Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Gezondheid en Uiterlijk

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 7 June 2007, 13:10   #61
Ripped Bodybuilder

Mikeh18's Avatar

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 14
Mikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar Mikeh18
Bekijk Galerij (4 foto's)
Toevallig, ik kom net thuis. Helemaal bezweet, echt superwarm, ik neem een glas siroop voor de suikers, voelde me echt al misselijk. Had geen zin om dextrose te pakken etc. Dus ik drink dat glas leeg nog geen 5 sec. later sta ik de hele wasbak onder te kotsen.

Ik heb dit nog nooit gehad, waar kan dit aan liggen? Ik heb wel normaal gegeten en gedronken, behalve suikers bij t trainen. Was t misschien door de warmte en de combo squats/benen training?
Oud 7 June 2007, 14:03   #62
Xto
Competitive Bodybuilder

Xto's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 11
Xto is herboren in de Mens realmXto is herboren in de Mens realmXto is herboren in de Mens realmXto is herboren in de Mens realm
Citaat:
Origineel gepost door Mikeh18 Bekijk Post
Toevallig, ik kom net thuis. Helemaal bezweet, echt superwarm, ik neem een glas siroop voor de suikers, voelde me echt al misselijk. Had geen zin om dextrose te pakken etc. Dus ik drink dat glas leeg nog geen 5 sec. later sta ik de hele wasbak onder te kotsen.

Ik heb dit nog nooit gehad, waar kan dit aan liggen? Ik heb wel normaal gegeten en gedronken, behalve suikers bij t trainen. Was t misschien door de warmte en de combo squats/benen training?
ja...waarschijnlijk heb je een goeie benentraining gehad

GROWTH SEASON !!

Proud Member of the DBB Traps Squad!
Beginners lees dit!
Animal Pump Review!
Mijn Foto's!

Check out my deviantART gallery!
Xto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2007, 15:07   #63
Freaky Bodybuilder
Strongman

g-men's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 20
g-men is herboren in de Halfgod realmg-men is herboren in de Halfgod realmg-men is herboren in de Halfgod realmg-men is herboren in de Halfgod realmg-men is herboren in de Halfgod realmg-men is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar g-men
Citaat:

Lol, herkenbaar. Ik denk ook dat er na zo'n zware training weinig energie beschikbaar is (en ook bloedtoevaar naar de maag) voor de vertering. Neem niet in 1 keer een grote hoeveelheid suikers of whey als je je al misselijk voelt. Na benen kan het bij mij makkelijk 30 minuten duren voor ik mijn shake op heb. Als er in eens een grote verandering in het weer optreed dan ben je daar nog niet op ingesteld en krijg je eerder last van zuurstof tekort.

Strongman+powerliften+bodybuilden= strongpowerbuilder

AMSTERDAMS STERKSTE MAN C WEDSTRIJD 8-7-2007 NUMMER 1

YBF NEDERLANDS KAMPIOEN EXTREME BODY 2007
g-men is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2007, 15:52   #64
Dutch Bodybuilder

Strawberry's Avatar

Leeftijd: 21
Geslacht: V
Karma Power: 3 Strawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te wordenStrawberry heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Ik ben sinds 3 dagen bijna de hele dag misselijk. Niet zo misselijk dat ik er van moet kotsen, maar t voelt niet goed. Het vreemde is dat ik sinds 3 dagen kwark niet meer binnen kan krijgen. De kwark proeft anders ik word al misselijk als ik er aan denk! Waar slaat dit op? Ook merk ik dat ik een gigantische opgezette buik krijg van die laatste kwark maaltijd (250 g voor het slapen).
Ik heb de hele dag een vieze smaak in mijn mond, kan niet goed omschrijven hoe.. Ik heb trouwens geen moeite met het eten van de andere maaltijden, word er wel wat van opgeblazen.
Iemand enig idee wat er aan de hand is of wat ik fout doe?
Zie mijn voedingsschema op http://forum.dutchbodybuilding.com/f...d-idee-125516/ Post 8!
Moet ik misschien meer vet gaan eten..? (ik volg dit schema nu 3 weken trouw)

Alvast bedankt!
Oud 26 September 2007, 11:44   #65
Freaky Bodybuilder

olddutch's Avatar

Leeftijd: 38
Geslacht: V
Karma Power: 25
olddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universumolddutch heerst over het Universum
** COLA ***

Op de beendag ben ik ook nog wel eens misselijk, een colatje (gewone cola MET suiker) doet bij mij wonderen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38

-----------------------------------------
olddutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2008, 05:37   #66
Cool Novice

Karma Power: 5 solo is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (6 foto's)
Ik werd zo'n beetje 50% van de trainingen doodziek (soms meerder keren kotsen).
inmiddels gaat het een stuk beter.
Dit zijn MIJN remedies:

# geen zwaar eten zoals bijv. kwark van tevoren (lees 2 uur er tussenin) er gaat anders teveel energie naar de spijsvertering.

# drink extra veel (min. halve liter en alweer minimaal 2-1 uur van tevoren).

# aspirine of een halve APC 10 min voor de training helpt bij mij ook goed.
(bloedverdunnend?)

#Als je eenmaal misselijk bent: zet niet door.

# Als je eenmaal misselijk bent hooguit een paar slokjes water nemen evt. een tabletje dextrose; veel water = braken
Je vochthuishouding behoor je voor het trainen al op orde te hebben

#wacht tot je je weer wat beter voelt en wacht dan nog eens net zo'n periode voordat je weer verder gaat met trainen.

# Als je al op 3 kwartier zit oid ;misschien een goed moment om zowiezo te stoppen. Misschien is het je dag niet of komt er een griepje aan.

# meer rust tussen de oefeningen; niets zo kut als een setje af te roffelen omdat je de aftand tot het toilet aan het berekenen bent...

#zoals eerder ook genoemd: doe wat aan je conditie.

# zoals eerder ook genoemd: leer beter ademhalen (ik heb de neiging om vast te houden bij inspanning)
solo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 February 2008, 07:31   #67
Ripped Bodybuilder
Strongman

ivosnivo's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 35
ivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma Kingivosnivo is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar ivosnivo
Bekijk Galerij (5 foto's)
Ik heb het de laatste tijd weer veel als ik smorgens wakker word en heb gescheten Het is vrij matig, maar hoe meer last je er van krijgt hoe beter je he tku nt onderdrukken.
Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x
Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x
Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x
ivosnivo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2008, 21:44   #68
Competitive Bodybuilder

Azrael's Avatar

Karma Power: 12
Azrael is herboren in de Dier realmAzrael is herboren in de Dier realmAzrael is herboren in de Dier realm
Stuur een bericht via MSN naar Azrael
Zo, ik heb me er vandaag toch een partij zwarte vlekken gezien na het squaten en legpressen. Waren setjes van 15, alleen heb ik de neiging om te hyperventileren. Dat moet ik mijzelf eens afleren want ik "zweefde" naarbuiten als een bleek skelet om vervolgen daar op adem te komen. Zag echt geen ene kloot meer en heb iemand half als leuning gebruikt en was echt totaaaal er niet meer bij Was geen pretje hehe....maar ik weet in iedergeval dat ik aan mijn conditie moet werken en ademhaling. Maarja, ben net weer een maand begonnen ga het volgende training iets rustiger aan doen met meer rust tussen de sets totdat ik er aan gewend raak weer.
But the marketing teams of the pharmaceutical companies do what they can to soothe parents' concerns by separating the image of street-speed-users from the clean, clinical, healthy use of their products.
Azrael is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels