bruin kleurtje krijgen zonder ook maar 1 % meer kans te hebben op rimpels, ouderdomsverschijnselen zoals ... rimpels, en kanker? met bruin-zonder-zon-crème... maar dat is niks voor mij, hou er niet van 3) Tekende je toen je klein was altijd een vrolijke zon? ja 4) Ga je soms onder de zonnebank? soms, niet supervaak (één keer per twee weken, zoiets, eigenlijk wel minder) 5) bruin je vaak onder de zon (bewust voor het kleurtje)? als er zon is ga ik buiten zitten 6) is de zon een stiekeme geilmaker? beetje wel 7) Gebruik je een zonnecreme? zoja welke factor? ja, factor 12 ofzo 8) Gebruik je zo een aftersunding? JA! ik zweer erbij, werkt echt supergoed als je verbrand bent ofzo, je huid koelt echt meteen af 9) Ga je wel eens naar een meer of openluchtzwembad als het mooi weer is? vroeger vaak, tegenwoordig eigenlijk niet meer 10) Ga je wel eens naar de zee als het mooi weer is? ook niet echt vaak 11) Wat vind je van kwallen? 12) Wat vind je van je lichaamsgeur nadat je in de zee bent geweest en het prille zeewater opgedroogt is op je tedere huid? zout... de geur van zon op mijn huid vind ik een stuk lekkerder 13) Hoe hard haat je het zand dat nog aan je voeten plakt als je het strand verlaat? een beetje 14) Ga je met de trein naar de zee? de auto? de fiets? te voet? of alleen als je op reis gaat? ligt eraan waar ik ben... op vakantie gaan we met de auto naar het strand, thuis met de trein 15) Verbrand je snel? nope, eerste dagje in de zon word ik een beetje rood, daarna eigenlijk niet meer 16) wordt je wel eens verleid tijdens een dagje zee, meer, openluchtzwembad... mwa... 17) vertel meer over vraag 16 nvt 18) de zon schijnt hard, je bent alleen en je hebt al 3 uur geen slok meer binnengehad, je hebt geen geld bij en de enige die in de buurt is met een fris waterflesje is een vet vatsig wijf/vent die net een slokje pakt van een ijskoude waterfles waar de aangedampte koude druppeltjes langs de buitenkant heerlijk met je ogen flirten. A) je stapt naar de "jongedame" of "jongeheer" en vraagt hem of je heel eventjes een slokje van haar/zijn water mag en voegt er nog aan toe dat je geen ziektes hebt en dat ze het ook altijd in je mond mag gieten als ze toch zou twijfelen. B) je gaat naar huis en hoopt dat je het overleeft.. C) iets anders 19) lekker sportief wezen als het +25 graden is ..A) vind ik heerlijk ook al zweet ik mij te pletter B) vind ik goed voor 10 minuutjes C) is nix voor mij, al dat gezweet, ik zweet me al dood als ik zon joh!! C 20 Zet hier iets extra dat je kwijt wil over de zon/hitte/zomer I
__________________ Seriously, I don't give a shit. Living in my own little world. DBB-chick van het jaar 2007/2008 DBB-slet van het jaar 2007/2008 |
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Parel van het zuiden Leeftijd: 23 Geslacht: V
Karma Power: 7 | Gisteren las je nog dat zonlicht oooh zo belangrijk is en the more the better (natuurlijke antidepressie, aanmaak van vitamines, gezond voor huid en ogen en innerlijke geest....) maar als de zon schijnt dan lees je plots overal dat je op moet letten voor de schadelijke straaltjes en dat je er rimpels van krijgt, huidverzakkingen, ouderdomsverschijnselen en kanker. Vragenlijstje: van 0 tot 3 zijn serieus dus je hoeft de rest niet te doen maar wordt natuurlijk geapprecieerd 0) wat zijn de voor-en nadelen van de zon? nadelen, je kan verbranden, de auto is altijd vet warm. voordelen, het werkt positief op mijn humeur ik voel me serieus beter, alles staat buiten mooi in bloei. 1) Hoeveel zon is geZONd? Teveel is nooit goed, er word aangeraden de volle zon te vermijden tussen 11 en 15 uur overdag. 2) Kan je een lekker bruin kleurtje krijgen zonder ook maar 1 % meer kans te hebben op rimpels, ouderdomsverschijnselen zoals ... rimpels, en kanker? Nee. Ja door bruiningscreme te gebruiken, die zijn niet gevaarlijk. Wel lelijk though. 3) Tekende je toen je klein was altijd een vrolijke zon? Ja, met roze, oranje en gele stralen. 4) Ga je soms onder de zonnebank? 1 keer per 2 weken in de herfst en winter. 5) bruin je vaak onder de zon (bewust voor het kleurtje)? Nee 6) is de zon een stiekeme geilmaker? abolsuut 7) Gebruik je een zonnecreme? zoja welke factor? factor 15 van l'oreal 8) Gebruik je zo een aftersunding? ja, superspul! 9) Ga je wel eens naar een meer of openluchtzwembad als het mooi weer is? vroeger meer dan nu 10) Ga je wel eens naar de zee als het mooi weer is? ja, regelmatig 11) Wat vind je van kwallen? smaken best lekker, vind ze niet zo eng. 12) Wat vind je van je lichaamsgeur nadat je in de zee bent geweest en het prille zeewater opgedroogt is op je tedere huid? prille zeewater de combi zee, zonnebrand en zand ruikt lekker! 13) Hoe hard haat je het zand dat nog aan je voeten plakt als je het strand verlaat? niet. 14) Ga je met de trein naar de zee? de auto? de fiets? te voet? of alleen als je op reis gaat? met de auto, op vakantie gaan we te voet. 15) Verbrand je snel? nee 16) wordt je wel eens verleid tijdens een dagje zee, meer, openluchtzwembad... nee 17) vertel meer over vraag 16 not interesting 18) de zon schijnt hard, je bent alleen en je hebt al 3 uur geen slok meer binnengehad, je hebt geen geld bij en de enige die in de buurt is met een fris waterflesje is een vet vatsig wijf/vent die net een slokje pakt van een ijskoude waterfles waar de aangedampte koude druppeltjes langs de buitenkant heerlijk met je ogen flirten. A) je stapt naar de "jongedame" of "jongeheer" en vraagt hem of je heel eventjes een slokje van haar/zijn water mag en voegt er nog aan toe dat je geen ziektes hebt en dat ze het ook altijd in je mond mag gieten als ze toch zou twijfelen. B) je gaat naar huis en hoopt dat je het overleeft.. C) iets anders wat is dit nou weer voor een raar verzonnen vraag. 19) lekker sportief wezen als het +25 graden is ..A) vind ik heerlijk ook al zweet ik mij te pletter B) vind ik goed voor 10 minuutjes C) is nix voor mij, al dat gezweet, ik zweet me al dood als ik zon joh!! niets mis mee 20 Zet hier iets extra dat je kwijt wil over de zon/hitte/zomer Dat ik nu onwijs veel meer geniet van het warme weer dan toen ik 25kg zwaarder was.
__________________ Musica è guardare più lontano e perdersi in se stessi.. |
| | |
| | #10 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 9 | Citaat:
__________________ 'Opgeven is de makkelijkste oefening' Zeg maar Lex ipv FLX.. | |
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: pangea Leeftijd: 29 Geslacht: V
Karma Power: 19 | Heb je een airco of gebruik je gewoon een ventilator?
__________________ ¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ |
| | |