| |||||||
| Registreren | Forumregels | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #101 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m70 74kg - Karma: ![]() | Re: Misselijk na training
Benen trainen is wankelen bij mij. Ik ga meestal even zitten na een goede rep
|
| | |
| | #102 | |
| Monstrous Giant | Re: Misselijk na training
Citaat:
| |
| | |
| | #103 |
| Novice Aangemeld: sep 2009 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: 1m69 - - Karma: ![]() | Re: Misselijk na training
Ik heb ook altijd zo'n kotsneiging bij de cardio. Ren meestal n uur op de renband, en dan komt dr af en toe wel s iets naar boven.. Zag hierboven iets over n kauwgom, ook maar eens proberen.
|
| | |
| | #104 |
| Novice Aangemeld: apr 2010 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
Stats: 1m70 67kg - Karma: ![]() |
hallo , ik ben nog maar net nieuw op dit forum, moet me dus nog wat een weg vinden ![]() Ik zit met een probleem, na mijn trainingen heb ik namelijk last van lichte duizeligheid kan mij iemand zeggen hoe dit komt? en wat ik er kan aan doen?![]() mvg blackbull |
| | |
| | #105 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Misselijk na training
Heb ik ook veel last van. Dit kan komen doordat je bloedsuikerspiegel te veel daalt. Als gevolg voel je je flauw, trillerig en futloos. Het makkelijkste is om tijdens het sporten wat water met opgelost dextrose te drinken. Dextrose (aka druivesuiker of glucose) kun je gewoon voor 1,50 bij de AH halen. Voor mij maakt dit echt een wereld van verschil!
|
| | |
| | #106 | |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m89 76kg - Karma: ![]() | Re: Misselijk na training
Dat ligt vooral aan een te laag bloedsuikergehalte (hypo), toch? Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #107 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Noord-Brabant Geslacht: M
Stats: 1m91 87kg 14% Karma: ![]() | Re: Misselijk na training
Citaat:
| |
| | |
| | #108 |
| Novice Aangemeld: jun 2010 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m90 - - Karma: ![]() | Re: Misselijk na training
Zo af en toe op benen-dagen heb ik het ook, gewoon ff rustig aan doen en weer door.
|
| | |
| | #109 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2010 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
Stats: 1m62 64kg 12% Karma: ![]() | Re: Misselijk na training
Sinds korte tijd voel ik mij ook soms duizelig na of tijdens de training. Vandaag sinds 1ste keer moeten overgeven. Mijn voeding is niet gewijzigd, train misschien alleen harder/intensiever. Enig idee hoe dit mogelijk is ?
__________________ Bekjam: Laatst zag ik bijv. een meisje lopen, hoe zij met haar kont liep dat kon het daglicht niet verdragen, die was gewoon gemaakt om in bed te blijven en veel piemels te incasseren. |
| | |
| | #110 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2007 Locatie: almere Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: ![]() | Re: Misselijk na training
ik heb ook iets raars als ik buik train. ik voel dan bij de laatste rep me hersens tintelen, alsof bloed of de zuurstof eruit trekt.
|
| | |
| | #111 |
| Novice Aangemeld: aug 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: 1m84 89kg - Karma: ![]() | Re: Misselijk na training
Had pas niet de standaard duizeligheid/misselijkheid van het squaten tijdens of vlak na de training. Maar ontzettende hoofdpijn en daardoor misselijk op de dag na de training. Had veel pull-up achtige oefeningen gedaan. Had het idee dat mijn hele rug/nek enz. één bonk melkzuur was. Geprobeerd extra water,suiker en zout binnen te krijgen maar het duurde toch twee dagen voor ik weer een beetje hersteld was. Mensen nog tips om dit te voorkomen? |
| | |
| | #112 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2010 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m71 86kg - Karma: ![]() | Re: Misselijk na training
Hmm had dit eens 3 uur na een zware cardiotraining. Hoofd ging zwaar duizelen. Dacht niet eens dat die training de oorzaak was. Zie hier eigenlijk niet de ideale oplossing.
|
| | |